امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

انریکه: برای مسی باشگاه در اولویت است

#1
انریکه: برای مسی باشگاه در اولویت است 1

مربی بارسا در مورد تقابل تیمش با مالاگا گفت :" مسلما بازی مشکلی خواهد بود. باید در مقابل لوانته متحد باشیم. مسلما جا برای بهتر شدن داریم اما باید سخت تلاش کنیم. جای زیادی برای پیشرفت وجود دارد. به تلاش ادامه خواهیم داد و به جلو حرکت می کنیم."

انریکه در این باره که کدام دروازه بان را برای تیمش ترجیح می دهد اظهار داشت:" گزینه های متفاوتی وجود دارند. همیشه در فوتبال این بحث ها وجود دارد. بعضی مشکلات باید حل شوند. اگر یادتان باشد قبلا برای کرنر ها دو بازیکن را مراقب تیرها قرار می دهند. نمی گویم که آن کار اشتباه بود اما فوتبال پیشرفت کرده است. مهمترین سوال این است که منطقی ترین برخورد چیست. اعتماد به یک دروازه بان نسبی است.من سبک خودم را دارمو سعی می کنم که تصمیمی را اتخاذ کنم که به سود تیم باشد."

وی در مورد خط خوردن های مداوم باترا از ترکیب بارسا و این که آیا نسبت به او بی عدالتی صورت می گیرد یا خیر هم بیان کرد :" من نسبت به همه بی عدالتی می کنم. مشکل مربیوط به من نیست. گزینه های بسیار زیادی در اختیار من است و سعی می کنم بهترین تصمیم را بگیرم. بارترا بازیکنی است که سطح حضور در ترکیب بارسا را دارد و این که بازیکنی دیگر را به او ترجیح بدهم از نظر من یک بی عدالتی نیست ، بلکه این انتخاب حق مربی است."

انریکه در مورد این که مسی گاهی اوقات با هماهنگی تیم ملی آرژآنتین در بازیهای دوستانه این تیم شرکت نمی کند نیز اظهار داشت:" نیازی نیست که در این باره با بازیکن صحبت کنم. این بحث یک رابطه شخصی میان بازیکن و تیم ملی کشورش است. بازینان این را درک می کنند. باشگاه در اولویت است اما تیم ملی هم یک هدف جذاب است. دوست ندارم در این باره با بازیکنان صحبت کنم. این تصمیم مربوط به خود آنهاست. باید متشخص کرد که آنها چه هدفی دارند و به دنبال چه منافعی هستند."

وی در این باره که پنالتی زن اصلی بارسا چه کسی خواهد بود بیان کرد:" پنالتی ها را لئو خواهد زد. هم تیمی ها با این قضیه مشکلی ندارند. اگر در بازیهای بعدی نیز تیم صالح موقعیت پنالتی شود ، مسی آن را خواهد زد. پنالتی ها را لئو خواهد زد چرا که بازیکنان همین را می خواهند. بئو در خدمت تیم است و به همه کمک می کند. او تاثیرگذار ترین و مهمترین بازیکنی است که در اختیار داریم."

انریکه در مورد آخرین شرایط سوارز و احتمال حضور او در بازی دوستانه تیمهای پایه بارسا گفت :" مسلما بازی کردن به سود او خواهد بود. صرفنظر از حضور یا عدم حضور در کنار هم تیمی ها این تغییر به سود او خواهد بود."

مربی بارسا در مورد آخرین شرایط مصدومیت نیمار و راکیتیچ بیان کرد :"هر دو در لیست بازی در لاروسالدا قرار خواهند گرفت. نیمار مسلما دوست دارد بازی کند و به خودش بستگی دارد که از بازی نکردن عصبی شود یا خیر. او یک بازیکن در سطح بین المللی است. حضور او در تیم خیلی مهم است."

وی در مورد خاطره خود از بازی در زمین مالاگا گفت :" یادم است که در اولین حضورم در این زمین یک ضربه قیچی برگرداندن زدم و دروازه بان حریف پدرو خارو بود که توپ به تیرک برخورد کرد. آن بازی را باختیم. چیزهای زیادی از آن بازی یاد گرفتم اما همیشه در فوتبال احساس خوشبختی می کردم."

انریکه در مورد مالاگا توضیح داد:" سانتا کروز ستاره آنها خواهد بود. با دو هافبک دفاعی بازی می کنند و در خط دفاع بازیکنان خوبی در اختیار دارند. دروازه بان خوبی دارند و بازی مشکلی برای ما خواهد بود. باید هر لحظه گوش به زنگ باشیم. امیدوارم همه حجریفان به جز ما امتیاز بدهند. پارسال قهرمانی لالیگا خیلی سخت و احساسی بود. در حال حاضر والنسیا و سویا خوب کار کرده اند و تیمهایی مثل رئال مادرید، سوسیه داد و اتلتیکو آماده رقابت هستند. اما برای مشخص شدن مدعیان اصلی قهرمانی لالیگا باید تا ماه مارس منتظر بماند."

وی در مورد شوتهای بارسا از بیرون محوطه جریمه گفت :" بازیکنانی در خط هافبک در اختیار داریم که شوتزن های خوبی هستند و باید از این فرصت استفاده کنیم."

انریکه در مورد عملکرد ماتیو و دیگر مدافعان بارسا اظهار داشت:" ماتیو را به خدمت گرفتیم تا بازی کند. مهم است که در خدمت تیم باشد و به دیگر بازیکنان کمک کند. در مورد پیکه هم باید بگویم که رفتار بی نظیری دارد. شیوه و روش کاری او بی نظیر است. خوب عمل می کند و می تواند به ما کمک کند. مهم نیست که در بازیها گل بخوریم یا نخوریم. حاضرم در همه بازیها گل بخوریم اما پیروز شویم. هدفمان این است که بهتر از حریفمان باشیم. انتقادات همیشه وجود دارد اما هدفم این است که بارسا تبدیل به بهترین تیم شود."

مربی بارسا در مورد شرایط مونیر الحدادی گفت :" به ما خیلی کمک می کند و به همین خاطر در حال حاضر در کنار ماست."

وی در مورد هو شدن کاسیاس توسط هواداران رئال گفت:" دوست ندارم در این باره صحبت کنم. هر کسی کار خودش را می کند. همه ما گاهی هو می شویم و باید سعی کنیم با آن کنار بیاییم. سعی می کنم از این قضیه فاصله بگیرم."
[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
انریکه: برای مسی باشگاه در اولویت است 1 [/img]
پاسخ
 سپاس شده توسط ِ**@ًrُِّ@^ُ$** ، N@ughty♥g!rl
آگهی
#2
متتتتتتتتتتتنفررررررررررم از انرکه

انریکه: برای مسی باشگاه در اولویت است 1
انریکه: برای مسی باشگاه در اولویت است 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Hadis Messi ، ِ**@ًrُِّ@^ُ$**


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  خط و نشان لوئیس انریکه برای تیم ملی ایتالیا(عکس
  سیمئونه: می دانستم این باشگاه آینده بزرگی دارد
  چاهی که مدیران پرسپولیس برای باشگاه کنده‌اند + سند
  بازیکنان پرسپولیس علیه مدیران باشگاه
  موافقت باشگاه استقلال با جدایی مهاجم مغضوب
  وعده باشگاه پرسپولیس به هواداران: خبری خوب در راه است!
  بیرانوند :از اینجا به بهترین باشگاه جهان خواهم رفت.
  افشاگری جواد نکونام از حواشی باشگاه استقلال و عوامل ناکامی آبی پوشان
  اقدام باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد ۲ بازیکن!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان