امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بوفون:سال 2001 در استانه پیوستن به بارسا بودم!

#1
بوفون:سال 2001 در استانه پیوستن به بارسا بودم! 1

دروازه بان تیم ملی ایتالیا قراردادش با یوونتوس را تا سال 2017 تمدید کرد.

به گزارش ایسنا، جان لوئیجی بوفون 36 ساله از طریق مدیربرنامه های خود برای تمدید قراردادش با یوونتوس به توافق رسید و تا سال 2017 در این تیم می ماند. وچا سینیورا مدیر برنامه های بوفون عصر پنج شنبه با اعلام توافق برای تمدید قرارداد این بازیکن با باشگاه تورینی گفت که احتمالا بوفون در پایان این قرارداد از فوتبال خداحافظی می کند.

کاپیتان تیم یوونتوس پس از تمدید قرارداد خود با این تیم گفت: سال 2001 قبل از پیوستن به یوونتوس در آستانه رفتن به بارسلونا بودم اما پدرم به من گفت بهتر است که به جای بارسلونا به یوونتوس بروم. از آن موقع تا امروز از او تشکر می کنم که نگذاشت به بارسلونا بروم و باعث شد در یوونتوس بازی کنم. اتفاق های بزرگی برای من در یوونتوس افتاد که همه آنها برایم مهم و خاطره انگیز هستند. البته این را هم باید بگویم که بارسلونا آن زمان مانند بارسلونا امروزه نبود. اتفاق بزرگ دیگر تمدید قراردادم با یوونتوس در سال 2013 بود. یک پیشنهاد خیلی خوب از یک تیم اروپای شرقی داشتم که همه را وسوسه می کرد اما در نهایت تصمیم گرفتم تا در یوونتوس بمانم. امیدوارم بتوانم تا چند سال دیگر برای یوونتوس بازی کنم.

دروازه بان تیم ملی ایتالیا درباره پیوستنش به پارما در جوانی گفت: وقتی خیلی جوان بودم از پارما و میلان و همچنین بولونیا پیشنهاد داشتم اما در نهایت پارما را انتخاب کردم زیرا برای یک نوجوان 13 ساله در آن زمان شرایط خوبی فراهم کردند. در 17 سالگی توانستم اولین بازی خود را در سریA انجام دهم که یک اتفاق بی نظیر برای من بود. اما آن دوران را به یاد دارم. دوست نداشتم در دنیای فوتبال تنها یک جرقه باشم. تصمیم گرفتم تا با عملکرد خود بتوانم به یک دروازه بان قابل در فوتبال ایتالیا تبدیل شوم. خیلی دوست داشتم تا با پارما به یک قهرمانی در لیگ برسم اما شاید ثبات کافی برای رسیدن به این هدف را نداشتیم.

بوفون در ادامه درباره اولویتش در این فصل گفت: اولویت من در این فصل این است که بتوانم همراه یوونتوس به قهرمانی در لیگ قهرمانان برسم. آرزوی من این است که بتوانم جام قهرمانی را بالای سر ببرم. مطمئن هستم این یک لحظه رویایی برای همه یوونتوسی هاست. ولی می دانم که این آرزوی بسیار بزرگی است چرا که تیم های خوب زیادی در لیگ قهرمانان حضور دارند. اول باید حضور خودمان را در مرحله یک هشتم نهایی قطعی کنیم سپس به مراحل بالاتر فکر کنیم.
پوگبا از استعدادهای کشف شده سرآلکس فرگوسن، سرمربی سابق شیاطین سرخ بود اما نیمکت نشینی او و اختلافش با فرگوسن باعث شد تا شیاطین سرخ را ترک کند و به یوونتوس بپیوندد. او خیلی سریع در بیانکونری جا افتاد و الان یکی از بهترین بازیکنان این تیم است و تیم های سرشناس اروپایی از جمله رئال مادرید و پاری سن ژرمن به دنبال جذب او هستند.

جی جی بوفون، کاپیتان یوونتوس به ستایش از پوگبا پرداخت و گفت که این هافبک فرانسوی توانایی تبدیل شدن به بهترین بازیکن فوتبال جهان را دارد. بوفون گفت: در آینده برای انتخاب بهترین بازیکن فوتبال جهان به پوگبا رای خواهم داد چرا که او استعداد بالایی دارد. تنها چهار، پنج جلسه بیشتر با ما تمرین نداشت که فهمیدم بازیکن بزرگی است. تعجب کردم که چگونه منچستریونایتد به راحتی چنین بازیکنی را از دست داد. در آینده از پوگبا بیشتر خواهیم شنید.

بوفون در پاسخ به این سوال که در سال 2014 برای انتخاب مرد سال فوتبال جهان به چه کسی رای خواهد داد گفت: هنوز تصمیمی درباره ی اینکه به چه بازیکنی رای بدهم، نگرفتم. من در سال 2013 در روز های پایانی انتخاب کردم که به چه بازیکنی رای بدهم. آن سال آندره آ پیرلو را به عنوان گزینه نخست خود انتخاب کردم چرا که او در پست خود بهترین است. بعد از پیرلو به رونالدو رای دادم چرا که در سال 2013 عملکرد بسیار خوبی داشت و بهترین بود. مسی را را هم به عنوان گرینه سوم انتخاب کردم چرا که مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان است.

جوان است و فرصت زیادی برای درخشش و اثبات توانایی هایش دارد. فکر نمی کنم که کونته اصلا قصد دعوت او را نداشته باشد. او سرمربی تیم است و این اختیار را دارد که هر بازیکنی را که می خواهد به تیم ملی دعوت کند.
بوفون در ادامه به ستایش از آنتونیو کونته پرداخت و گفت: من سه سال سابقه کار با کونته را دارم و او را به خوبی می شناسم. او مربی توانایی است و به خوبی می داند چه می خواهد. فوتبال ایتالیا در شرایط بسیار حساسی قرار دارد. مربیگری کردن در این تیم اصلا آسان نیست اما اطمینان دارم که کونته این توانایی را دارد که در تیم ملی هم موفق باشد.

کونته گزینه بسیار مناسبی برای جایگزینی پراندلی بود. فوتبال ایتالیا به تحرک و تغییر نیاز داشت و کونته بهترین گزینه برای این تغییر است. او مربی است که به خوبی کار خود را می داند. من تجربه کار کردن با کونته را دارم. او مربی بسیار باهوشی است که به خوبی می داند چگونه خود را با شرایط تیم وفق دهد. می توانم بگویم که کونته رقابت را با دیگر گزینه های سکان داری هدایت تیم ملی فوتبال ایتالیا برد و با شایستگی به چنین پستی رسید.
کاپیتان یوونتوس ادامه داد: می خواهم به کونته بگویم که همه ما از تو حمایت می کنیم. تمام ایتالیا با کونته است. اطمینان دارم که 95 درصد از ایتالیایی ها دوست داشتند که کونته هدایت تیم ملی کشورشان را برعهده گیرد. کونته مربی بسیار خوبی است و عملکرد او در یوونتوس گویای همه چیز است.
بوفون در پایان سخنان خود درباره این سوال که آیا می خواهد در جام جهانی 2018 هم حضور یابد اینگونه پاسخ داد: این یعنی اینکه من می خواهم تا 40 سالگی به بازی ادامه دهم. جام جهانی 2018 ششمین جام جهانی من خواهد بود و این فوق العاده خواهد بود چرا که پیش از این هیچ بازیکنی سابقه این تعداد حضور در جام جهانی را نداشته است. بهتر است که در شرایط کنونی به این موضوع فکر نکنم چرا که چهار سال فاصله بسیار زیادی است. باید ببینم که عملکردم در این چهار سال بسیار سخت چگونه خواهد بود.
این سخنان بوفون در حالی است که او پیش از این تاکید کرد که می خواهد در جام جهانی 2018 روسیه هم تیم ملی کشورش را همراه کند.
بوفون سال گذشته سیزدهمین فصل حضورش در یوونتوس را سپری کرد.
[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بوفون:سال 2001 در استانه پیوستن به بارسا بودم! 1 [/img]
پاسخ
 سپاس شده توسط Nazanin♥Xavi
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بارسا 3-3 سیتی: 6 گل به افتخار اونسوئه
  وکلای بارسا در تلاش برای سد راه انتقال مسی به PSG
  پیراهن بوفون به مهدی طارمی رسید
  آلوز: نیامده بودم در ایران تفریح کنم
  واکنش جرارد پیکه به توقف تلخ و لحظه آخری بارسا
  حسرت ستاره بارسا؛فرصت بی نظیری را از دست دادیم
  کاسیمیرو در پوست کریم؛ یک تنه مساوی بارسا (عکس)
  شش‌گانه بایرن مونیخ بهتر بود یا شش‌گانه بارسا؟
  این ویدیو بارسا را دوباره به هم می‌ریزد؟ (عکس)
  بارسا سد راه جذاب‌ترین انتقال تابستانی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان