امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دوئل تلخ سه طرفه مسی، انریکه و بارسا!

#1
دوئل تلخ سه طرفه مسی، انریکه و بارسا! 1

باشگاه بارسلونا در توضیح غیبت لیونل مسی در ترکیب اصلی این تیم برابر رئال سوسیداد آن را بر گرفته از ناراحتی اندک معده‌اش خواند، ولی هیچ کس متقاعد نشد. هیچکس. چنان که ژاوی پیشتر گفته بود وقتی بازیکنی را در ترکیب قرار نمی‌دهند ادعا می‌کنند سوء‌هاضمه داشته. همه مفسران و نویسندگان ورزشی اسپانیا هم غیبت مسی را نمایانگر اختلافات جاری در رختکن بارسا خواندند. این که بین مسی و لوییز انریکه اختلافات عمیقی پیش آمده.
البته این نخستین باری نیست که مسی روی نیمکت می‌نشیند و جنجالی بر پا می‌شود. وقتی پپ گواردیولا در سال 2011 مسی را در بازی برابر رئال سوسیداد کنار گذاشت هیاهوی مشابهی برپا شد. ولی غیبت مسی برابر رئال سوسیداد که سرانجام با شکست بارسلوا در ایالت باسک پایان یافت مسائل دیگری ورای آن نتیجه را هم در برداشت. یازده هزار نفر که اکثرشان کودک بودند بلیط‌های بازی را بسیار پیشترها خریده بودند تا لیونل مسی را از نزدیک تماشا کنند و وقتی تیم بدون مسی راهی میدان شد همه آن‌ها دست به اعتراض زدند. مسی پس از بازی هم همراه با سایر بازیکنان که راهی ملاقات بیماران خردسال یک بیمارستان شدند تیم را همراهی نکرد. او در صفحه فیس بوک خود از این بابت عذرخواهی کرد، ولی صفحه اینستاگرام او نشان می‌داد انتقالش به چلسی یکی از گزینه‌هایش بشمار می‌رود. آنچه جنجال جداگانه‌ای برپا ساخت و روزنامه دیلی‌میل مقاله مفصلی در این باره به چاپ رساند.
اختلاف مسی و انریکه در یک سو قرار دارد و اختلافات او و مدیران باشگاه در سوی دیگر. مسی از ژوئن 2013 که به جرم نپرداختن مالیات مورد بازجویی قرار گرفت و باشگاه او و پدرش را مورد حمایت قرار نداد از مدیران بارسا فاصله گرفت. ورود نیمار به عنوان یک ابر ستاره و سپس لوییز سوارز به عنوان یک ستاره خبر از آن می‌داد مسی دیگر تک ستاره نوکمپ بشمار نمی‌رود. در دسامبر 2013 بود که مسی برای نخستین بار در مصاحبه‌ای علنا به خاویر فاوس معاون اقتصادی باشگاه که شرایط تمدید قرارداد او را نیازمند مطالعه بیشتر خوانده بود، حمله کرد و او را آدمی خواند که چیزی از فوتبال سرش نمی‌شود. شش ماه بعد که قرارداد مسی تمدید شد در آن آمده بود انتقال مسی به هر باشگاهی مترادف به پرداخت 250 میلیون یورو به بارسلونا خواهد بود. مسی پس از امضای قرارداد جدید هم هرگز اعلام نکرد از آن چه سپری شده راضی است. چنان که پیش از سفر به برزیل برای شرکت در جام جهانی 2014 گفت "... بارسلونا خانه‌ام بشمار می‌رود، ولی اگر مرا نمی‌خواهند یا در این باره دچار تردید شده‌اند مشکلی برای رفتن ندارم". همین نوامبر اخیر بود که طی مصاحبه‌ای با یک روزنامه آرژانتینی گفت "... هرچند بارها اعلام کرده‌ام دوست دارم برای همیشه در بارسلونا بمانم، ولی اوضاع گاهی علیه شما عوض می‌شود".
در کنار همه این‌ها اخبار درز کرده از رختکن بارسا حاکی از اختلاف برپا شده بین انریکه و مسی می‌دهد. این که غیبت مسی در یکی از جلسات تمرین زمینه‌ساز انتقاد انریکه از مسی را مهیا کرده. روزنامه مارکا چندین خبر و مقاله در این زمینه چاپ کرده. جدایی زوبیزارتا و پویول از باشگاه گوشه‌هایی از آتش برپا شده در نوکمپ هستند و مسی می‌تواند آن را به خرمن آتش بزرگی بدل سازد... در حال حاضر فقط سه باشگاه توانایی به خدمت گرفتن مسی را دارند: چلسی، منچستر سیتی و پاری سن ژرمن. طرفداران بارسا و مسی هرگز به چنین انتقالی فکر نمی‌کنند و آن را کابوسی در دوردست‌ها می‌خوانند، ولی حقیقت این است اطلاعات جاری در همین حد هم نشان می‌دهند مسی و بارسا و انریکه در دوئل سه نفره‌ای بسر می‌برند و باید انتظار مغلوب شدن حداقل یکی از آن‌ها را کشید.
[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوئل تلخ سه طرفه مسی، انریکه و بارسا! 1 [/img]
پاسخ
 سپاس شده توسط f-ghaemi
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بارسا 3-3 سیتی: 6 گل به افتخار اونسوئه
  وکلای بارسا در تلاش برای سد راه انتقال مسی به PSG
  خط و نشان لوئیس انریکه برای تیم ملی ایتالیا(عکس
  واکنش جرارد پیکه به توقف تلخ و لحظه آخری بارسا
  حسرت ستاره بارسا؛فرصت بی نظیری را از دست دادیم
  کاسیمیرو در پوست کریم؛ یک تنه مساوی بارسا (عکس)
  شش‌گانه بایرن مونیخ بهتر بود یا شش‌گانه بارسا؟
  این ویدیو بارسا را دوباره به هم می‌ریزد؟ (عکس)
  بارسا سد راه جذاب‌ترین انتقال تابستانی
  گزینه کلایورت؛ رختکن بارسا به بارتومئو سیگنال داد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان