امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آنچلوتی: هدایت رئال، ساده‌ترین کار دنیاست

#1
 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آنچلوتی: هدایت رئال، ساده‌ترین کار دنیاست 1

کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال‌مادرید با حضور در چهارمین دوره مراسم تالار مشاهیر (Hall of fame) فوتبال ایتالیا، جایزه خود را دریافت کرد. کارلو آنچلوتی در جریان این مراسم که در«کوورچانو» برگزار شده بود سخنرانی کوتاهی داشت و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. او با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر تمایل رئال برای جذب پل پوگبا گفت:«پل پوگبا فوتبالیست بزرگی است و می‌تواند هر جا که می‌خواهد بازی کند ولی در حال حاضر ما تمایلی به جذب او نداریم.»
مؤثرترین بازیکن
کارلتو در ادامه راجع به باشگاه مادریدی صحبت کرد و گفت:«من قهرمانان زیادی را هدایت کرده‌ام ولی مطمئناً کریستیانو مؤثرترین بازیکنی است که مربی‌اش بودم و در بین تمام شاگردانم اثرگذارترین بازیکن بوده. تا پیش از این، هیچ بازیکن دیگری را مربیگری نکرده بودم که بتواند در هر بازی یک گل بزند.»

حق لو بود
این سرمربی ایتالیایی در مورد یواخیم لو، برنده جایزه بهترین مربی سال 2014 گفت: «فکر می‌کنم بعد از قهرمانی تیم ملی آلمان در جام‌ جهانی، این کاملاً شایسته است که سرمربی این تیم، توپ طلای مربیان را از آن خود کند. من از اینکه در بین 3 نامزد نهایی قرار گرفتم و البته بابت توپ طلایی که کریستیانو رونالدو برد، راضی و خوشحالم.»

متأسف می‌شوم
کارلتو در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به بحران اخیر میلان و باخت این تیم مقابل آتالانتا گفت: «از دیدن شرایط کنونی میلان متأسف می‌شوم. این تیم به زمان نیاز دارد. باید صبور بود تا بتوان خوب کار کرد. می‌دانم پیپو اینزاگی دانش کافی برای این کار را دارد. او در کنار مدیران تیم می‌تواند به این شرایط سخت پایان دهد. درست است که شرایط کنونی میلان با میلان دوره من فرق دارد. بدون داشتن ستاره، کار کردن سخت می‌شود ولی شرایط ممکن بود بدتر از این هم باشد. این تیم مقابل سامپدوریا، ساسولو یا امپولی نشان داد که ایده‌های مشخصی دارد. بعید می‌دانم که اینزاگی از سمتش برکنار شود. مقامات تیم می‌دانند که تصمیم‌گیری برعهده آنهاست ولی اینزاگی می‌داند که اوضاع می‌تواند بهتر از این شود و مشکل باید برطرف شود. ما نمی‌توانیم به او توصیه‌هایی کنیم.»

یووه، مدعی اصلی قهرمانی
او درعین حال از دریافت این جایزه احساس غرور کرد: «واقعاً خوشحالم که این جایزه را کسب کرده‌ام. در مورد رقابت‌های سری A باید بگویم که یووه مدعی اصلی قهرمانی است. این تیم تجربه بیشتری دارد و من از عملکرد خوب تیم‌های کوچکتری مثل امپولی و ساسولو به شدت متعجب شده‌ام.»

هدایت رئال، ساده‌ترین کار دنيا
کارلتو قبل از حضور در این مراسم، گفت‌وگویی را با خبرنگار مارکا انجام داد و در مورد شرایطش روی نیمکت مربیگری رئال گفت:«من هم به اندازه بازیکنانم عطش دارم. هدایت رئال‌مادرید ساده‌ترین کار دنیاست. بعد از تردیدهایی که در ابتدای فصل ایجاد شد، حالا همه محاسبات لازم انجام شده تا تیم در لحظات حساس در شرایط خوبی باشد.»
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ژاوی هنوز آماده هدایت بارسلونا نیست!
  ریسک دروازه‌بان لوانته پیروزی را از رئال گرفت (عکس)
  هواداران رئال خواهان ماندن ستاره ژاپنی (عکس)
  این رئال فوق العاده حاصل جادوی زیدان است (عکس)
  اتمام حجت رئال؛ این ۴ بازیکن را نمی‌فروشیم (عکس)
  زیدان: کلوپ در رئال؟ فعلا من سرمربی این تیم هستم
  نصف رئال مقابل سه‌چهارم لیورپول
Clocket رونالدو و رئال مادرید با هم در ارتباط هستند (عکس)
  کریس رونالدو و عملیات بازگشت به رئال مادرید
  شوک به هافبک سابق رئال مادرید؛ فوت ناگهانی برادر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان