امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نیمی از تورم به خاطر پرداخت یارانه است

#1
Heart 
وزیر دادگستری گفت: بیش از 50 درصد تورم سه سال گذشته به دلیل پولی است که در قالب یارانه به مردم تزریق شده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مصطفی پورمحمدی در جشن انقلاب که جمعه‌شب در امامزاده زبیدیه خاتون(س) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی برای ملت ایران نعمت حق‌مداری و حق‌گویی در دوران جاهلیت نوین و مدرن را به ارمغان آورد.

وی افزود: خداوند متعال خواسته که ملت ایران پیام‌آور حق و دعوت‌کننده به کلام حق باشند و مردم جهان را به سمت سعادت دعوت کرده و پیشتاز دفاع از ارزش‌های بشریت باشند.

وزیر دادگستری اضافه کرد: ملت ایران سینه سپر کرده و به میدان آمده تا به جنگ جاهلیت برود که این‌ها نعمت بزرگی برای ملت ایران به شمار می‌رود.

پورمحمدی ادامه داد: خداوند وقتی پیامبر(ص) را برای هدایت و نجات بشریت از گمراهی و شرک فرستاد به او گفت که شعارت این باشد که «خدایا مرا در این راه با گام‌های استوار قرار بده و از جانب خودت برای من هدایت‌گری و نورافشانی و رهبری عنایت کن»

انقلاب اسلامی امتداد رسالت پیامبر است

وی عنوان کرد: خداوند این شعار را به پیامبر(ص) تعلیم داد تا وقتی وارد جامعه شد از این شعار استفاده کند و به او دستور داد که به مردم بگوید من حق هستم و با آمدن حق، باطل باید از بین برود.

وزیر دادگستری تصریح کرد: امام راحل زمانی که نهضت خود را آغاز کرد گفت«این نهضت مثل نهضت پیامبر(ص) است و همان شرایط و آرمانی که پیامبر(ص) از بعثت خود داشت، نهضت و انقلاب ما نیز همان هدف و آرمان را دنبال می‌کند»

پورمحمدی با بیان اینکه شعار انقلاب ما«جاء الحق و زهق الباطل» است، گفت: مقدمه و معرفی امام راحل به عنوان حق وجود داشت و ایشان امام راستگویان بود و با مردم با زبان دل حرف می‌زد.

وی بیان کرد: امام آنچه را که با تمام وجود به آن اعتقاد داشت به مردم منتقل و ملت را به حق دعوت می‌کرد و اگر گفت بجنگید یقین داشته باشید که با حق و صداقت گفت.

وزیر دادگستری ابراز کرد: به همین دلیل بود که همه مردم به امام راحل لبیک گفتند و به همین خاطر است که کلام صدق آن بزرگوار امروز در دنیا اثرگذار بوده است.

انقلاب اسلامی در دل و جان مردم ریشه دارد

پورمحمدی افزود: امام راحل نزدیک به 25 سال است که رحلت کرده‌اند اما این شجره طیبه یک ریشه محکم در اعماق زمین پیدا کرده و تنه استوار به وجود آمده و برگ و بارش در تمام دنیا جلوه‌آرایی می‌کند.

وی اضافه کرد: میوه‌های این شجره طیبه به همه خیر و برکت می‌رساند زیرا رهبر این انقلاب عظیم امام صدق و راستی بود.

وزیر دادگستری ادامه داد: انقلاب ما امروز مبلغ حق است و دشمنی دشمنان نیز به همین دلیل است.

پورمحمدی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران آمد تا ارزش‌های والای انسانی را زنده و شجره اهل بیت(ع) را آبیاری کند.

وی تصریح کرد: امروز فرهنگ اهل بیت(ع) گسترده شده و آثارش در اقصی نقاط عالم منتشر شده است و پیروان اهل بیت(ع) سربلند و عزیز بوده و پرچمدار اسلام هستند.

وزیر دادگستری بیان کرد: از اسلام بی‌خبران، تندخویان و کسانی که برای ادامه حیات خود دست به سوی کفار بلند کردند، هیچ گاه نمی‌توانند نگهبان و مبلغ اسلام باشند بلکه این پیروان اهل بیت(ع) هستند که باید اسلام را با تمام وجود خود حفظ کنند.

کلام اسلام، کلام حق و آزادی است

پورمحمدی ابراز کرد: حقیقت دین به خاطر تلاش و ایثار مومنان واقعی زنده است و کلام اسلام کلام حق و آزادی است.

وی خاطرنشان کرد: این واقعیت به دست ملت ایران محقق شده و این دستاورد بزرگی است که نصیب ملت ایران شده است.

وزیر دادگستری یادآور شد: اگر با این منظر نگاه کنیم این مقدار از دشمنی‌های دشمنان در برابر دستاوردهای بزرگ ملت ایران ناچیز است.

آمریکا بیش از 7 هزار بمب اتم دارد

وی اظهار کرد: آمریکا در سال جاری بیش از کل بودجه ایران فقط برای نوسازی تجهیزات اتمی خود بودجه در نظر گرفته و بیش از 7 هزار بمب اتمی در اختیار دارد.

وی افزود: چنین کشوری با این تجهیزات صحبت از ساخت بمب اتمی در ایران می‌کند به شدت هراس دارد زیرا هراسش از ایمان، اتحاد و انسجام ملت ایران است.

وزیر دادگستری اضافه کرد: کانون پرچم عزتی که در جهان اسلام بلند شده در ایران بوده و این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

راهپیمایی 22 بهمن باشکوه خواهد بود

پورمحمدی ادامه داد: انشاءالله 22 بهمن امسال با شکوه هرچه بیشتر برگزار شود تا به مردم جهان به ویژه دشمنان نظام بگوییم که ملت ایران همچنان پای اعتقادات، باورها و انقلابشان ایستاده‌اند و این ارزش والایی است.

وی با اشاره به اینکه حفظ این نظام هم وظیفه مسئولان و هم وظیفه مردم است، گفت: مسئولان وظیفه دارند با مردم صادقانه صحبت کرده و حرف‌ها و دردهای مردم را به خوبی شنیده و برای آن‌ها راهکار پیدا کنند.

وزیر دادگستری عنوان کرد: این وظیفه مسئولان است که بررسی و مطالعه خوبی در زمینه‌های مختلف داشته باشند و با تنظیم برنامه و مدیریت دقیق منافع مردم را رعایت کنند.

پورمحمدی تصریح کرد: اگر امروز خیر و مصلحت در آن است که برخی از تصمیم‌های گذشته که غلط بوده را اصلاح کنیم، نباید هراس داشته باشیم بلکه باید مردانه بایستیم و عمل کنیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر کشور ما با مشکلات اقتصادی روبه‌رو است بنابراین مسئولان باید این مشکلات را با مردم در میان بگذارند و به دنبال راهکار مناسب برای رفع آن باشند.

مسئولان مشکلات اقتصادی را برطرف کنند

وزیر دادگستری ابراز کرد: بسیاری از مردم در شرایط فعلی با بیکاری و هزینه‌های سخت زندگی روبه‌رو هستند و بسیاری از خدمات‌رسانی‌ها دقیق انجام نمی‌شود که همه این موارد باید بررسی شده و برای رفع آنها اقدام شود.

پورمحمدی با اشاره به میزان پرداختی دولت بابت قانون هدفمندی یارانه‌ها افزود: در 37 ماه گذشته که قانون هدفمندی یارانه‌ها در حال اجراست، هر ماه 3 هزار و 800 میلیارد تومان در قالب یارانه به مردم پرداخت می‌شود.

وی اضافه کرد: تاکنون 138 هزار میلیارد تومان در قالب یارانه به مردم ایران پرداخت شده است که اگر فقط 30 درصد از این مردم به پول یارانه نیاز نداشته باشند، بیش از یک‌هزار و 140 میلیارد تومان پول بدون توجیه اقتصادی در بین مردم پخش شده است.

2 میلیون سبد کالا در روزهای اخیر در بین مردم توزیع شده است

وزیر دادگستری با بیان اینکه این آمار ضعف مسئولان را می‌رساند، گفت: در سال جاری بیش از بودجه‌ای که برای پروژه‌های عمرانی کشور در نظر گرفته شده بابت یارانه به مردم پرداخت شده است.

پورمحمدی عنوان کرد: اگر این مبلغ برای اجرای پروژه‌های عمرانی هزینه می‌شد، تاکنون کارهای زیادی در کشور انجام شده بود.

وی تصریح کرد: بیش از 50 درصد تورم سه سال گذشته به دلیل پولی است که در قالب یارانه به مردم تزریق شده است.

وزیر دادگستری بیان کرد: اگر قرار است به فکر جامعه باشیم باید به افراد کم‌بضاعت‌تر و محرومان بیشتر توجه کنیم نه اینکه بدون توجیه اقتصادی به جامعه پول تزریق کنیم.

پورمحمدی با اشاره به توزیع سبد کالا ابراز کرد: مشکلاتی که در هنگام توزیع سبد کالا به وجود آمده موجب ناراحتی مردم شد اما نباید پیام‌های تقدیر مردم بابت عرضه سبد کالا را نادیده گرفت.

وی افزود: اگر دولت در بخشی از عملکرد خود ضعف داشت دوستان ما نباید با دشمنان هم‌صدا شوند زیرا این در شأن ملت ایران نیست.

وزیر دادگستری با بیان این که 2 میلیون سبد کالا در چند روز اخیر در بین مردم توزیع شده است، اضافه کرد: این همه انتقاد و کاریکاتور به خاطر ضعف عملکرد دولت در توزیع سبد کالا نیاز نبود، وقتی خودمان در برابر یک ضعف عملکردی در دولت چنین برخوردی داریم از دشمنان نظام چه انتظاری می‌توانیم داشته باشیم.

پورمحمدی ادامه داد: ملت ایران در برابر انجام وظایف مسئولان نیز وظایفی برعهده دارند که مهمترین آنها حفظ انسجام و وحدت است.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران سرمایه ارزشمندی که وجود رهبری است را در اختیار دارند بنابراین باید تلاش کنند کلام رهبر در جامعه تضعیف نشود و فرمان رهبری را هر کس به خواست خود توجیه نکند.
نیمی از تورم به خاطر پرداخت یارانه است 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کدام کشور به خاطر چاقی اقامت نمیدهد؟+عکس
Heart من به خاطر بایدن و اوباما اینجا هستم
  این فرد به خاطر کرونا اولین تریلیاردر جهان شد (عکس)
  روزهای پایانی پرداخت وام یک میلیونی کرونا !
  اعلام ممنوعیت تردد شبانه در لبنان به خاطر کرونا
  اخراج این دختر از کار به خاطر زیباییش (عکس)
  ترامپ: کره‌جنوبی با پرداخت بیشتر برای هزینه‌های دفاعی موافقت کرد
Heart پرداخت ۱۲میلیون تومان وام به ازای حفظ اشتغال هر نیروی کار فعال
Heart نرخ تورم سالانه و نقطه ای فروردین اعلام شد / دامنه تغییرات نرخ تورم دهک ها به ۳.۴ درص
Heart جریمه ۸۶ میلیون دلاری بانک کره‌ای به خاطر مراودات مالی با ایران

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان