امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

١١ پرسپولیسی امسال را بشناسید

#1
به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در حالی فردا مقابل هوادارانش به میدان خواهد رفت که اطلاعات زیادی نسبت به کیفیت فنی این تیم وجود ندارد و بیشتر مسائل در خصوص این تیم که می‌تواند به پیش بینی نتیجه بازی اولش کمک کند در ابهام است.

پرسپولیس مهم‌ترین بخش تمرینات آماده‌سازی و بازی‌های تدارکاتی جدی‌اش را دور از چشم همه ما در ترکیه انجام داد و هیچ کس نمی‌داند کدام بازیکن در کدام پست می‌تواند باری از روی دوش برانکو بردارد و کدام مهره به جای تسهیل در حرکت تیم بلای جان پروفسور و هواداران خواهد شد.

پرسپولیس در همین بازی اول فصل چهار بازیکن اصلی‌اش را ندارد و به همین خاطر با چهره‌های ناشناخته‌تر از قبل به میدان خواهد رفت. قطعا بسیاری از هواداران پرسپولیس که جمعه به ورزشگاه می‌روند یا پای تلویزیون مشتاقانه به تماشای اولین بازی فصل تیم محبوب شان می‌نشینند بیشتر از هر چیز روی نفرات تازه وارد زوم خواهند کرد و می‌خواهند با همان نمایش نخست نسبت به میزان توانایی آنها قضاوت کنند و ببینند آیا پرسپولیس با کمک این افراد می‌تواند سری بین بزرگان در آورد و به اصل خود برگردد یا همچنان یک تیم متوسط و پرفراز و نشیب خواهد بود.

به هر حال از بد ماجرا یا به دلخواه هواداران بیشتر نفرات تازه وارد در همین بازی اول در ترکیب اصلی به میدان خواهند رفت که فارغ از جذابیت‌های بصری برای تماشاگران، ناهماهنگی‌های احتمالی می‌تواند مشکلات زیادی برای برانکو ایجاد کند.


دروازه بان :
فردا و در غیاب سوشا مکانی محروم ایمان صادقی در حالی نخستین بازی رسمی‌اش را برای پرسپولیس انجام خواهد داد که هنوز یک هفته از حضورش در این تیم نگذشته و حتی 5 فریم عکس از تمرین این دروازه‌بان جوان با پرسپولیس را ندیده‌ایم چه رسد به بازی دوستانه و تدارکاتی. هر چند صادقی در لیگ برتر کم بازی نکرده و سابقه ملی (در رده‌های پایه ) هم در کارنامه‌اش دیده می‌شود.

خط دفاعی :
خط دفاع پرسپولیس در این بازی نسبت به آنچه توسط همین برانکو به میدان فرستاده می‌شد تغییرات زیادی خواهد کرد و سه نفر از چهار بازیکن این خط یا تازه واردند یا در پست غیر تخصصی بازی می‌کنند. در غیاب نورمحمدی و اومانیا زوج ماریچ – بنگر که فقط در یک بازی دوستانه کنار هم بازی کرده‌اند و حدود سه هفته کنار هم بوده‌اند قرار است اطمینان بخش صادقی تازه وارد باشد که این هم به نگرانی‌ها در خصوص کیفیت کار پرسپولیس می‌افزاید. حضور بابک حاتمی در پست غیر تخصصی دفاع چپ و ضعف مفرط او در کار دفاعی هم نگران کننده است و از آنجا که پستش تغییر کرده شاید در فاز تهاجمی هم روی او نتوان حساب کرد.
در سمت مقابل رامین رضاییان که ظاهرا نقطه امید هواداران پرسپولیس به حساب می‌آید نیز هر چقدر در فاز حمله بازیکن موثر و تعیین کننده‌ای می‌تواند باشد در دفاع بازیکن قدری نیست و مجموع این اتفاقات یک خط دفاع ناهماهنگ، متزلزل و شکننده را با یک دروازه‌بان تازه وارد و پر استرس مقابل پدیده قرار خواهد داد.

خط میانی :
در خط میانی تغییر سیستم برانکو از 4-2-3-1 به 2-4-4 می‌تواند مهم‌ترین چالش پیش روی سرخ‌ها باشد ضمن اینکه در این خط چهار نفره هم نیمی از نفرات بازیکنان تازه وارد هستند. در دوران مصدومیت نوراللهی، کامیابی‌نیای تازه وارد در کنار کفشگری باید میانه میدان سرخ‌ها را جمع و جور کنند که یکی وظایف دفاعی و دیگری شرح وظایف نسبتا تهاجمی خواهد داشت. در این خط حضور کاپیتان هادی نوروزی در جناح راست و کارهای ترکیبی‌اش با رضاییان می‌تواند نقطه قوت سرخ‌ها در همین بازی اول باشد اما در سمت مقابل جابه‌جایی اجباری احتمالی کمی توازن حمله از جناحین را به‌هم می‌زند. هر چند میلاد کمندانی جوان یکی از بهترین‌های تمرینات پیش فصل پرسپولیس بوده اما او در اولین بازی فصل باید اولین بازی فیکسش را برای پرسپولیس آن هم در پست هافبک چپ انجام دهد که باید دید می‌تواند از پس شرح وظایف دفاعی‌اش و کار دو نفره با بابک حاتمی بر بیاید یا نه.

خط حمله :
در خط حمله غیبت طارمی و عالیشاه محروم خط آتش سرخ‌ها را کن فی یکون خواهد کرد و به احتمال زیاد احمدزاده یک خط جلوتر می‌رود تا کنار علیپور بازی کند. دو بازیکن 20 و 24 ساله که باید حملات تیم برانکو را به نتیجه برسانند و به خاطر همان ناهماهنگی‌های پیش گفته هیچ چیزی با قاطعیت نمی‌توان درباره شان گفت.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
١١ پرسپولیسی امسال را بشناسید 1
.
پاسخ
آگهی
#2
Confused چهخ عالییی
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند
  کلکسیون فرصت سوزی پرسپولیسی‌ها در مشهد!
  سعید عزت اللهی؛ استقلالی یا پرسپولیسی؟
Heart پرسپولیسی ها عذار شدن مرگ مهرداد میناوند
  میزبانی فینال آسیا از پرسپولیسی ها گرفته می شود ؟
  پنالدوی امسال لیگ فوتبال ایران کیست؟(عکس)
  پیام جدید استوکس به پرسپولیسی‌ها: نمی‌آیم اما باید پولم را بدهید
  یک پرسپولیسی دستیار برانکو در تیم ملی عمان شد
  در نشست خبری پرسپولیسی‌ها با اسپانسرشان چه گذشت؟
  طلبکاری که پرسپولیسی‌ها حواسشان به او نیست!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان