امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تور تایلند

#1
ور تایلند |تور تایلند لحظه آخری 94 |تور تایلند خرداد 94| بهار 94











- نقشه و راهنمای گردشگری تایلند در اختیار تمامی مسافران قرار خواهد گرفت .

مسافرانی كه تمایل دارند در جریان قیمت های ويژه تور تایلند قرار گيرند مي توانند از سایت تور لحظه آخری تایلند دیدن نمایند .


مجسمه بودای زمردین در معبد وات پراکائو تایلند
این مجسمه نشسته بودا از یشم سبز ساخته شده است و با  لباسی از جنس طلا تزئین شده است. این مجسمه بودا در حال مدیتیشن دارای حدود 45 سانتیمتر بلندی است. مجسمه بودای زمردی در معبد وات پراکائو در مجموعه گرند پالاس  قرار دارد.بودای زمردین مقدس ترین مجسمه بودا در کشور تایلند است و معبد آن در محوطه کاخ پادشاهی در شهر بانکوک واقع شده است. بودای زمردین از تاریخچه ای طولانی برخوردار است:بر اساس افسانه ها، این بودا سال ۴۳ قبل از میلاد در هند ساخته شده و پس از ۳۰۰ سال برای در امان ماندن ازجنگ داخلی به سریلانکا برده شد. پس از آن شاه برمه، فرستاده ای را برای بازگرداندن آن به سیلان فرستاد اما کشتی حامل آن گرفتار طوفان شد و درکامبوج لنگر انداخت. در سال های بعد پس از گذر از لائوس، به ایالت چیانگ رای در شمال تایلند رسید. در آن زمان حکمران چیانگ رای آن را مخفی کرد ولی در سال ۱۴۳۴ به علت برخورد صاعقه به معبد، این بودا کشف شد. سپس به شهر چیانگ مای برده شد و تا سال ۱۵۵۲ در آنجا ماند. سرانجام در قرن ۱۸، رامای اول که در آن زمان فرمانده بود، با تصرف بودای زمردین، آن را به ایالت خود آورد و پس از آنکه به پادشاهی رسید، این بودا را در مراسمی با شکوه در سال ۱۷۸۴ به کاخ خود در بانکوک کنونی منتقل کرد. این بودا سه لباس زرین دارد که بر حسب تغییر فصل توسط پادشاه تایلند طی مراسم خاصی تعویض شده و دو لباس دیگر در مجموعه کاخ به نمایش گذاشته می شوند.



مرکز خرید سنترال ورد تایلند

مرکز خرید سنترال ورد بانکوک با مساحتی در حدود 102400 متر مربع بزرگترین مرکز خرید آسیا محسوب میشود و از مهمترین مراکز خرید در بانکوک و مراکز خرید تایلند به شمار میرود. در این فروشگاه اجناس زیادی جهت عرضه وجود دارد و دارای امکاناتی مانند کافی شاپ، اینترنت، مرکز بازی بچه ها و ... میباشد. در این مجموعه که یکی دیگر از مراکز خرید بانکوک تایلند میباشد فروشگاه های زیبا و منسجم دیگری از جمله فروشگاه زن و کودک وجود دارد.





بازار شناور روی آب بانکوک تایلند

بازار شناور بانکوک Bangkok Floating Market  در 80km غرب بانکوک واقع شده است. همه روزه از صبح زود تا ظهر، فروشندگان محصولات خود را در قایق های شناور بر روی آب برای فروش عرضه می کنند. این بازار واقع بر کانال شهر بانکوک که هميشه پر از فروشندگان و خريداراني است که حال خريد و فروش محصولات گياهي و سبزي و غذاهاي محلي هستند , از مراکز خرید بانکوک است که برای گردشگران بسیار جذاب است و جزو دیدنی های بانکوک محسوب میشود.در این بازار جذاب تایلند زنان محلي ميوه و سبزيجات خود را در قايقهاي کوچک ميفروشند. شلوغ ترين ساعات کاري 6 تا 11 صبح است و از اين رو بهتر است گردشگران از اين شيوه سنتي خريد و فروش کالا در ساعات اوليه صبح بازداد کنند. اين کانال آب که در سال 1868 به دستور پادشاه راماي چهارم براي سهولت در سفرهاي آبي بين شهري ساخته شده است.

بازار شناور روی آب بانکوک تایلند





هتل ای رزیدنس سیلوم بانکوک تایلند

هتل ای رزیدنس سیلوم بانکوک تایلند 3ستاره میباشد و در نزدیکی از ایستگاه ترن هوایی" BTS " واقع شده است و به نقاط مهم شهر را ساده میکند. هتل ای رزیدنس سیلوم بانکوک تایلند نزدیک جاذبه های گردشگری از جمله "Royal Palace" ، بودای طلایی ، بودای خوابیده ، بودای یشمی قرار دارد و برای گردش و دیدن شهر در نقطه مناسب قرار دارد .دیگر امکانات هتل ای رزیدنس سیلوم بانکوک تایلند شامل استخر روباز ، سالن اسپا و ماساژ ، مرکز بدنسازی را میتوان نام برد. هتل ای رزیدنس سیلوم بانکوک تایلند سه ستاره شامل 113 اتاق مي باشد.

هتل ای رزیدنس سیلوم بانکوک تایلند



هتل تاوانا رامادا بانکوک تایلند

هتل تاوانا رامادا بانکوک تایلند در جاده Surawongse شهر بانکوک بنا شده است. فاصله هتل تاوانا رامادا بانکوک تایلند تا ایستگاه ترن هوایی و مترو بسیار کم می باشد. مسافت هتل تاوانا رامادا بانکوک تایلند تا فرودگاه با ماشین حدود 35 دقیقه است. امکانات هتل تاوانا رامادا بانکوک تایلند شامل استخر روباز ، سونا ، میباشد . از دیگر امکانات هتل تاوانا رامادا بانکوک تایلند میتوان به ارائه خدمات نگهداری از کودک، اینترنت رایگان، ایستگاه قایق رو، سالن ماساژ ، اتاق ملاقات ،کافی شاپ ،پارکینگ رایگان و استخر آب گرم، گاو صندوق، مینی بار، رستوران های هتل تاوانا رامادا بانکوک تایلند که انواع غذاهای تایلندی  و همچنین بین المللی را سرو می کنند اشاره کرد.





رستوران Ban khun Mae

این رستوران در جایی قرار گرفته است که اغلب ساکنین محلی برای خوردن غذای لذیذ و قابل اطمینان تایلندی در فضایی صمیمی به آن مراجعه می کنند. اتاق ها تاریک و راحتند و با میزهای بزرگ دایره ای پر شده اند.این رستوران یکی از رستوران های مناسب برای آشنایی با طعم غذاهای تایلندی می باشد.پیشنهاد مابرای شما این است که غذای خود را در این رستوران  با Kung Sa oug ( یک ظرف پر از میگوی نیمه خام که با سیر و فلفل طعم دار شده است) شروع و با Pla rad Pig (ماهی Grouper سرخ شده با سس تند) به پایان برسانید.





رستوران Basil

این رستوران جدید که در سال 2007 به عنوان یکی از بهترین رستورانهای تایلند شناخته شد ,  با دکور زیبا در هتل شرایتون ( Sheraton Grande Sukhumvit Hotel) واقع شده است . اگر می خواهید از محیطی دلچسب و زیبا و آرام بخش هتل استفاده کنید و عصر دل انگیزی داشته باشید یا یک غذای تجاری و کاری با همکاران یا شرکاء کاری خود میل کنید می توانید از این رستوران و هتل زیبا با دکور قشنگ استفاده کنید. ضمن اینکه مواظب صورتحساب خود حتما باشید.





رستوران Eat Me

این رستوران در سال 1998 تاسیس گردیده و با سرو انواع غذاهای محلی و بین المللی همه روزه از ساعت 3 بعد ازظهر تا 1 صبح از مهمانان خود پذیرایی می کند. ایت می با وجودی که یکی از قدیمی ترین رستوران های شهر بانکوک است، با این حال  به دلیل وجود روند رو به رشد عملکرد مدیریت و پرسنل هیجان و تازگی خود را به طور کامل حفظ کرده است. علاوه بر پذیرایی از مشتریان برای صرف ناهار و شام در فضائی آرام بخش و راحت، وجود گالری هنری در قسمتی از این رستوران زیبایی خاصی را به این مجموعه بخشیده است. تا جایی که صحنه های گردآوری شده در آنجا بیشتر از غذاهای خوشمزه جلب توجه می کند.





رستوران vertigo بانکوک



رستوران Vertigo بانکوک واقع در منطقه سیلوم یکی از مرتفع ترین رستوران هایی است که در هوای آزاد قرار دارد. برای تاثیرگذاری بیشتر، میزها در نزدیکترین نقطه به لبه ی بام قرار گرفته اند که غذا خوردن در چنین رستورانی سرشار از هیجان و تفریح می باشد. بر خلاف اسم این رستوران، معمولا ترس از ارتفاع تاثیر نامطلوبی بر مسافرین نخواهد گذاشت. در این رستوران، فهرست کاملی از غذاهای گوناگون موجود است که غالب آنها را غذاهای دریایی , اروپایی و تایلندی در بر گرفته اند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بهترین زمان برای سفر به تایلند
  دانشگاه تایلند با درختان منحصر به فرد +عکس
  همه چیز درباره جشن بادبادک ها در تایلند
  موزه های دیدنی و جذاب بانکوک پایتخت تایلند
  هتل ارزان در تایلند
  تور تایلند
  سفر به تایلند و معرفی جزیره های آن
  1۰ مکان دیدنی تایلند که حتما باید ببینید
  جلوه های زیبا از کشور تایلند
  مراکز خرید تایلند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان