امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

امیدواری فرهاد کاظمی به تغییر رای

#1
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا, پس از اینکه مشخص شد ITC بازیکن خارجی تیم راه آهن که چندین بازی برای این تیم در لیگ برتر انجام داده بود, مشکل داشته است ,پیکان که رقابت نزدیکی با راه آهن برای ماندن در لیگ برتر داشت نسبت به این موضوع شکایت کرد،اما کمیته انضباطی رای به ماندن راه آهن در لیگ برتر داد، اما در مقابل کمیته استیناف رای کمیته انضباطی را مبنی بر ماندن راه آهن در لیگ برتر تغییر داد و اعلام کرد راه آهن باید به دسته یک سقوط کند.


اکنون فرهاد کاظمی درباره آخرین وضعیت این تیم و اینکه باید به دسته یک برود بیان کرد: یک رای ناعادلانه را صادر کردند.بر فرض که بازیکن از این موضوع که مشکل داشته اطلاع داشته است، اما ITC را چه کسی صادر کرده و چه کسی اجازه بازی او را به ما داده است؟ در واقع چند پارامتر مطرح است یکی این که اگر کمیته انضباطی رای را صادر می کند فقط آنجا باید تجدید نظر شود و استیناف حق ورود نداشته است.

وی ادامه داد: و دیگر اینکه اگر فدراسیون ترکیه ITC او را جعل کرده اما فدراسیون کارتش را به ما داده است بر اساس این از فدراسیون خواستیم رای عادلانه بدهد، اما رای به گونه ای بود که همه را از شرایط کنونی دور کرد و باعث شد که فوتبال ایران متضرر شود و هم اینکه متوجه شوند در فوتبال ایران چه به هم ریختگی وجود دارد. این خیلی بد است و خودشان قطعا به این موضوع پی بردند. قطعا مسئولان امر فدراسیون با درایتی که دارند نظر خواهی خوبی می کنند و به زودی نتیجه مشخص می شود.

وی در پاسخ به این پرسش که تصمیم او در صورت تغییر نکردن شرایط چه چیزی است؟ تصریح کرد: دادستان پشت قضیه است و وکیل گرفته اند و حتی برای فیفا هم اقدام کرده اند. البته فکر نکنم کار به آنجا بکشد . یک رای اشتباه داده اند و ان شالله رای بر می گردد و ما امیدوار هستیم . چند بازیکن را آورده ایم و به تمرینات روزمره می پردازیم. ان شالله فرصتی باشد تا تیم را جمع و جور کنیم زیرا هر بازیکنی که با او صحبت کرده ایم بلاتکلیف است و نمی داند چه کاری باید انجام دهد.

کاظمی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه گفته می شود دادستانی نمی خواد به این ماجرا ورود پیدا کند؟ گفت: قطعا دادستانی ورود پیدا می کند چون تیم برای دادستانی است. مسئله حق است و حق هم گرفتنی است.
.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  سرمربی رم: صعود آینده من را تغییر نمی‌دهد
Clocket شیطنت سعودی‌ها در غفلت AFC با تغییر ورزشگاه/ دلیل تعجب استقلالی‌ها مشخص شد + عکس
Clocket فسخ و تغییر رنگ کیت قرمز محمد انصاری
  AFC: احتمال تغییر میزبان‌ها به یک شرط وجود دارد
  رسمی؛ فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شد
  فکری برای نیم فصل دوم تغییر چهره داد(عکس)
  استوری کنایه‌آمیز فرهاد مجیدی (عکس)
  خشمگین ترین مسی، بالا تا پایین بارسا باید تغییر کند
  لبخند به لب فرهاد برگشت (عکس)
  سه اسطوره استقلال علیه فرهاد مجیدی!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان