امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اتمام حجت جمعی از اعضای جهاد دانشگاهی با طیبی

#1
Heart 
جمعی از اعضای جهاد دانشگاهی طی نامه‌ای به طیبی خواستار تجدیدنظر جدی وی در رویه‌های حاکم بر مدیریت عالیه جهاد دانشگاهی نسبت به اصلاح و جبران بخشی از آسیب‌ها و ضررهای بیشمار وارد شده بر جهاد دانشگاهی در یک سال گذشته بخصوص در حوزه فرهنگی شدند.
اتمام حجت جمعی از اعضای جهاد دانشگاهی با طیبی
به گزارش جهان، در ادامه متن کامل این نامه را می خوانید:

بسمه تعالی

رئیس محترم جهاد دانشگاهی
برادر بزرگوار جناب آقای دکتر طیبی

سلام علیکم

پس از دیدار اعضای جهاد دانشگاهی با رهبر معظم انقلاب اسلامی(مد ظله العالي) در خرداد ماه سالجاری و توصیه های معظم له درخصوص پرهیز جهاد دانشگاهی از ورود به عرصه های سیاسی و" راست" روی ها و" چپ" روی های غلط سیاسی، انتظار می -رفت مدیریت عالیه این نهاد انقلابی كه متاسفانه تفكر و مديريت جهادي را صرفا با سنجه زمان و تاريخ عضويت مي سنجد، ازيك سو با تجدید نظر در رویه های موجود، درخصوص عمل به هشدار و تاکید مقام معظم رهبری گام بردارد و ازسوي ديگر به جاي "سياسي كاري" ،" سياست زدگي" و تصميم گيري محفلي، نسبت به رفع نارضايتي عمومي جهادگران در زمينه هاي مختلف اقدام نمايد اما آنچه که در ماههای اخیر در این نهاد به خصوص در حوزه فرهنگی انجام گرفته است، نشان دهنده آن است که متاسفانه اتفاقات دیگری در حال انجام است.

حضور و ورود پررنگ عناصر افراطی و تندرو اصلاح طلب در مدیریتهای عالي و مياني این نهاد انقلابی، حذف بدون دلیل و منطق مدیران ارزشی و جایگزینی آنان با عناصر تندرو و بعضا فعال در جریان فتنه ۸۸(كه جزء خطوط قرمز مي باشد)، جهت گیریهای صریح سیاسی و حرکت انحرافی وخزنده فرهنگی، شرایط را به گونه ای رقم زد که پس از مصاحبه سياسي و سخيف معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی یک روز قبل از استیضاح وزیر سابق علوم و توهین به نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و تهدید به آشوب در دانشگاهها، تعدادی از اعضای جهاد دانشگاهی طی بیانیه ای خطاب به جنابعالی، ضمن یادآوری این نکته که این سخنان و این روش مغایر با توصیه های رهبر معظم انقلاب می باشد،گوشزد کردند که این سخنان و تحرکات در بعضی موارد اقدام علیه امنیت ملی کشور عزیزمان می باشد و اثرات زیانباری برای نظام اسلامی در پی دارد. در آن بیانیه با بیان برخی مستندات و توضیحات از جنابعالی درخواست شده بود هرچه سریعتر نسبت به اصلاح روند موجود در حوزه فرهنگی اقدام گردد اما متاسفانه جنابعالی با" سکوت" از کنار ماجرا گذشتید.

پس از آن ماجرا عناصر تندرو که مجال را برای انجام نقشه های خود فراهم دیدند، در سایه" سکوت معنادار" جنابعالی نسبت به حذف کلمه" ولایت فقیه" از عنوان مرکز فرهنگی دانشجویی" امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی" اقدام کردند که با تذکر جدی برخي اعضاي جهاد دانشگاهی مجبور به عقب نشینی ظاهری از این موضوع شدند اما از طرف دیگر روند ورود نیروهای تندرو به معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی سرعت بیشتری به خود گرفت که از آن جمله می توان به انتصاب آقای( م.ف) در مرکز امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی و استفاده ازافرادی چون" هادی خانیکی" دراین مركز اشاره كرد.

این گروه تندرو تمامیت خواه به همین میزان هم بسنده نکرده و در این ایام با هماهنگی مدیران خبرگزاری ایسنا و بخش هاي ديگر، تحت مدیریت و دستور معاون فرهنگی، هرچه خواستند کردند و نسبت به انعکاس اخبار جعلی، انعکاس ویژه اخبار سران وحاميان فتنه به هر لطايف الحيلي و نظرسنجی های جهت دار به منظور مشوش کردن اذهان عمومی اقدام کرده که از نمونه های اخیر آن، اخبار مربوط به اسید پاشی های شهر اصفهان، خبرهای مرتبط با بستری شدن شيخ یوسف صانعی در بیمارستان در خبرگزاری ایسنا و یا انجام نظرسنجی در حمایت از وزیر سابق علوم با یک جستجوی ساده ، به وضوح قابل مشاهده می باشد.

همچنین هنوز سخنان واهي معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی را در نقد روحانیت و ترویج تز" اسلام بدون روحانیت" که در رسانه -های مختلف به صورت وسیع انعکاس داشت و پرده از افکار و نیات گروه حاکم بر معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی بر می داشت به خاطر داریم.هرچند كه معاون فرهنگي و دستيارانش تلاش نمودند "تز اسلام منهاي روحانيت" را " ديدارمالي" كنند.

جناب آقای دکتر طیبی!

سئوال اساسی اینجاست که جنابعالی قرار است تا چه وقتی سیاست" سکوت و مدارا و همراهی" را با این اقلیت تندرو و افراطی ادامه دهید؟! آیا وقت آن فرا نرسیده که فارغ از هرگونه شعار زدگی و مغايرت در قول وعمل، تبعیت عملي خود را از رهبری انقلاب و دلسوزی خود را برای نظام اسلامی نشان دهید؟!

جناب آقای دکتر طیبی!

رهبری عزیز و نظام اسلامی نیازی به نامه نگاریها و قولهای کلیشه ای و فرمایشی ندارند بلكه نياز اساسي، تلاش عملي در راستای تحقق فرمایشات معظم له می باشد .

در پایان، انتظار می رود جنابعالی با تجدید نظر جدی در رویه های حاکم بر مدیریت عالیه جهاد دانشگاهی نسبت به اصلاح و جبران بخشی از آسیب ها و ضررهای بیشمار وارد شده بر جهاد دانشگاهی در یک سال گذشته بخصوص در حوزه فرهنگی هرچه سریعتر اقدام نمایید. در همین زمینه تغییر معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی و مدیران سازمانهای تابعه این معاونت از جمله خبرگزاری ایسنا، مرکز امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی و... و جایگزینی آنان با افرادی حقیقتا مومن، انقلابی، آشنا و معتقد و ملتزم به منظومه فکری مقام معظم رهبری و دارای سوابق روشن، ضروری می نماید.

بديهي است در صورت عدم اقدام عاجل، امضاکنندگان این بیانیه كه در مراحل قبلي به توصيه برخي دلسوزان نظام و جهاد دانشگاهی ازپيگيري مسايل و مشكلات مطروحه در بيانيه قبلي از طریق مراجع ذيربط خودداري نمودند، برخود تكليف مي دانند مشكلات سياسي گريبانگير جهاد دانشگاهي را از طرق گوناگون از جمله مجلس محترم شوراي اسلامي پیگیری نمايند.
اتمام حجت جمعی از اعضای جهاد دانشگاهی با طیبی 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Heart واکنش نوری مالکی به بازداشت تعدادی از اعضای حشد شعبی
  تصویر عجیب یک روح در یک عکس دسته جمعی
  عرصه جهاد در همه سرزمین‌های فلسطینی گسترش یابد
  انتخاب اعضای جدید شورای امنیت به صورت الکترونیک برگزار نمی‌شود
  شرکت در مراسم ختم، همه اعضای یک خانواده را به کرونا مبتلا کرد
  طراحی دانشگاهی به شکل جنگل
  این نوجوان 18 ساله تمام اعضای خانواده اش را به قتل رساند
Shocked روح دختر جوان وسط عکس دسته جمعی! + تصاویر
  عجیب ترین رشته های دانشگاهی
  کشف گور دسته جمعی در آبادان + تصاویر ۱۶+

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان