امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آیا وهابیت همان اهل سنت است؟

#1
بسم اللهّ الرّحمن الرّحیم

الحمدللهّ ربِّ العالمین و صلَّ اللّه علی محمَّد و آله الطاهرین


بعضی از جماعت عمریه و حتی متأسفانه بعضی از شیعه‌نماها معتقدند وهابیت با [به اصطلاح] اهل‌سنت متفاوت است اما به نظر من وهابیت همان مذهب [به اصطلاح] اهل‌سنت است به طور كامل و بدون هیچ كم و كاست ولی دیگر مذاهب [معروف به] اهل‌سنت ، مذاهبی هستند كه به طور مو به مو روایات [به اصطلاح] اهل‌سنت و صحاح سته را عمل نمی‌كنند .
برای روشن شدن مسئله به ادامه مطلب توجه فرمایید :

منابع حدیث اصیل [به اصطلاح] اهل‌سنت ، صحاح سته است . وهابیت تنها فرقه‌ای است كه به این كتب عمل می‌كند و فتاوای آنها كاملا مطابق با صحاح سته است . تنها فرقه‌ای كه اصل [به اصطلاح] اهل‌سنت را فهمیده و به آن عمل می‌كند همین فرقه وهابیت است . ولی دیگر مذاهب [معروف به] اهل‌سنت تمام فتاواشان مطابق با صحاح نیست و می‌شود گفت آنها [به اصطلاح] اهل‌سنت واقعی نیستند و [به اصطلاح] اهل‌سنت واقعی همان چیزی است كه وهابیت ، ابن تیمیه ، محمد بن عبدالوهاب و ... مطرح می‌كنند . اینانند كسانی كه واقعا از مذهب [به اصطلاح] اهل‌سنت واقعی كه پایه‌گذار آن ابوبكر ، عمر ، عثمان ، عایشه و ... و ادامه دهندگان راه آن معاویه ، یزید ، ... ، ابن تیمیه ، محمد بن عبدالوهاب و آل سعود هستند ؛ پیروی كردند و قدم جای قدم‌های آن‌ها گذاشتند . ولی دیگر مذاهب [معروف به] اهل‌سنت ، [به اصطلاح] اهل سنت واقعی نیستند . چون از آن‌ها پیروی كردند ولی نه كامل بلكه گزینشی و به صحاح سته كه پایه و اساس مذهب [به اصطلاح] اهل‌سنت است عمل نكردند . به عنوان مثال معاویه كه صحاح سته او را با لفظ رضی‌الله عنه تأیید كرده و كاملا مورد تأیید [به اصطلاح] اهل‌سنت واقعی است ، در این كتب دشمنی خود را با امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) آشكار كرده و سال‌ها بر منبرهای نماز جمعه سب و لعن مولا امیرالمؤمنین را باب كرده بود . پس دشمنی با مولا امیرالمؤمنین از مسلمات [به اصطلاح] اهل‌سنت است و فقط فرقه وهابیت به آن عمل می‌كند و دیگر مذاهب [معروف به] اهل‌سنت به آن عمل نمی‌كنند پس نتیجه می‌گیریم فقط وهابیت است كه [به اصطلاح] اهل‌سنت واقعی است و دیگر مذاهب [معروف به] اهل‌سنت ، [به اصطلاح] اهل‌سنت ناقص الخلقه و چیزی بین مذهب حق تشیع و [به اصطلاح] اهل‌سنت هستند .

با این تعابیر [به اصطلاح] اهل‌سنت هیچ حجت و دلیل شرعی برای مذاهبشان ندارند . چون اگر بخواهند به احادیث صحاح سته عمل كنند می‌شوند وهابی و اگر نخواهند به آن‌ها عمل كنند دیگر كتاب حدیث ندارند و از سنت نبوی محرومند . پس نتیجه می‌گیریم كه فقط 2 راه باقی می‌ماند یا به مذهب حق تشیع رو آورید یا به مذهب [به اصطلاح] اهل‌سنت واقعی كه همان وهابیت است البته اگر عقلتان و منطقتان می‌تواند جنایات آنان را توجیه كند . اگر می‌توانید مطالبی كه در این وبلاگ از كتب معتبر وهابیت درباره خلفا و دیگر بزرگان وهابیت آوردیم را توجیه كنید . اگر عقلتان قبول می‌كند خدایی كه كتب وهابیت معرفی می‌كنند را بپرستید . اگر می‌توانید پیغمبری را كه كتب وهابیت معرفی می‌كنند و العیاذبالله ایستاده بول می‌كند ، آخر عمری سحر می‌شود و هذیان می‌گوید ، اهمیت به حجاب همسرانش نمی‌دهد ، همسر خود را به دیدن رقص و لغو دعوت می‌كند و ... را به عنوان پیغمبر و هدایتگر خود قبول كنید .

حال قضاوت با شماست می‌خواهید از وهابیت پیروی كنید یا از مذهب حق تشیع !!



و السلام علی من اتبع الهدی
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16352332903584
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  پیدایش وهابیت
  آیا برگزاری جشن نهم ربیع الاول یا همان عیدالزهرا صحیح است ؟
  این همان دریای عجیبی است که در قرآن آمده است!! + عکس
  ابن ملجم قاتل علی(علیه السلام)، همان بهمن جاذویه سردار ایرانی است!
  همان روز باید می فهمیدم که چه اتفاقی افتاده!
Exclamation فتواهای جنجالی و بسیار خنده دار وهابیت
  تمسک وهابیت به قرآن در نفی شفاعت
  فرقة وهابیت چگونه به وجود آمد وعقایدش چیست؟
  اینک منم، همان امامان معصوم !
  مادر وهابیت نمی میرد!! ، ولی...

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان