امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اژدری‌زاده: عملکرد بدی در نقل و انتقالات نداشتیم

#1
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، علیرضا اژدری‌زاده در مورد شرایط فولاد خوزستان در اردوی ترکیه خاطرنشان کرد: خوشبختانه فولاد خوزستان اردوی خوبی را در ترکیه پشت سر می‌گذارد. در اولین مسابقه دوستانه خود در این کشور مقابل تیم اسکی شهیر که رده دهم لیگ ترکیه بود به پیروزی سه بر صفر رسیدیم. روند تمرینات بسیار مناسب است و طبق برنامه فردا هم در دیداری دوستانه به مصاف آلمالیک ازبکستان می‌رویم. روز جمعه هم یک مسابقه دوستانه دیگر انجام می‌دهیم و سپس به ایران بازمی‌گردیم.


وی در رابطه با اینکه آیا عملکرد فولاد خوزستان در فصل نقل و انتقالات به اتمام رسیده است اظهار داشت: تقریبا تیم را بستیم و با توجه به نقطه نظرات دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فکر نمی‌کنم عملکردمان در نقل و انتقالات بد بوده است. نباید فراموش کنیم فولاد خوزستان بازیکنان پایه‌ای بسیار قوی دارد و همانند فصل‌های قبل باز هم نفرات جدیدی را به فوتبال ایران معرفی خواهیم کرد. کار ما در نقل و انتقالات با جذب یک بازیکن خارجی به اتمام می‌رسد.

سرپرست باشگاه فولاد در مورد اینکه آیا با گزینه خارجی مدنظرشان به توافق رسیده است تصریح کرد: همچنان در حال مذاکره هستیم و صحبت‌ها از سوی سرمربی تیم با این بازیکن انجام می‌شود. اگر این صحبت‌ها به توافق منجر شد با این بازیکن قرارداد می‌بندیم.

وی در رابطه با قرعه‌کشی لیگ برتر و اینکه آیا از این مسئله رضایت داشتند گفت: در لیگ برتر همه تیم‌ها با هم بازی می‌کنند و اینطور نیست که قرعه‌کشی به نحوی باشد که شما با چند تیم روبرو نشوید. تمامی تیم‌هایی که در لیگ برتر حاضر می‌شوند از قدرت خوبی برخودارند. براساس قرعه‌کشی لیگ برتر در دو، سه هفته اول با حریفان مدعی کمتر روبرو می‌شویم اما سپس دیدارهای ما سخت خواهد شد.

اژدری‌زاده در پایان در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا تیم را برای قهرمانی بستند یا هدفشان کسب سهمیه آسیا است، گفت: این سوال به نوعی کلیشه‌ای است که جواب آن هم همیشه کلیشه‌ای بوده است. هیچ کسی نمی‌توان قولی برای قهرمانی بدهد اما با توجه به عقبه و پشتوانه فولاد خوزستان ما همیشه برای انجام بازی‌های خوب و کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر حاضر می شویم.
.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  قلی‌زاده با پاس گل فیکس شد
  عمران‌زاده: در این شرایط سخت آماده هستیم
  عباس‌زاده منتظر درخشش در یک جام جدید(عکس)
  رئیس الهلال نظاره گر عملکرد مارگا (عکس)
  کونسیسائو : به عملکرد پورتو افتخار می کنم
  اظهارات جالب شجاع خلیل زاده؛ همین مردم صد تومان می‌دهند تا خانه بخرم
  واکنش عجیب شجاع خلیل‌زاده نسبت به بوسیدن لوگو
  گلزنی عباس زاده برای فرار از پوکر معکوس (عکس)
  چه خبر از نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر؟
  در انتظار معاوضه جذاب در نقل و انتقالات لیگ

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان