امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

قابلیت Game Streaming برای دارندگان Xbox One با پلتفرم های مقصد Windows 10 فعال شد

#1
قابلیت Game Streaming برای دارندگان Xbox One با پلتفرم های مقصد Windows 10 فعال شد 1

Windows 10 در تاریخ 29ام جولای منتشر خواهد شد و در همین راستا امروز قابلیت پخش بازی (Game Streaming) برای تمامی دارندگان کنسول Xbox One با یک PC و یا تبلت دارای سیستم عامل Windows 10 فعال شد. البته این تنها ویژگی جدید اضافه شده به Xbox One App نبود. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.


همان طور که می دانید قابلیت Game Streaming برروی Xbox One این اجازه را به کاربران Windows 10 می دهد که بازی های کنسول خود را برروی پلتفرم PC و یا تبلت های با سیستم عامل Windows 10 استریم کنند.
در روزهای آتی قابلیت های جدیدی به Xbox One App اضافه خواهد شد که به شرح زیر است:
Party Chat
در بالای لیست دوستانتان یک گزینه جدید به نام Start a Party (بصورت آزمایشی) قرار داده شده است. این ویژگی به شما اجازه می دهد که یک چت گروهی را با دوستان خود چه برروی  Xbox One و چه از طریق Xbox App برروی Windows 10 شروع کنید.برای دعوت دوستانتان “+” را فشرده و سپس با یک کلیک ساده بروی نام فرد مورد نظر خود، آنها را به چت آنلاین دعوت کنید.
My Games
در اولین اجرای Xbox App تمامی بازی های شما در Windows Store و یا بازی هایی PC خارج از فروشگاه ویندوزتان بصورت خودکار به کالکشن بازی های شما اضافه خواهند شد. اگر بازی ای ار قلم افتاد شما می توانید خود بصورت دستی بازی مورد نظر را از طریق رفتن به تب My Games و انتخاب گزینه Add a game from your PC به مجموعه خود اضافه نمایید. این قابلیت با توجه به تلاش تیم Xbox برای اضاقه کردن اسامی بازی های خارج از  Windows Store به مرور پیشرفت خواهد کرد.
Home
قسمت Home بروزرسانی شده است تا شما بتوانید راحت تر از قبل به Game Streaming دسترسی داشته و بازی مورد نظر خود را از لیست بازی های اخیر اجرا کنید. همچنین بخش بازی ها نیز در زیر باکس Recently Played در هوم اسکرین شما اضافه شده است تا جدیدترین عناوین موجود در Windows Store را سریعا مشاهده کنید.
Profile
شما می توانید بصورت دلخواه تصویر نمایه و یا Gamerpic خود را برای نمایش به دوستانتان انتخاب کنید. به علاوه شما می توانید نمایه خود را شخصی سازی کنید. Gamerpic، Gamertag و یا رنگ کاربری خود را نیز عوض کرده و تنظیمات اشتراک گذاری اسم (Name Sharing) خود را بروزرسانی کنید.
Share with your friends
این ویژگی که در ماه جولای اضافه خواهد شد، به شما اجازه می دهد که کلیپ های ویدیویی خود و اسکرین شات هایی که برای بازی های Windows Store تهیه کرده اید به بخش Shared Collection ایکس باکس لایو آپلود نمایید. برای انجام این کار، کافیست به ترتیب گزینه های  Game DVR > On this PC > Share to upload your local clips and screenshots را دنبال کنید. برای تهیه کلیپ و اسکرین شات از بازی های غیر Windows Store و دسترسی به آن ها از طریق Game DVR > On this PC > Open folder عمل کنید.
Xbox Avatars
از طریق برنامه بروز رسانی شده ی Avatars شما می توانید با استفاده از ویژگی “Take a photo” یک تصویر نمایه مشخص را به عنوان Gamerpic خود برگزینید. ایده های متفاوتی در بخش بازخوردهای Xbox برای طراحان ارسال شد که الهام بخش این تغییرات بود. بیش از 2100 رای و کامنت تیم مایکروسافت را به این سمت کشاند که این قابلیت جدید را اضافه کند. با انتخاب یک تصویر از این طریق به عنوان Gamerpic خود، تصویر جدید در هردو پلتفرم Xbox One و پلتفرم های PC با سیستم عامل Windows 10 به نمایش درخواهد آمد.
Day One Experience
این قابلیت به دارندگان پلتفرم  PC که با محیط Xbox آشنایی ندارند کمک می کند تا یک حساب کاربری جدید برای خود بسازند و Gamertag خود را انتخاب و به عنوان یک کاربر عادی شروع به کار کنند.
برای مشاهده تمامی این قابلیت ها شما باید آخرین ورژن Windows 10 را برروی کنسول خود داشته باشید. Xbox App بعد از انتشار بصورت خودکار به آخرین نسخه آپدیت خواهد شد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شرکت سونی در حال پژوهش برروی قابلیت ردیابی حرکت انگشتان دست برای عناوین واقعیت مجازی
  جف کیلی: مایکروسافت چند رویداد مختلف را برای Summer Game Fest برنامه‌ریزی کرده است
  تعداد مشترکان سرویس Xbox Game Pass به ۱۰ میلیون نفر رسید
  آپدیت جدید Xbox One گزینه Surprise Me را به کنسول اضافه کرده است
  تاریخ اولین نمایش نسل بعدی Xbox مشخص شد
  ماکروسافت لوگوی جدیدی را برای Xbox Series X ثبت کرده است
  دارندگان نینتندو سوییچ اکنون می‌توانند روی کنسول خود مانگا بخوانند
  شرکت Sega برای تشکر از مردم برای ماندن در خانه، بازی Total War: Shogun 2 را رایگان هد
  مقایسه XBOX ONE و PS4
  سازنده‌ی Sniper Elite: قابلیت رهگیری پرتو و SSD اکس‌باکس سری اکس، انقلاب بزرگی را در

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان