امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

محاسبه سریع جمع سلول‏ها در اکسل

#1
 
 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
محاسبه سریع جمع سلول‏ها در اکسل 1
 
در صورتی که با نرم‏افزار Microsoft Office آشنایی دارید حتماً می‏دانید که جهت جمع زدن اعداد داخل دو یا چند سلول بایستی از فرمول SUM استفاده کرد. اما هر بار تایپ نمودن این فرمول جهت انجام عمل جمع ممکن است خسته کننده و وقت گیر باشد. در این ترفند قصد داریم نحوه محاسبه سریع جمع سلول‏ها در اکسل را به صورت سریع و با استفاده از از کلیدهای ترکیبی کیبورد برای شما بازگو نماییم.
 
بدین منظور:
ابتدا سلولی که قصد دارید نتیجه عمل جمع در آن نمایش داده شود را انتخاب کنید.
حال ابتدا کلید Alt را گرفته و نگه دارید، سپس کلید = را فشار دهید.
اکنون سلول‏هایی که قصد دارید جمع زده شوند را انتخاب کنید و نهایتاً کلید Enter را فشار دهید.
خواهید دید که جمع اعداد، درون سلول مورد نظر درج خواهد شد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  آموزش تابع AVERAGE در اکسل
  با استفاده از سرویس 1.1.1.1 کلودفلیر اینترنت سریع‌تر و امن‌تری خواهید داشت
Wink آموزش میانگین گرفتن در اکسل
  روش حذف پس زمینه تصویر یا شکل در ورد، اکسل، پابلیشر و ...
  سفید کردن سریع دندان‌ها با فتوشاپ!
  تنظیم کردن سریع و آسان جدول در Word
  تایپ سریع فرمول‌های ریاضی در Word
  تغییر نام دسته‌جمعی فایل‌ها به کمک اکسل و خط فرمان
  نحوه‌ی ایجاد لیست کشویی دینامیک در اکسل !
  ثابت نگه‌ داشتن سرستون‌ها در اکسل

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان