امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آخرین اخبآر مذآکرآت هسته ای 1+5

#3
جعل امضا برای توقف مذاکرات هسته ای


نماینده سقز و بانه امضایش پای طرح سه فوریتی توقف مذاکرات هسته ای را « جعلی» خواند و گفت طراح این طرح با جملاتی متفاوت با متن آن از نمایندگان امضا گرفته است.

به گزارش روز نو، محسن بیگلری اظهار داشت: ما به هیچ عنوان این طرح را امضا نکرده ایم.

نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی افزود: زمانی که کریمی قدوسی برای گرفتن امضا پیش ما آمد فقط جمله انتهایی برگه ای که در بالای آن هم اکنون به عنوان سه فوریتی نوشته شده است را نشان داد و گفت می خواهیم نامه ای به رییس جمهوری بنویسیم تا شان خود را در مذاکرات هسته ای حفظ کنیم.

بیگلری اظهارداشت: این متن و امضا های پیوست آن کذب محض است . اکثر نمایندگان امضای خود پای این طرح را تکذیب می کنند و نسبت به آن معترض هستند.

طرح سه فوریتی توقف مذاکرات هسته ای با 80 امضا صبح سه شنبه تقدیم هیات رییسه مجلس شورای اسلامی شد.

در ماده واحده این طرح سه فوریتی آمده است: دولت و مسئولین سیاست خارجی و اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای موظفند هرگونه ارتباط و مذاکره با آمریکایی ها در موضوع هسته ای را تا زمانی که دولت آمریکا رسما و علنا تهدید ملت قهرمان ایران را کنار نگذارد ، قطع کرده و مذاکرات را با بقیه گروه 1+5 بدون حضور آمریکایی ها ادامه دهند.

شکایت از کریمی قدوسی به اداره قوانین مجلس ارجاع شد


در همین حال یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با انتقاد از اقدام نماینده مردم مشهد در امضا گرفتن از نمایندگان، گفت: ایشان طرح دو فوریتی درباره مذاکرات هسته‌ای را برای امضا پیش ما آوردند اما بعد متوجه شدیم این طرح سه فوریتی بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی با اعلام مخالفت با طرح سه فوریتی برای توقف مذاکرات گفت: امروز در جلسه علنی متوجه شدیم طرحی که امضا کرده‌ایم سه فوریتی بوده و این در حالی است که هم اکنون با طرح سه فوریتی مخالفیم، اما متاسفانه برخی نمایندگان از جمله آقای کریمی قدوسی به اسم ما طرح سه فوریتی را امضا گرفته‌اند.

نماینده مردم محلات با اعلام مخالفت‌اش با این اقدام نماینده مردم مشهد گفت: بنده به همراه آقایان مطهری، محمد تقی توکلی، نقوی حسینی و حتی اسماعیل کوثری با طرح سه فوریتی مخالفیم و در اعتراض به این اقدام آقای کریمی قدوسی حتی امضایمان از طرح دو فوریتی را هم پس گرفته ایم.

همچنین محمدحسین فرهنگی با تائید این مسئله گفت: تعدادی از نمایندگان امروز به هیأت رئیسه مراجعه کرده و تذکر کتبی خود را نسبت به این اقدام نماینده مردم مشهد اعلام کردند و نسبت به آن شکایت داشتند. ما نیز برای بررسی بیشتر موضوع این شکایت را به اداره قوانین مجلس ارجاع دادیم.
پاسخ
 سپاس شده توسط Titiw ، مـآسیـس ، || Mιѕѕ α.η.т || ، Brooklyn Baby ، _єяяσя_ ، ❤χSнιк♛gιяℓχ❤ ، Mr.Robot ، __~B.L~__ ، ♥†♪♪❀✘✘✘~♛♛♛♛vip♛♛♛♛~✘✘✘❀♪♪†♥


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
RE: آخرین اخبآر مذآکرآت هسته ای 1+5 - an idiot - 12-05-2015، 18:41

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  آخرین اخبار کورونا
  امشب طلوع آخرین ابرماه سال را ببینید !
Heart آخرین وضعیت وام از صندوق بین المللی پول
Heart آخرین جزئیات از حمله هکر‌ها به سامانه مجازی دانشگاه‌های علوم پزشکی
  آخرین جلسه محاکمه فریبا عادلخواه برگزار شد
  آخرین آمار کرونا در ایران
  ویروس کرونا: آخرین اخبار، علائم و درمان ویروس جدید کرونا در چین و ایران
Shocked بلایی که پسر جوان سر بی ام و آخرین مدل آورد! + تصاویر
  ترامپ: از برجام خارج شدیم/ تحریمهای هسته ای باز می‌گردد
  آخرین فیش حقوقی احمد متوسلیان + عکس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان