امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نیروهای مسلح قادر به انهدام هر تهدیدی در خشکی و دریا با بُرد و دقت بالا هستند

#1
نیروهای مسلح قادر به انهدام هر تهدیدی در خشکی و دریا با بُرد و دقت بالا هستند 1

امیر سرتیپ امیر حاتمی جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که ظهر امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه صحبت می‌کرد با اشاره به اینکه امروز ایران بسیار از گذشته قوی‌تر است، گفت: امروز انسجام ملت ایران با بصیرت و هوشیاری ایجاد شده است به خوبی مسائل کلان دنیا را درک می‌کند.

وی افزود: اگر استعمارگران با یک فریب و دروغ می‌توانستند اعتمادی را جلب کنند و در گوشه کشور شورش و مشکل ایجاد کنند امروز ملت ایران به دلیل اینکه مرتبا مورد ظلم ستمگران قرار گرفته‌اند به ماهیت آنها پی برده و تحت تاثیر آنان قرار نمی‌گیرند.

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: امروز به محض اینکه رسانه‌های بیگانه مطلبی را مطرح می‌کنند از خود می پرسم باز چه خواب و توطئه‌ای علیه ملت ایران دیده‌اند. امروز این نکته که همه شر و بدی از انگلیسی‌هاست در مورد تمام استعمارگران صدق می‌کند و چننین باوری صدق و باور شده است.

امیرحاتمی با اشاره به اینکه سلطه‌گران تنها به دنبال منافع خود هستند، گفت: اینکه امروز یک گروه خودساخته به نام داعش علیه مردم سوریه تجهیز و ایجاد می‌کند و بار دیگر علیه آن یک ائتلاف تبلیغاتی ایجاد می‌کنند و همزمان گروهک دیگری را علیه آن آموزش و تجهیز می‌کنند، ناشی از همین نگاه ابزارگونه است.

وی افزود: ملت ایران امروز روشن‌تر و بهتر از اکثر تحلیلگران این نکته را درک می‌کنند و لذا اتحاد و انسجام در بین مردم است که ما را بسیار قدرتمندتر می‌کند.

وی ادامه داد: ما در دوران دفاع مقدس با عمق وجود خود درک کردیم که هیچ راهی جز جهاد و مقاومت برای زندگی عزتمندانه نداریم و دشمن اگر بتواند نه علم و فناوری و نه رفاه که حتی قوت لایموت هم به ما نمی‌دهد. در سایه رهبری مقام عظمای ولایت امروز به سمت چشمه‌های اصلی قدرت حرکت کرده‌ایم و از لحاظ علمی در رتبه پانزدهم علمی دنیا قرار گرفته‌ایم.

امیرحاتمی گفت: در بخش‌های مختلف کشور قدرت علمی و فناوری موجب خوداتکایی بیشتر شده است و هر جا که ما تحریم شده‌ایم ما در همان نقطه سریع‌تر و بهتر به توان درون‌زا رسیده‌ایم و نمونه آن نیروهای مسلح است.

وی افزود: ما می‌توانیم هر آنچه که مورد نیاز نیروهای نظامی کشور است در داخل تامین کنیم و این توان در داخل ایجاد شده است و با این منطق تحریم‌ها موجب تعمیق توانمندی خواهد شد. امروز نیروهای مسلح ما با رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای شجاع‌ترین و بهترین انسان‌ها را تحت فرماندهی خود قرار داده و با دکترین بومی و به پشتوانه مردم ایران و اتکای الهی هر تهدیدی را علیه این ملت به شکست تبدیل می‌کنند.

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان تاکید کرد: ما امروز در تمام عرصه‌ها می‌توانیم نیروهای مسلح خود را پشتیبانی کنیم. نیروهای مسلح ما امروز قادر هستند با موشک‌های ساخت صنایع دفاعی کشور هر نقطه‌ای را در خشکی و دریا با برد و دقت بالا منهدم کنند و در آینده نه چندان دور سرنوشت جنگ اقتصادی و فرهنگی با عزم ملت ایران شبیه حوزه دفاعی خواهد بود و ما شاهد خوداتکایی و رفع همه تحریم‌ها خواهیم بود.
-
نیروهای مسلح قادر به انهدام هر تهدیدی در خشکی و دریا با بُرد و دقت بالا هستند 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ✘PETER✘
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Subarrow فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا: در آینده‌ای نزدیک عراق را ترک نخواهیم کرد
Subarrow قدرت‌های جهانی به دنبال احیای برجام تا قبل از زمان انقضای توافق ایران-آژانس هستند
  روزنده: مردم مخالف مذاکره با آمریکا هستند/آراء خاکستری، نگاه جناحی ندارند
Heart انهدام یک گروهک تروریستی در مراکش
Heart کشته شدن فرمانده نیروهای دولت منصور هادی در "مأرب"
Heart  گفت‌و‌گو با آمریکا بر خروج نیروهای این کشور از عراق متمرکز بود
  کرمانی‌ها رعایت نکنند، در ۱۰ روز آینده با مرگ و میر بالا روبرو خواهیم شد
  از هر ۱۰ اصفهانی، دست کم ۳ نفر ناقل ویروس هستند
Heart ۶۰ درصد مردان شاغل فاقد بیمه هستند
  آمریکا و عربستان یک گروه مسلح جدید تشکیل می‌دهند !

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان