امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

انتشار شماره دوم ماهنامه «پنجاه و هفت» + اورهال ۲۰ فروند هواپیمای C-۱۳۰ توسط ارتش

#1
Heart 
انتشار شماره دوم ماهنامه «پنجاه و هفت»

دومین شماره ماهنامه تحلیلی - تبیینی «پنجاه و هفت» در قالب ویژه نامه «عصر امام» به همت قرارگاه شهید باقری سازمان بسیج دانشجویی منتشر شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، به همت قرارگاه شهید باقری سازمان بسیج دانشجویی دومین شماره ماهنامه تحلیلی - تبیینی «پنجاه و هفت» در قالب ویژه نامه «عصر امام» منتشر شد.

«پنجاه و هفت» به عنوان تنها ماهنامه سراسری دانشجویی کشور با رویکرد تحلیلی - تبیینی به تمرکز بر روی مباحث نظری در ابعاد فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی می‌پردازد.

شماره دوم ماهنامه «پنجاه و هفت» که بصورت ویژه‌نامه تحت عنوان «عصر امام» منتشر شده است، به بازخوانی ابعاد شخصیتی و مدیریتی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب، و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب پرداخته است.

«پنجاه و هفت» در این ویژه نامه «نظریه اقدام نامتقارن امام خمینی در سیاست خارجه» را موضوع گفتگوی خود با استاد حسن عباسی قرار داده است. همچنین در گفتگوهایی با آیت‌الله رهبر و حجت‌الاسلام ذوعلم به بررسی و پاسخگویی شبهاتی در رابطه با مرجعیت فقهی آیت الله العظمی خامنه‌ای می‌پردازد.

«الگوی یک تحصن دانشجویی موفق» از دیگر مباحثی است که در این ویژه نامه به آن پرداخته شده است. در این مبحث به نقش تأثیرگذار آیت الله خامنه‌ای در چگونگی شکل‌گیری و مدیریت اولین تحصن دانشجویی، در مقابل رژیم پهلوی پرداخته شده است.

در بخش دیگر این ویژه نامه به واکاوی چگونگی مدیریت امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی، در قالب گفتگویی با احمد رهدار پرداخته شده است.

بررسی دوگانه عقلانیت انقلابی و عقلانیت ابزاری و تأثیر آن بر روند مدیریت حاکم بر نظام جمهوری اسلامی ایران از دیگر موضوعاتی است که در این ویژه نامه به آن پرداخته شده است.


_____________________________________________

اورهال ۲۰ فروند هواپیمای C-۱۳۰ توسط ارتش

متخصصان کشورمان در پایگاه هوایی شهید دوران شیراز، با موفقیت ۲۰ فروند هواپیمای لجستیکی C-۱۳۰ را اورهال کردند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، متخصصان صنایع هوایی کشورمان در ارتش جمهوری اسلامی ایران با موفقیت توانستند ۲۰ فروند هواپیمای سنگین و لجستیکی سی ۱۳۰ را اورهال (بازآماد) کنند.

اورهال یا تعمیرات اساسی این هواپیماها در پایگاه هوایی شهید دوران شیراز صورت گرفته و با انجام عملیات اورهال، این هواپیماها با موفقیت به پرواز درآمدند.

در جریان اورهال این هواپیماها، کلیه قطعات اصلی از جمله موتور، ارابه‌های فرود و سامانه‌های ناوبری مورد بازبینی قرار گرفته و پس از رفع مشکلات، دوباره به رده عملیاتی بازگشتند.

برای اورهال هر یک از هواپیماهای C-۱۳۰، بیش از ۳۰ هزار نفر ساعت کار شده و نهایتا این ۲۰ فروند، به رده هواپیماهای عملیاتی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه شدند.

تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی همه هواپیماهای سی ۱۳۰ ایران توسط مستشاران آمریکایی اورهال و تعمیرات اساسی شده و متخصصان ایرانی هیچ نقشی در تعمیر این هواپیماها نداشتند اما امروز پس از چند سال، متخصصان کشورمان موفق به اورهال این هواپیماها شدند.

"هرکولوس سی -۱۳۰" هواپیمای ترابری و لجستیکی ساخت شرکت لاکهید آمریکا هستند که ایران جزو دارندگان آنها محسوب می‌شود.

پیشتر نیز متخصصان کشورمان در همین پایگاه برای نخستین بار موفق شده بودند که جنگنده‌های سوخو ۲۴ را اورهال کنند. گزارش مربوط به اورهال سوخوهای ۲۴ ارتش را نیز اینجا بخوانید.
انتشار شماره دوم ماهنامه «پنجاه و هفت» + اورهال ۲۰ فروند هواپیمای C-۱۳۰ توسط ارتش 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Thumbsdown کتک زدن و شکستن دست خبرنگار توسط حراست دانشگاه +تصویر
  کلاهبرداری از کاربران فضای مجازی توسط فالگیران سایبری..♡
  کاهش انتشار گاز متان در سال ۲۰۲۰
Heart ارتش آمریکا نخستین آتشبار "گنبد آهنین" را از رژیم صهیونیستی تحویل گرفت
Heart بیانیه ارتش عراق درباره حمله راکتی ناشناس به پایگاه «الحریر» اربیل
Heart تحریم ۸ شرکت فعال در زمینه آهن و فولاد توسط وزارت خزانه‌داری آمریکا
Heart جنگنده‌های تایوان هواپیمای ترابری چینی را محاصره کردند
  تولید نانو پوشش ضد ویروس کرونا توسط محققان دانشگاه اراک
  "ویروس کرونا توسط یک انسان به بازار حیوانات ووهان منتقل شده است"
  افزایش احتمال انتشار و انتقال کروناویروس با کولر گازی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان