امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

لازم باشد تمام پایگاه‌های نظامی آمریكا را منهدم می‌كنیم

#1

پیام رزمایش موشكی سپاه در گفت‌وگوی فارس با رئیس كمیته دفاعی مجلس؛
لازم باشد تمام پایگاه‌های نظامی آمریكا را منهدم می‌كنیم
خبرگزاری فارس: رئیس‌ كمیته دفاعی مجلس با اشاره به حیرت دشمنان از توانایی‌موشكی‌کشور گفت: اگر اشتباهی ازسوی آمریكا سر بزند تهران حق خود را برای انهدام تمامی پایگاه‌های نظامی آمریكا در منطقه محفوظ می‌داند.



غلامرضا كرمی نماینده مردم كرمان و رئیس كمیته دفاعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به رزمایش پیامبر اعظم6 و حیرت دشمنان انقلاب اسلامی از این رزمایش گفت: پیامبر اعظم6 آخرین توانمندی‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت و می‌توان گفت كه این رزمایش به لحاظ توانمندی شلیك همزمان موشك‌های زمین به زمین موجب هراس دشمنان انقلاب اسلامی شده است.

* برد موشك‌های ایران بنا به حضور دشمنان در منطقه طراحی شده است
وی با بیان اینكه برد موشك‌های نیروهای مسلح ایران بنا به حضور دشمنان انقلاب و ملت ایران در منطقه تنظیم شده است، افزود: ایران هیچ نگرانی بابت دور یا نزدیك بودن حضور دشمنان در منطقه ندارد چرا كه موشك‌های زمین به زمین به این مناطق كاملا آشنایی دارند و به راحتی می‌توانند دشمنان را مورد هدف قرار دهند.

* در صورت اشتباه آمریكا، ایران به تمامی پایگاه‌های نظامی این كشور شلیك خواهد كرد

كرمی با اشاره به حضور نیروهای نظامی اشغالگر آمریكا در منطقه گفت: تمامی نیروهای آمریكایی و پایگاه‌های این كشور در خاورمیانه و دیگر كشورها در تیررس موشك‌های زمین به زمین ایران قرار دارد و به محض اولین اشتباه آمریكا، نیروهای مسلح ایران موشك‌های خود را به سمت نیروها و پایگاه‌های آمریكایی شلیك خواهند كرد و در این صورت قطعا سربازان آمریكایی قربانی سیاست‌های غلط آمریكا در منطقه خواهند شد اما ما امیدواریم كه آمریكایی‌ها با تغییر سیاست‌های خود و با احترام به حقوق ملت‌ها بیش از این سربازان خود را قربانی سیاست‌های جنگ طلبانه خود نكنند.

* كلینتون برای فرار از فشارهای سیاسی توانمندی ایران را بلوف اعلام کرد

رئیس كمیته دفاعی مجلس شورای اسلامی در واكنش به ادعای وزیر خارجه آمریكا مبنی بر اینكه ایران در ارائه توان موشكی خود بلوف می‌زند، تصریح كرد: آمریكایی‌ها از ابتدای انقلاب اسلامی تاكنون از هر اقدامی برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران پرهیز نكردند. آنها از تروریست‌های خود برای مقابله با ایران كمك گرفتند. جنگ هشت ساله را علیه ملت ایران تحمیل كردند. آمریكا در جنگ 8 ساله توانمندی ایران را می‌دانست اما در عمل به توان پاسخگویی ایران اذعان كرد و اكنون نیز ما می‌گوییم كه توانمندی ایران عملیاتی است و هر لحظه كه به كشور تجاوز شود، بلوف یا غیربلوف بودن آن را به آمریكایی‌ها نشان خواهیم داد.

وی با بیان اینكه ایران می‌داند كه آمریكایی‌ها توانمندی نظامی ایران را رصد می‌كنند، خاطرنشان كرد: آمریكا برای پاسخگویی به رقیبان سیاسی خود و كنگره این كشور تحت فشار است. آنها باید درباره توانمندی ایران به كنگره و رقیبان سیاسی خود پاسخگو باشند و برای این پاسخگویی هیچ راهی جز ادعای بلوف بودن توانمندی ایران و رد آن ندارند.

* مسلمانان نگران نباشند موشك‌های ایرانی دقیق است

كرمی در پاسخ به این سؤال كه آمریكا و رژیم صهیونیستی تلاش می‌كنند تا به مردم منطقه این‌گونه القا كنند كه در صورت درگیری نظامی در منطقه ایران به بهانه شلیك به پایگاه‌های نظامی آمریكایی مردم كشورهای منطقه را نیز هدف قرار خواهد داد، اظهار داشت: اینكه ایران بر دقت برد موشك‌های خود و دقیق بودن آنها تاكید می‌كند حاكی از این است كه برادران مسلمان ما نباید هیچ نگرانی خاصی از احتمال شلیك موشك‌های ایران به مكانی غیر از پایگاه‌های نظامی آمریكا داشته باشند.

* حق ایران برای شلیك به پایگاه‌‌های نظامی آمریكا محفوظ است

رئیس كمیته دفاعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان كرد: ایران حق خود را محفوظ می‌داند كه اگر از طریق پایگاه نظامی در یكی از كشورهای اسلامی مورد هدف قرار گرفت، آن پایگاه را مورد هدف قرار دهد و این جزء استراتژی جمهوری اسلامی ایران است و بارها آن را اعلام كرده است اما اینكه آمریكایی‌ها جوّسازی می‌كنند كه موشك‌های ایرانی خطا خواهند كرد، باید بگویم كه كارشناسان نظامی آمریكا به خوبی می‌دانند كه موشك‌های ایرانی دقیق‌ترین موشك‌ها بین نسل‌ جدید موشك‌های دنیا است.

* بومی بودن موشك‌ها و سكوی پرتاپ آنها دشمن را حیرت‌زده كرد

وی افزود: نه‌تنها موشك‌هایی كه در رزمایش پیامبر اعظم6 شلیك شد، بومی بود بلكه سكوهای پرتاب این موشك‌ها نیز توسط متخصصان ایرانی ساخته شده بود و این موضوع آمریكایی‌ها را محكوم به نگرانی می‌كند.

كرمی نگرانی سیاسی آمریكایی‌ها از توانایی‌های موشكی ایران را به‌جا و به‌حق دانست و گفت: كسانی كه به فكر تجاوز نظامی به دیگر كشورها و تضییع حقوق ملت‌ها نباشند، نباید از قدرت نظامی یك كشور وحشت‌زده شوند.

رئیس كمیته دفاعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه ایران آمادگی دارد با كشورهای مستقل منطقه رزمایش مشترك نظامی انجام دهد، گفت: در رزمایش‌های قبلی برخی از مسئولان كشورهای همسایه شاهد توانمندی نیروهای مسلح ایران بودند و ایران در این رزمایش‌ها به آنها اعتماد كرد چون دوستی با كشورهای همسایه استراتژی جمهوری اسلامی ایران است.

* از سپر دفاعی كشورهای اسلامی برای مقابله با تجاوز آمریكا استقبال می‌كنیم

وی با بیان اینكه ایران از سپر دفاعی برای كشورهای منطقه با هدف جلوگیری از تجاوز آمریكا و رژیم صهیونیستی استقبال می‌كند، گفت: اگر كشورهای منطقه خواهان سپر دفاعی باشند، ایران از آن استقبال می‌كند و اعلام می‌كند كه حاضر است در این راه و برای دفاع از تمامیت این كشورها در برابر تجاوز رژیم صهیونیستی و آمریكا به آنها كمك كند.

كرمی همچنین گفت: برخی كشورهای منطقه علی‌رغم قراردادهای فرامنطقه‌ای كه امضا كرده‌اند برای همكاری نظامی با تهران ابراز تمایل كردند.

رئیس كمیته دفاعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور نظامی آمریكا در منطقه گفت: دشمن از هزاران كیلومتر دورتر به منطقه خاورمیانه یورش برده است و در این منطقه پایگاه نظامی تشكیل داده است. اما در عین حال ادعا می‌كند كه ایران برای منطقه تهدید است در حالی كه خود آمریكایی‌ها باید بگویند كه چرا كشورهای منطقه را اشغال نظامی كرده‌اند.

وی به آمریكا هشدار داد كه اگر اشتباهی از سوی آنها سر بزند، تهران حق خود را برای انهدام تمامی پایگاه‌های نظامی آمریكا در منطقه محفوظ خواهد داشت.

* شاید سكوی پرتاپ موشك‌های ایرانی به اسرائیل در دامغان طراحی شده باشد

كرمی در پاسخ به این سؤال كه چرا فرماندهان نظامی ایران از امكان شلیك به اسرائیل از شهر دامغان سخن گفته‌اند در حالی كه نوار مرزی بهترین مكان برای مقابله با متجاوزان است، تصریح كرد: سردار حاجی‌زاده دامغان را برای حمله موشكی به اسرائیل البته در صورت تجاوز به ایران به‎عنوان مثال ذكر كردند و شاید هم ممكن است كه سكوهای پرتاب موشك‌های زمین به زمین ایران به سمت سراسر اسرائیل در شهر دامغان طراحی شده باشد. لذا ایران از تمامی نقاط جغرافیایی خود می‌تواند سرتاسر اسرائیل را مورد هدف قرار دهد.

رئیس كمیته دفاعی مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی در حال اضمحلال است اما بنا به برنامه‌ریزی‌های ایران برای مقابله با متجاوز به یقین می‌توانیم بگوییم كه اشتباه حمله به ایران پایان كار رژیم اشغالگر قدس خواهد بود.

* راهبرد ایران دفاعی است، اما حمله كنند، تهاجم به دشمن استراتژی می‌شود

وی در تبیین این گفته فرمانده نیروی زمینی سپاه كه: "راهبرد ما دفاعی است، تاكتیك ما تهاجمی " گفت: استراتژی كلان جمهوری اسلامی ایران بر اساس دفاع از كشور طراحی شده است و دكترین‌های نظامی ایران دكترین‌های دفاعی هستند. ایران به حقوق همه كشورها احترام می‌گزارد و از حریم خود دفاع می‌كند. منتهی در صورتی كه خاك ایران مورد تجاوز قرار بگیرد تاكتیك ایران دفاعی نخواهد بود و با استراتژی تهاجم به دشمن، ایران آرایش نظامی خواهد گرفت.

كرمی از آمادگی نیروهای مسلح ایران برای پاسخ به تجاوز دشمن خبر داد و گفت: نیروهای مسلح ایران تمامی تحركات دشمن را رصد می‌كنند و بنا به تحركات آنها آرایش نظامی می‌گیرند و بر همین اساس باید گفت كه در صورت تجاوز دشمن به حریم خاك ایران، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تمامیت دشمن را در بیرون از مرزها مورد هدف قرار خواهد داد.

* استقبال ایران از پیمان نظامی برای كشورهای اسلامی

وی در پاسخ به این سؤال كه كشورهای شرقی، بلوك نظامی شرق و كشورهای غربی "ناتو " را برای دفاع نظامی تشكیل داده‌اند اما كشورهای اسلامی چنین برنامه‌ای ندارند. آیا جمهوری اسلامی ایران از پیمان نظامی اسلامی متشكل از كشورهای اسلامی برای دفاع از حقوق مسلمین برنامه‌ای دارد یا نه، گفت: ابتدا باید برخی كشورهای اسلامی خط و مرز خود را با دشمنان اسلام مشخص كنند و سپس اتحاد واقعی را نمایان كنند تا زمینه پیشنهاد پیمان نظامی اسلامی به وجود بیاید.

رئیس كمیته دفاعی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر كشورهای اسلامی برای دفاع از حریم خود و حقوق مسلمین به این نتیجه برسند كه باید پیمان نظامی اسلامی تشكیل شود، ایران از آن استقبال خواهد كرد و با توانمندی‌های نظامی خود از حقوق مسلمین حراست خواهد كرد. منتهی این موضوع منوط به اتحاد كشورهای اسلامی در برابر آمریكا و رژیم صهیونیستی به عنوان دشمنان اصلی اسلام است.

* برخی علائم از جمله سقوط مبارك نوید اتحاد كشورهای اسلامی را می‌دهد

كرمی افزود: برخی علائم از جمله سقوط رژیم مبارك و انقلاب‌های منطقه نوید اتحاد كشورهای اسلامی را می‌دهد چرا كه حكومت‌های دست نشانده آمریكا در كشورهای اسلامی به بن‌بست رسیده در حال سقوط هستند كه ان‌شاءالله با روی كار آمدن حكومت‌های مردمی در كشورهایی كه شاهد انقلاب‌های مردمی است ما می‌توانیم به یك پیمان نظامی اسلامی فكر كنیم.

* پیام پیامبر اعظم6 صلح و دوستی بود

وی در پایان پیام رزمایش پیامبر اعظم6 را صلح و دوستی عنوان كرد و گفت: رزمایش پیامبر اعظم6 برای كسانی كه به فكر تجاوز به حقوق ملت‌ها هستند پیام وحشت‌زا و برای صلح‌طلبان پیام دوستی داشت.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خفت(توان نظامی آلمان)
  -عکس هایی از هواپیما ترابری نظامی آنتونوف ای‌ان-۲۶-
  |-هواگردهای ترابری نظامی اتحاد جماهیر شوروی از ۱۹۶۰–۱۹۶۹-|
  -عکس هایی از هواپیما نظامی بوئینگ ئی-۳ سنتری-
  -سه مدل هواگرد آموزشی و نظامی دهه 1980-
  _سه نمونه هواگرد نظامی ساخت آمریکا در دهه 1980-
  -چهار نوع از برترین هواگرد های نظامی آمریکا در دهه 1940-
  |-خودروی نظامی پیاده نظام بی‌ام‌پی-|
  درخواست نویسندگی در بخش مسائل نظامی و زیرشاخه ها
  ||تاریخچه عملیاتی و نظامی جنگنده لاکهید مارتین اف-۳۵ لایتنینگ ۲||

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان