امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

هیتلر معتاد به شیشه بود ؟!؟!

#1
پیشتر در سال ۲۰۰۹ اسنادی منتشر شد که نشان میداد هیتلر برای مقابله با گرفتگی همیشگی سینوسها و راه تنفسش، کوکائین استنشاق میکرد و این مصرف در حد وابستگی و اعتیاد بود اما اسناد تازه نشان میدهند که او ترکیبی از مورفین، اسید باربیتوریک، اسپرم گاو نر و مقدار زیادی از ماده مخدر آیس که همگی در کپسولهایی ویژه قرار میگرفتند را بسته به نیازش با دوزهای متفاوت مصرف میکرد.
به گزارش روزنامه دیلیمیل، بر اساس اسناد جدید، پیشوای آلمان پیش از آن جلسه مشهوری که با موسولینی در سال ۱۹۴۳ داشت و طی آن دو ساعت بیامان داد و فریاد کرد، کاملا تحت تاثیر ماده مخدر کریستال بود.
در این سند ۴۷ صفحهای نکات دیگری هم آمده از جمله اینکه وقتی جسد هیتلر را در پناهگاهش یافتهاند او همراه خودش ۹ قرص حاوی کریستال داشت.
هفته آینده تلویزیون بریتانیا مستندی را پخش خواهد کرد که بر اساس این اسناد ساخته شده و درباره اعتیاد هیتلر به مخدرهای مختلف خواهد بود.
در این مستند به سوالهای بسیاری پاسخ داده شده است؛ از جمله اینکه ساقی مواد مخدر هیتلر چه کسی بوده است؟ از او با نام «تئودور مولر» یاد شده است، پزشکی سرشناس در برلین که به دلیل روشهای غیرمتعارف و بحث برانگیزی که برای درمان انتخاب میکرد، مشهور بود. اما سال ۱۹۳۳ دیگر اوضاع برای او مثل قبل خوب نبود و کسب وکارش آسیب دیده بود چون در برلین شایعه شده بود که او یهودی است. در حلقه اطرافیان هیتلر هم خیلی از افراد به مولر اعتماد نداشتند و او را متقلب میدانستند. در اسناد منتشرشده از سوی دستگاه اطلاعاتی آمریکا، بخش اعظمی هم به شخصیت شناسی مولر اختصاص دارد که اطرافیان هیتلر به او لقب «روغن مارفروش و جنس تقلبی فروش» داده بودند. با این حال هیتلر تا سال ۱۹۴۵ و زمانی که دولتش سقوط کرد به مولر اعتماد داشت و موادش را بر اساس دوزی که او در نظر میگرفت، مصرف میکرد.
اعتیاد هیتلر از سال ۱۹۴۲ تا ۱۹۴۵ یعنی روز مرگش بالاتر رفته و کار به تزریق وریدی آمفتامینها رسیده بود که اغلب هم به دست خود مولر به هیتلر تزریق میشد و برای همین نازیهای نزدیک به هیتلر که در جریان این ماجرا بودند از او به عنوان «استاد زبردست تزریق» یاد میکردند.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
هیتلر معتاد به شیشه بود ؟!؟! 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان