امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دو زنی که داعش برای گرفتن انتقام آن‌ها قبطی‌ها را کشت + عکس

#1
سایت‌های نزدیک به گروه تروریستی داعش می‌گویند که عناصر این گروه برای گفتن انتقام دو زن مسلمانی که توسط «قبطی‌های صلیبی» در معرض ستم قرار گرفتند، اقدام به ربودن ۲۱ قبطی مصری و بریدن سر آن‌ها در لیبی کردند.

به گزارش ابنا، این سایت‌ها تهدید کرده‌اند که شمار بیشتری از «پیروان کلیسای مصر به اتهام محاربه» ربوده خواهند شد. این گروه همچنین در هفتمین شماره از مجله انگلیسی زبان خود که «دابق» نام دارد نوشته است که ربودن قبطی‌های مصری در لیبی، اقدامی بود برای گرفتن انتقام «کامیلیا شحاته» و «وفاء قسطنطین».
این مجله افزوده است که به اسارت گرفتن ۲۱ قبطی مصری پنج سال پس از حمله به یکی از کلیسا‌ها در بغداد پایتخت عراق صورت می‌گیرد. این مجله «پاپ شنوده» رهبر سابق قبطی‌های مصر را که سال گذشته درگذشت، مسئول ریخته شدن خون هر مسیحی در جهان دانست.
مجله دابق افزوده است: «آن هنگام دولت اسلامی از مصر دور بود و هدف قرار دادن قبطی‌ها در این کشور دشوار بود.» این مجله یادآور شده است که منفجر کردن کلیسا در بغداد یکی از گزینه‌های موجود بود. دابق ادامه داده است: ۵ سال پس از آن عملیات مبارک، خداوند بر دولت اسلامی در لیبی، سینا و اماکن دیگر امکان داد که موفق شد شماری از قبطی‌های صلیبی از پیروان شنوده و هواداران السیسی (رئیس جمهوری مصر) را دستگیر کند.
اما کامیلیا شحاته و وفاء قسطنطین که در سال‌های گذشته جنجال آفرین شدند و اکنون داعش بار دیگر نام آن‌ها را بر سر زبان‌ها انداخته، چه کسانی هستند؟
کامیلیا شحاته
در سال ۲۰۱۰ «تادروس سمعان» کاهن کلیسای «دیر مواس» در استان المنیا در مصر، پلیس را در جریان ناپدید شدن همسرش قرار داد. این زن کامیلیا شحاته زاخر نام دارد و ۲۵ ساله بود. او معلم یکی از مدارس در این استان بود.
در‌‌‌ همان هنگام گزارش‌هایی درباره مشاهده شدن کامیلیا شحاته در یکی از جمعیت‌های شرعی اسلامی در استان المنیا و احتمال مسلمان شدنش منتشر شد؛ مساله‌ای که به برگزاری تظاهرات در مقابل کلیسای جامع المقرسیه در قاهره پایتخت مصر انجامید.
دو زنی که داعش برای گرفتن انتقام آن‌ها قبطی‌ها را کشت + عکس 1
 در همین گیر و دار بود که شخصی به نام «محمد فاضل» مشهور به ابو یحیی، عکسی منتشر کرد که کامیلیا را در حجاب اسلامی نشان می‌دهد. ابو یحیی گفت که کامیلیا شحاته از او کمک خواسته تا مسلمان شود و از او حمایت کند.
اما کلیسای قبطی از دستگاه‌های امنیتی مصری خواست به سرعت ابهام‌ها در ماجرا را روشن کرده و کامیلیا شحاته را به همسرش برگرداند. پس از این درخواست تظاهراتی علیه کلیسا در چند استان مصر برگزار شد.
اواخر سال ۲۰۱۰ در یکی از شبهای ماه رمضان، هزاران نفر از مسجد «عمر عاص» تظاهرات کرده و پاپ شنوده را به حبس غیر قانونی زن مسلمان متهم کردند.
اما کامیلیا خود به این جنجال پایان داد و ماه می‌۲۰۱۰ به همراه همسرش در یکی از شبکه‌های تلویزیونی مسیحی حضور یافت و گفت که به دلیل «اختلافات زناشویی» منزل را ترک کرده بود و مسلمان نشده است.
دو زنی که داعش برای گرفتن انتقام آن‌ها قبطی‌ها را کشت + عکس 1
وفاء قسطنطین
وفاء قسطنطین مهندس کشاوزی متولد سال ۱۹۵۶ است. او نیز زن یکی از کاهنان در استان البحیره در دلتای مصر است. سال ۲۰۰۶ خبرهایی از مسلمان شدنش منتشر شد؛ مساله‌ای که به اعتراض قبطی‌ها منجر شد که گفتند او مجبور به ترک مسیحیت شده است.
پس از بالا گرفتن اعتراض‌ها، حسنی مبارک رئیس جمهوری اسبق مصر فرمان تحویل دادن وفاء قسطنطین را به کلیسا صادر کرد. پاپ شنوده دستور داد که وفاء در کلیسای جامع مرقسی تحویل داده شود و به شهر خود بازگردانده نشود.
از آن زمان وفاء قسطنطین حضوری علنی نداشت. او آخرین بار به همراه نیروهای امنیتی و روحانیون مسیحی دیده شد که به «دیر وادی النطرون» در استان البحیره برده می‌شود. از این رو گمانه‌زنی‌های ضد و نقیضی درباره سرنوشت او مطرح شد.
دو زنی که داعش برای گرفتن انتقام آن‌ها قبطی‌ها را کشت + عکس 1
 در حالی که برخی گزارش‌ها حاکی از آن بود که کلیسا دستور کشتن او را صادر کرده است، برادرش در سخنان رسانه‌ای کوتاهی در سال ۲۰۰۸ گفت که خواهرش به همراه خانواده در امنیت کامل به سر می‌برد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دو زنی که داعش برای گرفتن انتقام آن‌ها قبطی‌ها را کشت + عکس 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ℬʟ∀¢Ḱ~ℬøÅяÐ ، تیک تاک13
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  تاحالا شده از کسی که بهت خیلی بد کرده انتقام بگیری؟چجوری؟
  ▒▒▒▒▒▒▒گرفتن ۱ گیگ اینترنت ۱ ساعته رایگان ایرانسل▒▒▒▒▒▒▒▒▒
  آموزش جامع و کامل گرفتن فال به وسیله ی تاس
  انتقام عجیب بک دختر از پسر مورد علاقه اش بهداز شنیدن جواب رد. از خانواده پسر
  عاقبت وب گرفتن پسرا...خخخخخخخخ
  روش گرفتن حال مزاحم تلفنی ایرانسل
  قاسم سلیمانی و گوش مالی داعش
Smile ژست های زیبا برا عکس گرفتن !!!!
  ازدواج اجباری زنان زیبا با سرکردگان داعش!
  آشنایی با 7 زن خطرناک داعش/تصاویر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان