امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پیام نور در رتبه 6 دانشگاههای باز دنیا

#1
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری صادقعلی موحدمنش پیش از ظهر امروز در نشست خبری در سالن اجتماعات دانشگاه پیامنور مازندران اظهار داشت: دانشگاه پیامنور، دانشگاهی مردمی و ثمره انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه دانشگاه پیامنور شجره طیبهای است که اصل آن ثابت مانده و ثمرات آن در سراسر کشور، نصیب مردم شده است، گفت: یکی از ابزارهای تحقق اجتماعی، توسعه آموزش و پژوهش و به ویژه آموزش عالی است.

موحدمنش با اشاره به اینکه کارنامه دانشگاه پیامنور در عرصه آموزشی و پژوهشی و فرهنگی، درخشان است، افزود: پیامنور از نظامهای موفق آموزشی است.
رئیس دانشگاه پیامنور مازندران با بیان اینکه منابع و سرفصلهای آموزشی دانشگاه پیامنور کامل بوده و تمام سرفصلهای وزارت علوم را ارائه میکنیم، متذکر شد: 85 درصد از پذیرفته شدگان مقاطع کارشناسی ارشد را فارغالتحصیلان دانشگاه پیامنور شامل میشوند.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیامنور رتبه هشتم دانشگاههای برتر کشور را دارد، گفت: دانشگاه پیامنور، رتبه ششم دانشگاههای باز دنیا را هم به خود اختصاص داده است.
موحدمنش با بیان اینکه راهبردهای آینده ما مبتنی بر هفت محور است، اظهار داشت: بر اساس ابلاغ سیاستهای کلی رهبری، تلاش دانشگاه در جهت تعمیق ارزشهای فرهنگی و دینی در بین دانشجویان است.
وی با اشاره به اینکه توسعه تحصیلات تکمیلی، توسعه آموزشهای الکترونیکی، توسعه فعالیتهای پژوهشی از دیگر محورهای دانشگاه است، گفت: در آینده ارتباط با بخش خصوصی را در دستور کار داریم.
موحدمنش با بیان اینکه کیفیتگرایی، شعار ما در سال جدید است، متذکر شد: هرگونه محدودیت و موانع را از سر راه تحصیل دانشجویان بر میداریم.
وی با اشاره به اینکه 18 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و 12 رشته در گرایش دکترا، در دستور کار داریم، افزود: دانشگاههای هزاره سوم، علاوه بر آموزش و پژوهش، به کارآفرینی هم توجه دارند و ما هم در این عرصه ورود پیدا کردیم و با راهاندازی رشته دکترای کارآفرینی در آینده، در این زمینه بیشتر ورود پیدا میکنیم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  لقمه پیام آیات دین و زندگی مهر و ماه
  درصد و معدل مورد نیاز برای رتبه ۱۰۰ کشوری | کنکور ۱۴۰۳
Book رتبه بندی و مقایسه دبیران کلاس های آنلاین کنکور
Book رتبه بندی و مقایسه کتاب های کمک درسی کنکور
Windows نمونه سوالات مهم درس ۱۱ پیام های آسمان نهم
  جزوه فصل ۸ پیام های آسمانی نهم + نمونه سوال
  جزوه پیام های آسمان نهم درس ۶
  نمونه سوال پیام های اسمان درس ۱ تا ۵ پایه ۹
  نمونه سوالات پیام های آسمان درس ۱ تا ۵ پایه نهم
  خلاصه درس ۵ پیام های آسمان نهم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان