امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اعدام، پایان چاقوکشی های دو پسر جوان

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اعدام، پایان چاقوکشی های دو پسر جوان 1
قضات دیوان‌عالی کشور تأیید کردند؛
اعدام، پایان چاقوکشی های دو پسر جوان
دو پسر جوان که در پارکی سر قرار رفتند و بچه محلشان را کشتند در لیست اعدام قرار گرفتند.

 
به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از ایران، ساعت 21 سی‌ام شهریورماه سال 91 بود که رهگذران هنگام عبور از کنار پارک معلم شهر قدس صدای آه و ناله مردی را شنیدند و وقتی جلو رفتند، پسر جوانی را دیدند که با پیکری خون‌آلود وسط پارک، روی زمین افتاده بود.
وقتی شاهدان این صحنه دیدند که پسر جوان دیگر نفس نمی‌کشد بلافاصله پلیس را در جریان قرار دادند و خیلی زود تیم‌های جنایی اداره ویژه قتل پلیس آگاهی تهران و بازپرس جنایی خود را به پارک تاریک رساندند.
بررسی‌های میدانی نشان داد «علیرضا» ساعتی پیش از سوی دو جوان چاقوکش مورد هجوم قرار گرفته است. هیچ سرنخی از دو جوان جنایتکار در دست نبود و کارآگاهان برای شناسایی آنها سراغ خانواده علیرضا رفتند و خود را در برابر انتقامجویی مرگبار دیدند. جنایت یک شاهد داشت، وی که دوست صمیمی علیرضا بود، در تحقیقات قضایی و پلیسی گفت: در حالی که سوار بر خودرویم بودم خیلی اتفاقی با علیرضا روبه‌رو شدم، او از من شیرینی خودرویم را خواست.
 
من نیز به یک شیرینی‌فروشی رفتم و برای خوردن شیرینی داخل پارک رفتیم. در حالی که سرگرم خوردن بودیم، ناگهان «فرهاد» و «مهدی» که بچه‌محلمان هستند وارد پارک شدند و چپ، چپ به ما نگاه کردند و به سمت‌مان آمدند. آنها به علیرضا حمله کردند و با چاقو به جانش افتادند و من از ترس جانم پا به فرار گذاشتم.
با به دست آمدن این سرنخ، کارآگاهان برای دستگیری دو قاتل کینه‌جو وارد عمل شدند و خیلی زود فرهاد و مهدی را به دام انداختند.
فرهاد در بازجویی‌ها گفت: صبح روز حادثه علیرضا با من تماس گرفت و پس از ناسزاگویی از من خواست برای ملاقات با او به پارک شهر قدس بروم، من هم همراه دوستم مهدی آنجا رفتم. وقتی وارد شدیم، او شروع به توهین کرد. همزمان مهدی خواست جلو برود و با او حرف بزند اما من اجازه ندادم و برای حرف زدن خودم پا پیش گذاشتم.
ناگهان علیرضا به من حمله‌ور شد، آنجا بود که مهدی به کمکم آمد و هر دو با چاقو او را زدیم و وقتی روی زمین افتاد، ترسیدیم و از محل پا به فرار گذاشتیم. هرگز تصور نمی‌کردیم ضربه‌هایمان باعث مرگ او شود. مهدی نیز در بازجویی‌ها جرمش را به گردن گرفت و اعترافات فرهاد را تأیید کرد.
این دو پسر کینه‌جو پس از صدور کیفرخواست پیش‌روی پنج قاضی شعبه 84 دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفتند و محاکمه شدند.
فرهاد وقتی پشت تریبون ایستاد، گفت: علیرضا همیشه با من کینه‌ورزی و بارها تلفنی مرا به مرگ تهدید می‌کرد.
روز حادثه نیز خودش مرا به دوئل دعوت کرد و گفت اگر شهامت داری به پارک بیا، من هم با مهدی به پارک رفتیم. او با دیدن ما شروع به توهین و ناسزاگویی کرد و همزمان به من حمله‌ور شد، من نیز در دفاع از خود با چاقویی که داشتم، ضربه‌هایی به او زدم. سپس مهدی نیز با چاقو چند ضربه به وی زد و از محل فرار کردیم. مهدی نیز در جلسه محاکمه گفت: وقتی با فرهاد وارد پارک شدیم، علیرضا ناسزاگویی کرد.
من قصد زدن او را داشتم که فرهاد اجازه نداد و خودش برای صحبت با او پا پیش گذاشت، اما علیرضا به او مهلت نداد و وی را به باد کتک گرفت. وقتی با هم گلاویز شدند و فرهاد زمین افتاد، به کمکش رفتم و با چاقویم ضربه‌هایی به علیرضا زدم.

بنابر این گزارش، پس از جلسه محاکمه، قاضی باقری و چهار قاضی مستشار هر دو جوان چاقوکش را به قصاص نفس - اعدام - محکوم کردند و این رأی پس از بررسی نهایی در شعبه چهارم دیوان‌عالی کشور تأیید شد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دعوای مرگبار 3 دختر در مدرسه با قتل پایان یافت+تصاویر
  قتل دختر هفده ساله توسط دوست پسر جوان
  کشته شدن خواننده ی جوان اسپانیایی در صحنه ی کنسرتش
  دعوای بچگانه در مدرسه با قتل نوجوان 16 ساله پایان یافت + عکس
  زن جوان قربانی اتاق انجماد سالن زیبایی‌ شد + عکس
  دختر زیبایی که باعث دختر شدن یک پسر جوان شد
  کابوس زنان جوان، یک نوجوان 17 ساله بود/ پخش ویدیو زنده از 8 ساعت آزار و اذیت شیطانی
  مرگ مدلینگ جوان!!
  اقدام به خودکشی دختر جوان از بالای پل شیخ فضل الله + عکس
  داستان سر بریدن 4 دختر جوان!بیا تو خیلی ترسناکه!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان