امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تبلت من چقدر حافظه لازم دارد؟

#1
در هنگام خرید تبلت اندرویدی در بازار ایران کمتر کسی به میزان حافظه داخلی این تبلت ها توجه می کند. شاید یکی از دلایل آن توجیهی است که کاربر در هنگام خرید تبلت ارائه می کند. بعضی از کاربران تصور می کنند که با استفاده از ورودی USB یا کارت حافظه می توانند میزان حافظه تبلت خود را افزایش دهند و یا اینکه اهمیت حافظه بالا برای تبلت چیست؟

برای پاسخ به این سوال ابتدا لازم است به چند نکته توجه کنیم. کاربرد اصلی تبلت برای شما چیست؟ آیا تبلت یک وسیله تفریحی است یا یک وسیله کاری؟ اگر وسیله کار شما است، به چه نوع و حجم از فایل ها در روز نیاز دارید و چه نرم افزاری را بر روی تبلت خود نصب می کنید؟ مسئله دیگر ماهیت اندروید است.
سیستم عامل اندروید وابستگی بسیار بالایی به حافظه داخلی تبلت دارد از سوی دیگر برنامه ها و بازی های اندروید در مواردی دارای حجم بالایی هستند و یک بازی ساده به راحتی حجمی بالغ بر ۱۰۰ مگا بایت به خود اختصاص می دهد. در مواردی بازی هایی نیز به بازار ارائه می شود که دیتای جداگانه دارد و در نهایت حجم بازی به ۲ گیگا بایت نیز می رسد. در تبلت اندروید یکی از شروط اجرای بازی امکان نصب کامل آن بر روی حافظه داخلی است. مشکل به اینجا ختم نمی شود. اندروید برای اجرای بازی به حافظه خالی نیز نیاز دارد.
تبلت من چقدر حافظه لازم دارد؟ 1
برای مثال اگر شما ۸ گیگا بایت حافظه داخلی داشته باشید، با نصب دو یا سه بازی تقریبا حافظه شما پر می شود و اندروید امکان اجرای بازی را نداشته و به صورت غیر منتظره ای پیغام می دهد که ” متاسفانه اجرای این بازی متوقف شد”. در حالی که می توان به راحتی این بازی ها را بر روی یک تبلت با حافظه داخلی ۱۶ گیگا بایت نصب و اجرا کرد.
تبلت من چقدر حافظه لازم دارد؟ 1
گرچه فیلم، عکس و یا موسیقی را می توان از روی کارت حا فظه اجرا کرد اما در اختیار داشتن تمامی این فایل ها بر روی خود تبلت مزیتی است و هزینه خرید کارت حافظه را نیز به کاربر تحمیل نمی کند. متاسفانه در بازار امروز برخی از تولید کنندگان تبلت جهت کاهش قیمت تبلت اقدام که کم کردن حافظه تبلت می کنند که در حقیقت باعث کاهش کارایی تبلت می گردد. توصیه می کنیم همانطور که در هنگام خرید به جزئیات تبلت دقت می کنید به میزان حافظه داخلی نیز دقت کرده و کارایی تبلت خود را در اجرای نرم افزار های سنگین در نظر بگیرید.

..

 [ ᴇvɪʟ ]
사람들의 수용을 위해 사는 경우, 거절로 죽을거야 

..
پاسخ
 سپاس شده توسط موناجون خوشگل
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  نسل جدید از تبلت‌های آی‌پد اپل همراه با نمایشگری بزرگ‌تر و قیمتی کمتر عرضه می‌‌شوند
  تبلت های جدید و متفاوت از سامسونگ
  آموزش روت و نصب ریکاوری تبلت با استفاده از Odin
  آموزش تعمیر تبلت
  تصاویر بزرگترین تبلت دنیا
  تبلت تاشوی سامسونگ با یک صفحه کلید و پایه در پتنت جدیدی نشان داده شد
  آپدیت اندروید مارشمالو برای تبلت ال جی جی پد ایکس 10.1 منتشر شد
  تبلت گلکسی Tab A 8.0 H آپدیت اندروید مارشمالو را دریافت کرد
  تبلت ASUS ZenPad Z8 با نمایشگر 7.9 اینچی 2K معرفی شد
  تبلت سرفیس پرو ۵ با نمایشگر اولترا اچ دی 4K شهریور امسال عرضه می‌شود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان