امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

خواص هسته خرما

#1
اگر هسته خرما را بسوزانید و آن را اسیاب کنید
مژه های چشم را میرویاند و نور چشم را افزایش میدهد و سیاهی دلربایی به آن میبخشد .
یکی از قویترین و مهم ترین تقویت کننده هاست و مقدار شیر را در زنان شیر ده بسیار بالا میبرد .
اگر از هسته خرما بعد از زایمان بعنوان بخور استفاده شود به بر گشت سریع رحم به جایگاه اولیه اش کمک میکند و در کم کردن درد مفاصل و استخوان مؤثر است .
هسته خرما در تسکین درد دندان نیز مفید است بدین صورت که مقداری از آن را بر روی دندان قرار داده و بخاطر طعم تلخ و خاصیت انقباضی ان درد تسکین می یابد .
ازمایش های فراوانی تاثیر هسته خرما را بر بیماری قند و جلوگیری آن از از بیماری سرطان را اثبات نموده است .
در روایتی از رسول اکرم درخت خرما را به (کریمه) یاد کرده است که به معنای پر برکت بودن آن است چرا که تمام قسمت های آن مورد استفاده قرار میگیرد و چیزی دور ریخته نمیشود ابتدا رطب و بعد از آن خرما و شیره آن و به این مقدار هم بسنده نمیشود کشاورزان از تمام اجزاء آن استفده میکنند .

از برگها و تنه و ریشه و......و هسته ان قسمتی بود که هنگام خوردن باقی میماند سالیان طولانی این قسمت از این میوه بهشتی را دور می انداختیم چرا که فکر میکردیم فایده ای ندارد ولی زمان اثبات کرد هسته آن نیز فوائد بی شماری دارد .
اهل حساء عربستان از هسته آن استفاده کرده و آن را به قهوه تبدیل کردند که طعم آن با قهوه عادی هیچ فرقی ندارد اضافه بر انکه فوائد علاجی فراوانی را در پی دارد .
دکتر (عدنان الوایل )متخصص گیاهان دارویی می افزاید: هسته خرما اعصاب را تقویت کرده و در معالجه بیماری های آسم و چشم مؤثر بوده تب بر نیز میباشد و موارد بیشمار دیگر .......

روش تهیه قهوه هسته خرما :
ابتدا هسته را چند بار با اب گرم میشویم و آن را خوب بین انگشتان میمالیم تا زواید آن پاک شود و چندین بار در آب آن را خیس میکنیم سپس به مدت 7-10روز در افتاب قرار داده تا خوب خشک شود سپس آن را درون فر قرار داده وكمى میسوزانیم تا به رنگ قهوه ای به رنگ قهوه عادی دراید و اجازه میدهیم تا سرد شود سپس ان را در هاون یا مخلوط کن آرد کرده و از آن استفاده میکنیم .
یکی از بیماران قندی که قرار بود یکی از انگشتانش بر اثر این بیماری قطع شود فقط به مدت 4روز از این قهوه استفاده کرد و به ما خبر داد که چگونه دکترش از نتایج غیر قابل باور آن متعجب شده بود و از قطع انگشت او منصرف شد چرا که مقدار قند او به وضعیت طبیعی باز گشته بود .
هر یک از شما خوانندگان عزیز نیز اگر از این تجربه استفاده کردید و نتایج آن را دریافتید میتوانید ما را نیز با این خبر خوشحال کنید پس با ما مکاتبه کنید.
گفتم غم تو دارم گفتا غمت سرآید

گفتم یا نگفتم ...
گفتم یا نگفتم ...
گفتم ی نگفتم ...
اِاِاِ....
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان