امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

لوپز: بازي به بازي بهتر مي شويم

#1
لوپز: بازي به بازي بهتر مي شويم 1

لوپز در مورد شرایط خودش به "ورزش سه" گفت: لیگ ایران برایم تجربه جدیدی هست، فوتبال ایران با اروگوئه کاملا متفاوت است اما خدا را شکر توانستم خیلی زود با شرایط اینجا سازگار شوم و از همه لحاظ به یک شناخت نسبی دست پیدا کنم البته مربی گلرهایمان یعنی داریوش اسفندیاری در این مدت کمک بسیاری به من کرد.

او در مورد شرایط گسترش ادامه داد: من احساس می‌ کنم آخر فصل در شرایط بهتری نسبت به اول فصل قرار گیریم. در حال حاضر از لحاظ جایگاه پایین جدول هستیم اما اگر نیمه پایین را نگاه کنیم متوجه می‌ شویم که تیم ها خیلی به هم نزدیکند ولی قرار نیست ما مدام امتیاز از دست بدهیم و حریفانمان امتیاز بگیرند، به هر حال جای ما عوض خواهد شد و این مساله کاملا واضح است، بازی به بازی بهتر خواهیم شد.

گلر گسترش در مورد باخت به تراکتور در دربی نظرش را اینگونه بیان کرد: در کل بازی هایی که من در ایران انجام دادم بازی با تراکتورسازی متفاوت ترین بود. جو حاکم در استادیوم من را تحت تاثیر قرار داد، 15 دقیقه اول تمرکز کافی نداشتیم و به نوعی خواب بودیم. طبیعی است که تیم صدرنشین جدول بازی را نسبت به ما بهتر شروع کرد اما ما در نیمه دوم شانس های گلزنی داشتیم ولی تراکتوری ها به خاطر تجربه بیشترشان و شرایط خاص آن بازی توانستند 3 امتیاز را بگیرند.

وقتی از این دروازه‌بان سوال شد، مقصر گل هایی که در آن بازی دریافت شد او بوده یا مدافعان پاسخ داد: در باخت یک تیم، یک شخص خاص نمی‌ تواند مقصر باشد. مجموعه ای از اتفاقات باعث دریافت گل می‌ شود ولی احساس من این است که روی ضربات کرنر آنها خوب یارگیری نکردیم ولی نباید به دنبال پیدا کردن مقصر باشیم.

لوپز در پایان در مورد دیدار با پرسپولیس افزود: چیزی که در مورد این تیم شنیدم این است که پرسپولیس جزو دو تیم بزرگ ایران است اما در حال حاضر شرایط خوبی ندارد و جایگاهش میانه جدول است. البته آنها بازی آخری در لیگ و جام‌حذفی را با برد پشت سر گذاشتند ولی تیم ما با توجه به اینکه روند رو به رشدی دارد، باید این قضیه را در دیدار با قرمزها هم ثابت کند هر بازیکن باید برنامه مدنظر کادرفنی را در این بازی انجام دهد. امیدوارم بتوانیم از پرسپولیسی ها امتیاز بگیریم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  سیامک نعمتی بهتر از وریا غفوری است
  شش‌گانه بایرن مونیخ بهتر بود یا شش‌گانه بارسا؟
  مسی: بهتر بود درباره سوارز سکوت می‌کردم
  مسی بهترین بازیکن تاریخ و از مارادونا بهتر است
  والیبال ایران بهتر از ولاسکو را می‌خواهد
  سیدعباسی: مربی داخلی، بهتر از مربیان درجه دو و سه خارجی است
  امره چان: بازی بدون تماشاگر بهتر از تعطیلی لیگ است
  ایگواین بهتر از مسی و رونالدو
  دی بروین: دلم برای لیورپولی‌ها نمی‌سوزد چون از آنها بهتر بودیم
  ورزش های هوازی برای دختران نوجوان بهتر است

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان