امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ابراهیمی:تا‌حالا تمرین تکراری از اسکوچیچ ندید‌ه‌ام

#1
 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، حسین ابراهیمی درباره حضور در فولاد و کار سرمربی این تیم، اظهار کرد: حقیقتا زمانی که پیشنهاد فولاد به دستم رسید، از لحاظ ساختاری این تیم را قبول داشتم اما فقط تحمل آب و‌هوای خوزستان برایم سخت بود که بعد از رفتن به شهر اهواز بر خلاف این موضوع را مشاهده کردم. آب و هوای این شهر بهتر از تصوراتم بود. مردم و بازیکنان این تیم هم خون گرم هستد و به سرعت من را در میان خودشان پذیرفتند. اسکوچیچ مربی با کلاس و دارای سبک است و در 30 روزی که در خدمت این تیم بودم 30 تمرین متفاوت را از او دیدم.

وی ادامه داد: در بازی آخر با بالکان آباد ترکمنستان، داور بازی با بازیکنان فولاد برخورد بدی داشت به طوری که 30 خطای آفساید از بازیکنان ما گرفت که به جرات می‌گویم 25 خطا بی مورد بود. با این شرایط بازیکنان عصبانی شده بودند اما اسکوچیچ می‌گفت نباید عصبی شوید چرا که داور تصمیم گیرنده است و شاید چنین صحنه ای در مسابقات لیگ برای شما به وجود بیاید و باید تحمل کنید.
بازیکن فولاد خوزستان درباره دیدار‌های تدارکاتی تیمش در کردان کرج و اردوی ترکیه، خاطر‌نشان کرد: نظر کادر‌فنی این بود که از بازی‌های آسان به بازی‌های سخت برسیم. در ایران بازی‌های به مراتب آسان‌تری داشتیم اما در نخستین بازی اردوی ترکیه به مصاف اسکی‌شایر ترکیه رفتیم که فینالیست جام حذفی این کشور بود و بازیکن تیم‌ملی یونان را در ترکیب داشت. در این بازی با قدرت و با نتیجه سه بر صفر به برتری رسیدیم که نشان از عملکرد خوب و مثبت فولاد داشت.
ابراهیمی با تمجید از امکانات کمپ ترکیه، اظهار کرد: امکانات این کمپ فوق العاده بود و با تیم های خوبی هم دیدار کردیم. به نظرم حضور در ترکیه زمینه مناسبی برای حضور قدرتمند در لیگ برتر بود. در این اردو بازی‌های پیکان را هم تحلیل کرده بودیم که در چند روز اخیر راه‌آهن به جای این تیم در لیگ برتر ماند و تمامی تحلیل‌های ما از بین رفت.
وی همچنین درباره بازی در چند پست متعدد در این تیم، گفت: در بازی‌های تداراکاتی در قسمت‌های مختلف زمین بازی کردم اما در سمت راست زمین راحت‌ترم. در تیم بازیکنان فنی خوبی مانند اسماعیل شریفات هم هستند که می توانند در چند پست مختلف بازی کنند. از لحاظ فنی عملکرد بدی در این بازی‌ها نداشتم اما کادرفنی باید در این باره نظر بدهد.
ابراهیمی در پایان، گفت: بازیکنان جدید دیگر مانند مهدی دغاغله و حسین مالکی هم از بازیکنان خوب هستند و در این دو اردو عملکرد مثبتی داشتند. امیدوارم امسال با این تیم به موفقیت برسیم و دل هواداران فولاد را خوشحال کنیم.
.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برنامه تمرین و غذایی برای بدنسازی
  پیام اسکوچیچ؛ فقط پیروزی! شوخی نداریم
  الاهلی با جانشین ابراهیمی به توافق نرسید
Clocket کومان: بله؛ حالا می دانم که ممکن است اخراج شوم
  ریسک بزرگ اسکوچیچ | برای دو بازی حساس ملی‌پوش سابق را دعوت کن!
  پرسپولیس حالا تکمیل شد/ نیمکت یک تیم حکم قهرمانی را امضا می‌کند
Clocket تصویر جنجالی انصاری در تمرین پرسپولیس
  جدایی سردار آزمون از زنیت جدی شد. مصدومیت سردار جدی نبود بازگشت ستاره ایرانی به تمرین
  کلاغ‌ها، میهمان ویژه تمرین استقلال(عکس)
  گزارشی از اوضاع عجیب و تمرین باورنکردنی استقلال

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان