امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

«خدا به کودکان کمک می کند» به روایت موریسون

#1

رمان جدید «تونی موریسون»، نویسنده برنده نوبل ادبیات، ماه آوریل 2015 منتشر میشود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تونی موریسون نویسنده سرشناس آفریقایی-آمریکایی برنده جایزه نوبل و پولیتزر، دوازدهمین رمانش با عنوان «خدا به کودکان کمک میکند» را در ماه آوریل سال آینده میلادی روانه بازار کتاب میکند.

این اثر که همچون بسیاری از کارهای قبلی موریسون به سختیهای زن آفریقایی-آمریکایی در زندگی شخصی و مبارزهاش با تبعیض نژادی پرداخته، از سوی انتشارات «Knopf» به چاپ میرسد.

موریسون، نویسنده و استاد دانشگاه است که تاکنون جایزههایی چون نوبل ادبیات و پولیتزر را از آن خود کرده است. از او بهعنوان نویسندهای یاد شده که رمانهایش سرشار از نیروهای بصری و مضامین شاعرانه هستند و به واقعیت زندگی آمریکایی جان میبخشند.

به گزارش گاردین، این نویسنده سرشناس آمریکایی و استاد دانشگاه «استن» در سال 1993 برنده جایزه ادبی نوبل شد. آثار او به خاطر فضای حماسی، دیالوگهای زنده و به تصویر کشیدن شخصیتهای سیاهپوست آمریکایی مشهور است. این نویسنده در سال 2010 نشان «لژیون دونور» فرانسه را دریافت کرد.

موریسون نخستین زن سیاهپوستی است که کرسیای به نام خود در یکی از دانشگاههای بزرگ آمریکا (دانشگاه پرینستون) دارد. او اولین زن سیاهپوست آمریکایی است که جایزه نوبل را دریافت کرده است.

«خدا به کودکان کمک می کند» به روایت موریسون 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان