امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

موفقیت‌های ورزش ایران الهام‌بخش سایر کشورهای آسیا است

#1
موفقیت‌های ورزش ایران الهام‌بخش سایر کشورهای آسیا است 1
به گزارش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت شورای المپیک آسیا، سی‌وششمین جلسه هیئت اجرایی شورای المپیک آسیا به میزبانی ایران و در شهر تهران برای نخستین بار برگزار شد و در آن آخرین مسائل پیش‌ روی 45 کمیته ملی المپیک عضو شورای المپیک آسیا به بحث گذاشته شد.

به گزارش سایت شورای المپیک آسیا در ابتدای این نشست شیخ احمد الفهد الصباح رئیس شورای المپیک آسیا اظهار داشت: به نمایندگی از هیئت اجرایی شورای المپیک آسیا، مایلم مراتب تقدیر خود را از کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران به خاطر میهمان‌نوازی گرم و میزبانی عالی جلسه به عمل آورم.

ایران یکی از همراهان اصلی شورای المپیک آسیا است و این کشور میزبان بسیاری از رویدادهای برجسته از جمله بازی‌های آسیایی سال 1974 بوده است، بنابرین ما از حضور در اینجا احساس غرور می‌کنیم. ایران به عنوان یک ملت ورزشی پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای طی سال‌های اخیر داشته است و موفقیت‌هایش در بازی‌های المپیک و بازی‌های آسیایی می‌تواند الهام‌بخش دیگر کشورهای آسیایی باشد. جلسه هیئت اجرایی شورای المپیک آسیا بسیار سازنده بود. ما گزارش آخرین وضعیت کمیته‌های برگزاری رویدادهای آتی شورای المپیک آسیا را شنیدیم و وضعیت آماده‌سازی ایشان رضایت‌بخش بوده است.

ضروری است به طور مستمر رویدادهایی را در سطح جهانی ارائه دهیم تا بدین ترتیب بستری برای تجلی برتری ورزشی ورزشکاران آسیا فراهم آید و الهام‌بخش نسل‌های آینده باشد. بدون شک طی چند سال آینده ما به برخی رویدادهای شگرف خواهیم پرداخت که منجر به یکپارچگی بیشتر منطقه بزرگ و گوناگون ما خواهد شد.

از جمله تصمیمات اصلی اتخاذ شده توسط هیئت اجرایی شورای المپیک آسیا تصمیم بازپس‌گیری میزبانی سومین دوره بازی‌های آسیایی نوجوانان سال 2017 از سریلانکا به خاطر مشکلات مربوط به استقلال کمیته ملی المپیک و دولت سریلانکا بود.
شورای المپیک آسیا به این نتیجه رسید که قوانین ورزشی سریلانکا با منشور المپیک مطابقت ندارد و به همین دلیل و در راستای تعهدات این شورا به اصول جنبش المپیک، شورای المپیک آسیا نمی‌تواند این کشور را به عنوان میزبان دور بعدی بازی‌های آسیایی نوجوانان بپذیرد.
در پایان این گزارش آمده است:
تأیید برنامه ورزشی پنجمین دوره بازی‌های آسیایی ساحلی دانانگ ‌2016 ویتنام، بررسی میزبانی هشتمین دوره بازی‌های آسیایی زمستانی 2017 در ژاپن، گزارش آماده‌سازی پنجمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی2017 ترکمنستان، پذیرایی از رکورد جدید 62 کشوری که به دنبال توافق تاریخی شورای المپیک آسیا و شورای المپیک اقیانوسیه برای پیوستن کشورهای اقیانوسیه جهت شرکت در بازی‌های مذکور و ارائه گزارش روند آماده هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی در اندونزی از موارد مطرح شده در این نشست بود.
موفقیت‌های ورزش ایران الهام‌بخش سایر کشورهای آسیا است 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  نقشه راه صعود تراکتور ایران در آسیا
  حذف ستاره‌های ایرانی از فهرست برترین بازیکنان آسیا!
  استقلال، صدرنشین مقتدر گروه سوم آسیا
  باخت «تاریخی» الاهلی مقابل استقلال در حضور وزیر ورزش عربستان
  لیگ قهرمانان آسیا در عربستان پخش نمی‌شود
  ممنوعیت شادی گل همراه با مربیان در آسیا
Subarrow خطیبی-آسیا؛ این بار در قامت سرمربی (عکس)
  آرزوی موفقیت سرمربی سابق سپاهان برای حریف پرسپولیس
  تحلیل سرمربی سابق الوحده از دیدار با پرسپولیس در آسیا
  پنجعلی: پرسپولیس توانایی قهرمانی در آسیا را دارد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان