امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مهریه شوم موجب مرگ عروس جوان شد

#1
به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از ایران، کارآگاهان جنایی نیز پیش از هر فرضیه‌ای باتوجه به نوع قرار گرفتن جسد روی زمین و آثار کوبیدگی بر بدن نرگس معتقد بودند کسی پیش از قتل نرگس را بی‌رحمانه به روی زمین کوبیده است. از سویی دیگر قرار داشتن کلید روی قفل داخلی در ورودی آپارتمان نشان می‌داد قاتل با دعوت نرگس وارد آپارتمان شده یعنی قاتل از آشنایان یا بستگان وی بود. پلیس در تحقیقات مقدماتی خود با کمک همسایه‌ها فهمید نرگس با همسر خود به‌ خاطر مهریه اش اختلافات شدیدی داشت که این اختلاف به‌خاطر ناتوانی حمید در پرداخت مهریه سنگین نرگس باعث شد تا وی راهی زندان شود.
 
هنوز دقایقی از ساعت شروع کاری ادارات در روزی جدید نگذشته بود که مأموران پلیس با حضور در زندانی که حمید در آن به جرم نپرداختن مهریه در بند بود، فهمیدند وی روز گذشته از مرخصی زندان برای سرکشی به همسرش استفاده کرده است. حمید خونسردانه به قتل همسرش اعتراف کرد. او علت اصلی قتل همسرش را در بی‌رحمی‌ و بی‌خیالی نرگس در به زندان انداختن خود می‌دانست. حمید آغاز زندگی خود با نرگس را بسیار عاشقانه و جالب توصیف کرد،اما ظاهراً در ادامه نرگس با توجه به مهریه سنگینی که حمید برای وی قرار داده بود، وسوسه شده و همه مهریه را یک جا از وی خواسته بود.
 
سکه‌هایی که به تعداد سال تولد نرگس، یعنی 1355 بود. حمید چنین پولی را نداشت، اما نرگس بر این باور بود که وی می‌تواند با کمک پدر ثروتمند خود این سکه‌ها را بپردازد، نرگس وقتی فهمید حمید نتوانسته از پدر خود یا دیگران چنین پولی را قرض کند، با شکایت در مراجع قضایی به علت نپرداختن مهریه حمید را راهی زندان کرد. محیط زندان برای حمید بسیار آزاردهنده بود.بیش از یک سال از زمان حبسش می‌گذشت. حمید وقتی فکر می‌کرد کسی باعث چنین سرنوشتی برایش شده که روزی عزیزترینش بود، بیشتر عذاب می‌دید.
 
شب مرخصی تصمیم داشت به هر نحو ممکن نرگس را راضی کند تا باگذشت از شکایت اش زمینه آزادی وی را مهیا کند اما وقتی شب در خانه از همسرش تقاضا کرد حتی با گرفتن 100سکه بهار آزادی و تقسیط بقیه مهریه از شکایت خود صرف نظر و زمینه آزادی اش را مهیا کند، در کمال غافلگیری متوجه شد نرگس همه مهریه خود را از وی و اموال پدرش برای خود و تأمین زندگی پدر ورشکسته‌اش می‌خواهد.
 
نرگس برای خواسته‌های خود باعث سیه‌روزی وی و سلب آزادی‌اش شده بود، حمید ناگهان با عصبانیت و با این خیال خام و اشتباه که با قتل نرگس سرانجام سه یا چند سال حبس کشیده و پس از آن با رضایت پدر ورشکسته نرگس با پرداخت دیه نرگس که پولی بسیار کمتر از مهریه اش است برای همیشه از این زندگی ننگین و پرفلاکت رهایی خواهد یافت، تصمیم به قتل نرگس گرفت. بالاخره چنین کرد وغافل از آنکه هر آنچه او فکر می کرد در عمل رخ نداد و سرانجام به جرم قتل عمد سر خود را بالای چوب دار دید.
..

 [ ᴇvɪʟ ]
사람들의 수용을 위해 사는 경우, 거절로 죽을거야 

..
پاسخ
 سپاس شده توسط shawkila ، [χσℓσνєѕтєя] ، ИĪИĴΛ ИĪƓĤƬ☛
آگهی
#2
چقدر دراماتیک بود
من دلم واسه قاتله هم یکم سوخت
وقتی زن بگه به اندازه موهام مهریه میخوام همینه دیگه
پاسخ
 سپاس شده توسط L²evi
#3
چه دخترایی
عشق اونجاش قشنگه
که یکیو دوس داشته باشی بعد ندونی اونوقت اونم همون اندازه


                     ******تورو دوس داشته باشه**********Heart
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  قتل دختر هفده ساله توسط دوست پسر جوان
  کشته شدن خواننده ی جوان اسپانیایی در صحنه ی کنسرتش
  زن جوان قربانی اتاق انجماد سالن زیبایی‌ شد + عکس
  دختر زیبایی که باعث دختر شدن یک پسر جوان شد
  کابوس زنان جوان، یک نوجوان 17 ساله بود/ پخش ویدیو زنده از 8 ساعت آزار و اذیت شیطانی
  مرگ مدلینگ جوان!!
  اقدام به خودکشی دختر جوان از بالای پل شیخ فضل الله + عکس
  داستان سر بریدن 4 دختر جوان!بیا تو خیلی ترسناکه!
  قتل زوج جوان در محل کار +تصاویر
  مرد جوان همسرش را با روسری خفه کرد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان