امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مسن ترین زن دنیا

#1
سلام اینم دانستنی مسن ترین زن دنیا که ایرانی است اگه از مطلب خوشتون اومد روی کلمه سپاس کلیک کنید ممنونHeartHeart مسن‌ترین زن دنیا در مصاحبه با شبکه ایران در مورد راز طول عمرش به زبان طنز گفت: به نظر می‌رسد پرونده‌ام نزد خداوند گم شده است.

به گزارش شبکه ایران،مسن‌ترین زن دنیا در مصاحبه با خبرنگار ما در بوشهر گفت: در سال 1271 در روستای سوک از توابع تنگ ارم استان بوشهر به دنیا آمدم و در حال حاضر هیچ‌گونه مشکل جسمی یا روحی ندارم.

وی راز طول عمر خود را در اعتقاد قلبی به خداوند یکتا و عدم مصرف غذاهای صنعتی و شیمیایی ذکر کرد و اظهار داشت: به طور روزانه از پروتئین گیاهی و حیوانی سالم و تازه و همچنین از لبنیات تازه که شخصا به عمل می‌آورم، استفاده می‌کنم.

مسن‌ترین زن جهان همچنین می‌گوید که از قدرت بینایی بسیار خوبی برخوردار است و از لحاظ شنوایی و بویایی نیز در وضعیت نسبتا خوبی قرار دارد. اطرافیان وی نیز می‌گویند که قدرت گویایی مسن‌ترین زن جهان، قوی‌ترین حس اوست و زبان وی بسیار قوی و پرکار است و هیچ زمانی از کار نمی‌افتد.

نازبس فروتن مدعی است که تا چند سال پیش برای ادای نماز مغرب و عشا به مسجد می‌رفته و در این مدت به دلیل عارضه روماتیسم، نمازش را در خانه به‌جا می‌آورد که البته همچنان نماز خود را ایستاده می‌خواند. قالیبافی، کشاورزی، دامپروری و هنرهای دستی از مهم‌ترین کارهایی است که وی در طول زندگی انجام داده و در تمام طول زندگی هیچ وقت بیکار ننشسته است.

مسن‌ترین زن جهان تاکنون هیچگاه به خاطر بیماری در بیمارستان بستری نشده و هیچ وقت از قرص، آمپول و یا مواد شیمیایی استفاده نکرده است.

نازبس فروتن در حال حاضر 81 فرزند، نوه، نتیجه و نبیره دارد و امیدوار است که تا زنده است این تعداد افزایش پیدا کند.

مسن‌ترین زن جهان در سخنی آمیخته به طنز گفت: به نظر می‌رسد پرونده زندگی‌ام نزد خداوند گم شده، اما دیر یا زود این پرونده پیدا می‌شود و عزرائیل به سراغم می‌آید.

وی آرزوی خود را سلامتی همه مردم ایران و کنار گذاشتن اختلافات و کینه‌ها می‌داند و امیدوار است که همه مردم حداقل 120 سال عمر کنند.

خانم فروتن از حافظه خوبی برخوردار است به گونه‌ای که دوره پادشاهان قاجار را به طور کامل به خاطر دارد و بسیاری از حوادث تاریخی آن دوران را نقل می‌کند.

بر اساس گزارش‌های موجود، پیش از این مسن‌ترین زن جهان، یک زن آمریکایی بود که در شهریور ماه سال جاری در سن 115 سالگی در لس‌آنجلس در گذشت.
پاسخ
 سپاس شده توسط مينا ، poya ، mr.destiny
آگهی
#2
ماشالله چقدر عمر کرده!
خدا بده از این عمرا به ما!
در جواب ابلهان آنقدر ساکت ماندیم تا گفتن حرف حق جواب ندارد
پاسخ
#3
من از این عمرا نمی خوام
به نظر من تو جوونی مردن رویایی تره
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Earth بلند ترین و زیباترین آبشار های دنیا
  10 زبان برتر دنیا
  ترسناک ترین و خطرناک ترین ماساژ در تایوان (عکس)
  معروف ترین روح های دنیا(واقعی)
  10 کشور که بهترین اینترنت دنیا را دارند
  عجیب ترین و خطرناک ترین درخت دنیا
  آسان ترین زبان دنیا برای یاد گیری کدام زبان است
  انتقال حافظه در دستور کار دانشمندان دنیا
  بزرگ ترین نیروگاه «انرژی خورشیدی متمرکز» دنیا در دبی احداث می شود
  چربی سوز ترین قرص لاغری طبیعی در دنیا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان