امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چه ویژگی هایی در دست گرفتن آیفون 6 را لذت بخش تر از گلکسی اس 6 می کند

#1
دلیل برتری آیفون 6 نسبت به گلکسی اس 6


چه ویژگی هایی در دست گرفتن آیفون 6 را لذت بخشتر از گلکسی اس 6 می کند


با ویژگی هایی که گوشی های آیفون 6 و گلکسی اس 6 سامسونگ به خود اختصاص داده اند، انتخاب میان آنها دشوار است. هر دو از محبوب ترین گوشی ها نزد کاربران اند و طرفداران خود را دارند. حالا ما در این نوشته می خواهیم مزیت های آیفون 6 بر گلکسی اس 6 را برشمریم که شاید برایتان مهم باشد و به انتخاب شما کمک کند. بدون تردید گوشی گلکسی اس 6 سامسونگ یکی از بهترین گزینه های اندرویدی است که پیش روی کاربر قرار دارد. دلایل بسیاری وجود دارد که این گفته را تایید میکند: دوربین بسیار عالی، سختافزار قدرتمند، طراحی چشمگیر و بسیاری فاکتورهای دیگر. اگرچه نمیتوان این گوشی را بدون عیب و نقص دانست، وقتی آن را در کنار سایر رقبای سال 2015 همچون LG G4 ،HTC One M9 و... میگذاریم، به خوبی درم ییابیم که گلکسی اس 6 سامسونگ از همه آنها بهتر است. درست است که گلکسی اس 6 از همه گوشی های اندرویدی بهتر است، اما آیا میتواند در مقابل آیفون 6 هم، که فروش بسیاری در بازارهای مختلف داشته، گزینه بهتری باشد؟ اگرچه این دو گوشی از جهات بسیاری با هم متفاوت اند، همیشه رقیبی جدی برای هم بوده اند و شرکتهای سازنده آنها، سامسونگ و اپل، همواره تلاش کرده اند گوشی شان، خصوصا در ماه های ابتدایی عرضه، فروش بهتری داشته باشد. ما هر دو گوشی را پیش روی خودمان گذاشتیم و مزایا و معایب آنها را بررسی کردیم و از این میان 6 دلیل را که شما را به سمت آیفون 6 در مقابل گلکسی اس 6 هدایت میکند در این نوشته برشمردیم.




1- رابط کاربری خلاقانه و کاربرپسندتر، اما با ویژگی های کمتر



چه ویژگی هایی در دست گرفتن آیفون 6 را لذت بخش تر از گلکسی اس 6 می کند 1


علیرغم این که نسخه های جدید رابط کاربری تاچ وایز سامسونگ بسیار خلاقانه تر از قبل شده، باز هم به پای iOS اپل نمیرسد. رابط کاربری تاچ وایز کمی سنگین است. اگرچه نسبت به نسخه های قبلی، که روی پرچمداران گذشته سامسونگ قرار داشت، بهبود یافته، باز هم نمی توان گفت که بهتر از iOS شده است. رابط کاربری اپل تجربه کار با یک رابط کاربری راحت و بیدردسر پیش روی کاربر میگذارد. البته اندروید و رابط کاربری تاچ وایز از نظر ویژگی هایی که به خود اختصاص میدهند (در مقایسه با دیگر پیلتفرم های موبایل) بسیار غنی اند، اما شاید این مورد اولویت مهمی برای کاربر نباشد.




2- باقی نماندن اثر انگشت روی بدنه گوشی




چه ویژگی هایی در دست گرفتن آیفون 6 را لذت بخش تر از گلکسی اس 6 می کند 1


گوریلاگلس 4، که پشت گلکسی اس 6 قرار گرفته، بسیار چشمگیر و زیباست و گوشی را در دست محکم می کند، اما اگر آن را مدت کوتاهی در دست نگه دارید، می بینید که لکه های چربی دست و جای انگشتان ظاهر براق گلکسی اس 6 شما را پوشانده است. به هرحال چارهای برای این مشکل وجود ندارد، زیرا هرگز نمی توانید بدون در دست گرفتن گوشی با آن کار کنید! اما اگر دقت کنید، می بینید بدنه آیفون 6 از آلومینیوم ساخته شده و به همین دلیل جای لک چربی و اثر انگشت روی آن نمی ماند.




3- بدنه فلزی






چه ویژگی هایی در دست گرفتن آیفون 6 را لذت بخش تر از گلکسی اس 6 می کند 1




با وجود این که گلکسی اس 6 و اس 6 اج گوشی های زیبایی اند و از نظر طراحی چیزی از آیفون 6 کم ندارند، ممکن است برخی کاربران با روکش گوریلاگلس 4 در پشت بدنه پرچمداران سامسونگ راحت نباشند. اپل نیز در آیفون های قبلیاش از گوریلاگلس استفاده کرده بود، اما این رویکرد را در آیفون 6 پیش نگرفته است.




4- داشتن گوشی ای با عملکرد بالا





چه ویژگی هایی در دست گرفتن آیفون 6 را لذت بخش تر از گلکسی اس 6 می کند 1




ممکن است بگویید آیفون های اپل گوشی های بی عیب و نقصی نیستند، و عجیب هم نیست. به هرحال هر گوشی ای که در نظر بگیرید، حتما ایراداتی هم دارد، اما در مورد آیفون 6 نمیتوان ایراد خیلی بزرگی پیدا کرد که کاربران را واقعا متاثر کند. درحالیکه در گوشی های اندرویدی، حتی در پرچمداران، اینگونه نیست و گاهی با مشکلات بزرگی مواجه میشوند که حل کردن آنها آسان نیست. بله، درست است که آیفون 6 به ویژگیهای زیاد و گسترده ای مجهز نیست، اما عملکردی روان و قابل پیش بینی دارد؛ مثلا دوربین آن از فوکوس لیزری بهره نمیبرد، اما عکسهایی عالی میگیرد و مدت زمان دوام باتریاش قابل پیشبینی است.




5- دریافت منظم به روزرسانی های سیستم عامل




چه ویژگی هایی در دست گرفتن آیفون 6 را لذت بخش تر از گلکسی اس 6 می کند 1



وقتی نسخه جدید iOS منتشر میشود، اغلب کاربران iOS در طول چند ساعت به روزرسانی جدید را دریافت میکنند و در واقع فقط مدت بسیار کمی منتظر میمانند. اما در مقابل، هنگامی که نسخه جدید اندروید منتشر میشود، هر چقدر هم که سامسونگ سریع اقدام کند و تلاش کند نسخه جدید را به پرچمدارانش برساند، باز هم خیلی بیشتر از رساندن به روزرسانی iOS به کاربران اپل طول میکشد.




6- هماهنگی میان سخت افزار و نرم افزار






چه ویژگی هایی در دست گرفتن آیفون 6 را لذت بخش تر از گلکسی اس 6 می کند 1



از سخت افزار گرفته تا نرم افزار، اپل حواسش به هر چیزی است که به آیفون مربوط میشود. در نتیجه خیال کاربر راحت میشود که در استفاده از این گوشی تجربه ای روان از هماهنگی میان سخت افزار و نرم افزار به دست میآورد. بهینه سازی ارتباط میان بخش های سخت افزاری و نرم افزاری آیفون یکی از مهمترین ویژگیهای این سیستم عامل است. البته این طور هم نیست که گلکسی اس 6 را کاملا در تضاد با این ویژگی ببینید، اما پیاده سازی این ویژگی در اس 6 به خوبی آیفون نیست.
پاسخ
 سپاس شده توسط Spell † ، Tᴀᴍᴏʀᴀ Pɪᴇʀᴄᴇ ، omidkaqaz
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  قوی‌ترین گلکسی سامسونگ ۸ اردیبهشت رونمایی می‌شود
  پنج دلیل برای نخریدن گلکسی ای ۵۱ سامسونگ
  گوشی آیفون ۱۳ به صفحه نمایش LTPO AMOLED مجهز خواهد شد
  آیا رنگ فریم آیفون شما هم در حال محو شدن است؟
  آیفون 12 شخصی‌سازی شده با الهام از شخصیت‌های مورتال کامبت معرفی شد
  گوشی گلکسی F02s سامسونگ همان گلکسی A02s خواهد بود
  آیفون تاشو، شایعه یا واقعیت؟
  نمره دوربین گلکسی S21 اولترا در DxMark کمتر از S20 اولترا اعلام شد!
  گلکسی Xcover 5 سامسونگ معرفی شد
  پتنت اپل برای شارژر مگ سیف آیفون

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان