امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سخنان وزیری که موافق و مخالف نداشت

#1
Heart 
وزیر پیشنهادی دفاع گفت:‌ هرگونه اقدام خصمانه علیه جمهوری اسلامی ایران، متناسباً منجر به تهدید منافع و امنیت ملی دشمن متجاوز خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سردار حسین دهقان وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی سخنانی در دفاع از خود در صحن علنی مجلس ضمن گرامی‌داشت یاد وزرای شهید و همچنین ۴ شهیدی که اخیرا در کردستان به شهادت رسیده‌اند، گفت: صبح امروز حکیمی به من گفت شما که مخالفی ندارید، قاعدتا موافقی هم ندارید.

وی همچنین از مجاهدت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی وزرای دفاع پیشین بویژه سردار وحیدی قدردانی کرد و اظهار داشت: یقینا رای اعتماد نمایندگان، مسئولیت خطیر حقیر را در مقابل مجلس و نیروهای مسلح سنگین‌تر می‌‌کند و در صورت کسب رای اعتماد امیدوارم عملکردم پاسخی درخور و شایسته به اعتماد ولی امر مسلمین و فرمانده کل قوا و رئیس جمهور و رای اعتماد نمایندگان و انتظارات همرزمان شهید و بزرگوارم در ارتش و سپاه بسیج، جهاد، عشایر قهرمان، اقلیت‌های دینی، اقوام مختلف و در یک کلام ملت بزرگوار ایران باشد.

دهقان افزود: همچنین امیدوارم انتظارات همرزمان و خیل عظیم جان بر کفان نیروهای مسلح در بکارگیری تمام توانم در تقویت و حمایت پشتیبانی آنها برای ارتقای توان دفاعی نیروهای مسلح مقتدر و عزیز را فراهم آورم.

وزیر پیشنهادی دفاع تاکید کرد: بزرگترین افتخارم در تمام دوران خدمتی‌ام، سربازی ولایت امر و همرزمی با سرداران و امیران و رزمندگان دفاع مقدس و همکاری با تمام فرماندهان و سازمان‌های نیروهای مسلح و طبیعتا آشنایی کامل با سازمان، ماموریت‌ها، الزامات و نیازمندی‌های این نیروها است.

دهقان در ادامه سخنانش، اظهار داشت: ‌برعهده داشتن مسئولیت در سطوح مختلف سپاه، حضور ۸ ساله در وزارت دفاع، حضور ۶ ساله در دولت به عنوان معاون رئیس جمهور و همچنین فعالیت در مراکز آموزش عالی، ‌پژوهشی و تحقیقاتی و بهره‌مندی از سوابق تحصیلی مرتبط در حوزه صنایع و مدیریت این امکان را برای من فراهم می‌کند که بتوانم به حول و قوه الهی حمایت و پشتیبانی نمایندگان مجلس و دولت را داشته باشم.

وی خاطرنشان کرد: ‌طبیعتا مسئولیت خطیر پشتیبانی از نیروهای مسلح، جز در سایه حمایت همه نمایندگان، دولت‌ و نیروهای مسلح میسر نخواهد بود.

دهقان تاکید کرد: واقعیت راهبردی جمهوری اسلامی آن است که مجموعه‌ای از تهدیدات گوناگون فراروی امنیت ملی ایران است. راهبرد بازدارندگی مؤثر از طریق مجموعه فعالیت‌های سخت‌افزار، نرم‌افزاری حاصل می‌شود که طی آن دشمن متقاعد گردد هرگونه اقدام خصمانه متناسباً منجر به تهدید منافع و امنیت ملی او خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه‌های وزارت دفاع در حوزه تولید قدرت سخت و دیپلماسی دفاعی بر این اساس تنظیم و به مورد اجرا گذارده خواهد شد، البته ما هیچگاه در طول تاریخ ملتی متجاوز به دیگران نبوده‌ایم، لکن همواره در مقابله با تهاجم بیگانه با تمام توان ایستاده‌ایم و دشمن را از کرده خود پشیمان کرده‌ایم.

وزیر پیشنهادی دفاع گفت: از همه دوستان تقاضای مراجعه به برنامه تقدیمی جهت استحضار از اهداف، راهبردها و برنامه‌های خود را دارم. مبانی برنامه پیشنهادی، تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری و چشم‌انداز ۲۰ ساله، سیاست‌های کلی نظام، قانون وزارت دفاع، قانون برنامه پنجساله،‌اهداف و راهبردها و اولویت‌های دولت، اسناد راهبردی نیروهای مسلح و وزارت دفاع و نقشه جامع علمی کشور است.

دهقان تاکید کرد: رئوس برنامه‌های بنده، تولید و تأمین هدفمند تجهیزات و خدمات موردنیاز نیروهای مسلح، نوآوری نهادی، تحقیقات و تولید علم و فناوری برای مقابله و غلبه بر تهدیدات، توانمندسازی وزارت دفاع جهت ایفا و اجرای نقش و وظایف و ماموریت، ارتقای ظرفیت تولید قدرت نرم از طریق دیپلماسی فعال دفاعی، تصویرسازی مناسب از نیروهای مسلح، تأمین متقابل نیروهای مسلح و قوای سه‌گانه، ارتقاء منزلت اجتماعی و معیشت کارکنان نیروهای مسلح است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح مقتدر تضمین‌کننده امنیت و بسترسازان پیشرفت و تعالی کشورند، گفت:‌ لازمه پیشگیری از وقوع تهدیدو مقابله با آن، افزایش قدرت بازدارندگی با توجه به الزامات دفاع همه‌جانبه است و بهره‌مندشدن از قدرت دفاعی مطمئن مستلزم مشارکت همه قوا در سازمان‌های ملی و آحاد مردم در تولید قدرت ملی است.

بنا بر این گزارش، هیچ نماینده ای در مخالفت با وزیر پیشنهادی دفاع ثبت نام نکرد و بالطبع نمایندگان موافق نیز صحبتی نکردند.
سخنان وزیری که موافق و مخالف نداشت 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  روزنده: مردم مخالف مذاکره با آمریکا هستند/آراء خاکستری، نگاه جناحی ندارند
  گزارش مفصل آسوشیتدپرس از سخنان مقام معظم رهبری در روز قدس
Shocked ماجرای پیش‌فروش یک میلیون دستگاه خودرویی که وجود خارجی نداشت!
Heart استاد دانشگاه شیکاگو: مخالف تحریم‌های واشنگتن علیه تهران هستم
Heart کاهش فالوئرهای کانال‌های تلگرامی مخالف جمهوری اسلامی پس از شیوع کرونا
  انتقاد کلینتون از سخنان ترامپ در مورد شلیک به قایق‌های ایرانی
  چهره عجیب دختری که صورتش فک نداشت! +عکس
  چهره‌های فریخته عربستان مخالف جنگند
  حقوق ماهانه 400 دلاری آمریکا برای هر مخالف سوری
  سخنان جنجالی برنده نوبل پزشکی درباره دختران

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان