امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

خوراک گاز در ایران گران است

#1
Heart 
معاون سرمایه‌گذاری گسترش نفت و گاز پارسیان با اشاره به اینکه کیفی‌سازی پالایشگاه‌ها را در یک فرصت زمانی معقول به عنوان یک تکلیف اجتماعی قبول داریم، گفت: نرخ خوراک بر اساس آمارهای رسمی در آمریکا که نه ریسک سرمایه‌گذاری بالایی دارد و نه نرخ تسهیلات بالایی، ۶ سنت است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در حاشیه بازدید فعالان بازار سرمایه و خبرنگاران حوزه بورس از پالایشگاه و پتروشیمی تبریز، زادمهر معاون سرمایه‌گذاری گسترش نفت و گاز پارسیان در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اینکه حرف اول و آخر کیفی‌سازی، نرخ خوراک و فرآورده‌های پالایشگاه‌ها را وزارت نفت خواهد زد گفت: در شرایط فعلی نمی‌دانیم نرخ چه میزان تأمین خواهد شد و هیچ پیش‌بینی در این زمینه نداریم.

وی با اشاره به اینکه کیفی‌سازی یک اصل است که باید در یک فرصت معقول و منطقی پالایشگاه‌ها موظف به اجرای آن شوند گفت: در این زمینه پالایش و پخش می‌تواند دستورالعملی را تهیه و مدت زمان معقولی را تعیین کند و اگر پالایشگاه‌ها اجرا نکردند، به شیوه قبلی اجبار کند.

زادمهر با بیان اینکه اکنون ۱۷۲ میلیون دلار برای بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت تولیدات یورو ۴ و ۵ سرمایه‌گذاری پیش‌بینی کرده‌ایم گفت: کیفی‌سازی در پالایشگاه‌ها را یک تکلیف اجتماعی برای خودمان می‌دانیم و معتقدیم اهداف اقتصادی محقق خواهد شد.

به گزارش فارس، به گفته مدیران پالایشگاه نفت تبریز، توافق روی نرخ خوراک و فرآورده های نفتی در حال انجام است و پیش بینی شده است که تا ۲۰ روز آینده پالایشگاه ها قادر به ارائه صورت های مالی ۳ ماهه و ۶ ماهه برای بازگشایی نمادها در بورس باشند.

* خوراک گاز در آمریکا با توجه به قدرت خرید پول PPP مبلغ ۶ سنت است

معاون سرمایه‌گذاری گسترش نفت و گاز پارسیان با اشاره به اینکه در حال حاضر با توجه به قدرت خرید پول PPP، نرخ گاز برای صنایع پتروشیمی در آمریکا ۶ سنت است،گفت: مدارک و تصاویر مرتبط در این زمینه نیز وجود دارد.

وی افزود: چطور است آمریکایی‌ها که نه ریسک سرمایه‌گذاری دارند و نه نرخ تسهیلات بالایی، به طور نسبی ارزان‌تر از ایران خوراک دریافت می‌کنند. تورم در ایران و نرخ تسهیلات از جمله عواملی است که نرخ خوراک را غیراقتصادی کرده است.
خوراک گاز در ایران گران است 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Star نان گران نشد! هشدار برای گران فروشان!
  کرونا برای اردوغان گران تمام می‌شود
Heart واکنش ایران به ادعای روزنامه نیویورک تایمز مبنی بر تبادل زندانیان ایران و آمریکا
  لوازم خانگی ۵ تا ۲۵ درصد گران شد
  موبایل گران خواهد شد
  آچمز آمریکا مقابل ایران ؛ موشک ایران همه را شگفت زده کرده است
  گران ترین کفش دنیا
  گران ترین اسب دنیا + عکس
  گران‌ ترین خانه جهان در تهران (+عكس)
  با گران ترین نقاشی دنیا آشنا شوید (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان