امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بیوگرافی الکساندرا استن

#1
Wink 
الکساندرا یوانا استن (به انگلیسی: Alexandra Ioanna Stan) (زاده ۱۰ ژوئن ۱۹۸۹) خواننده و ترانه سرای اهل رومانی است.

او در سال ۲۰۰۹ تک اهنگ آغازین خود به نام ""(Lollipop (Param Pam Pam و در سال بعد اولین تک اهنگ رسمی خود به نام "Mr.saxobeat" را منتشر کرد که توانست در جدول ۱۰۰ آهنگ برتر چند کشور از جمله رومانی، استرالیا، آلمان و ایتالیا در جایگاه نخست قرار گیرد. آهنگ بعدی وی "Get Back ASAP" نام دارد که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد. اولین البوم الکساندرا "Saxobeats" نام دارد و در تاریخ ۲۹ اگوست ۲۰۱۱ منتشر شده‌است. وی تا به حال در چند بخش جوایز موسیقی کشور رومانی نامزد شده‌است و توانسته جایزه دو بخش را نصیب خود کند.


استن در سال ۲۰۰۹ تبلیغ اولین آهنگش "Lollipop" را منتشر کرد و خود این آهنگ در اواخر سال ۲۰۰۹ منتشر شد. در طول تابستان سال ۲۰۱۰ او یک تراک جدید به نام "راه را به من نشان بده" ("Show Me The Way") در تور رومانی اش به نمایش در آورد. در سپتامبر ۲۰۱۰ استن دومین آهنگ خود را به نام "Mr. Saxobeat" منتشر کرد. در کمتر از دو ماه این آهنگ به بهترین آمار در رومانی دست یافت و در لیست ۱۰۰ آهنگ برتر رومانی مکان اول را از آن خود کرد و به مدت هشت هفته از در این مکان باقی ماند. این آهنگ در سراسر جهان موفقیت تجاری بسیار خوبی به دست آورد. در اوایل سال ۲۰۱۱ این آهنگ به لیست تگ آهنگ‌های اسپانیا و ده تک آهنگ برتر فرانسه و همچنین صد آهنگ برتر کانادا وارد شد. این آهنگ به برترین آهنگ در کشورهای ایتالیا و دانمارک و سپس اسلواکی، مجارستان و لهستان تبدیل شد. در اواخر ماه مه ۲۰۱۱ این آهنگ به اولین آهنگ رومانیایی پس از سال ۲۰۰۴ آهنگ "Dragostea din Tei" تبدیل شد که توانسته است به مکان اول بهترین آهنگ در آلمان برسد. این آهنگ روی هم به مدت ۲۰ هفته در آلمان و سویس برترین آهنگ بود.

بعد از موفقیت آهنگ "Mr. Saxobeat" استن آهنگ "Get Back" را منتشر کرد.این آهنگ شماره یک کشور اسلواکی و چهارم رومانی و هشتم فنلاند در برترین آهنگ ها شد و در بیش از پنج کشور جزو بیست آهنگ برتر شناخته شد.پس از آن آهنگ آبنبات چوبی مجدداً به طور انحصاری برای بازار دیجیتال بین‌المللی منتشر شد که اصلاً به موفقیتی نرسید.در تابستان سال 2011 استن آهنگ "میلیون" ("Million") را با خواننده رپر زیمبابویی "کارلپریت" منتشر کرد.در سپتامبر 2011 این آهنگ اجازه ی پخش در فرانسه را گرفت ولی از چهل آهنگ برتر خارج شد.شروع ساخت موزیک ویدیو این آهنگ در 6 دسامبر 2011 شروع شد.

در 29 اوت 2011 الکسندرا اولین آلبوم خود را با عنوان "Saxobeats" منتشر کرد که شامل هشت آهنگ و پنج آهنگ ریمیکس شده بود.این آلبوم در ابتدا در فرانسه و سپس در آلمان،سوئیس،نروژ،اسپانیا،لهستان و ایتالیا منتشر شد و در 25 نوامبر هم در ایالات متحده و کانادا منتشر شد که توانست رکوردهای فوق العاده ای به جا بگذارد.


استن در ژوئن 2013 در بیمارستان بستری شد و به همین خاطر کنسرت هایش لغو شد.در ابتدا کارکنان او اعلام کردند که او تصادف کرده است ولی خود استن یک روز بعد با پلیس در بیمارستان مصاحبه کرد و مدیر برنامه ها و دوست پسرش مارسل پوردن را متهم کرد که او را مورد ضرب و شتم قرار داده است و پولش را نداده است.در 18 ژوئن استن یک شکایت کیفری علیه پوردن به جرم باج گیری انجام داد و سپس تصمیم گرفت جراحت بدنی و سرقت را هم به آن اضافه کند.استن پس از این ماجرا تصمیم گرفت مدتی استراحت کند.آلبوم جدید او قرار بود در سپتامبر 2013 منتشر شود ولی با توجه به این حادثه برای خودش و مدیرش انتشار آن به تعویق افتاد.

چن تا عکس :

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRfimnSaHry9-a2ZJ0e4UZSMbtUGdEOR4Vc5LdweBrl9OZ9tIoa_g

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.akskhor.ir/do.php?imgf=ززل.jpg

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.akskhor.ir/do.php?imgf=ب.jpg

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.akskhor.ir/do.php?imgf=images_00089.jpg
پاسخ
 سپاس شده توسط آرامش ، سارا دوست عاطی جوجو ، hanie directioner ، L²evi
آگهی
#2
میسی دوسش میدارم
ویرایش شد.
پاسخ
 سپاس شده توسط آرامش ، Spell †
#3
ازش بدم نمیاد ولی صداش خوب نیست استیلشم خوب نیست Sad
بیوگرافی الکساندرا استن 1
پاسخ
 سپاس شده توسط آرامش ، Spell †
#4
مرسیBlush
دختر بودن یعنی  
.
.
.
.
.
.
.
.
.دنیایی پر از ظرافت دخترانگی 
پاسخ
 سپاس شده توسط Spell †


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان