امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 3.67
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نماد های شیطان پرستی در clash of clans

#1
اول از همه بگم که این تاپیک فقط واسه نشان دادن نماد های شیطان پرستی در این بازیست و به هیچ وجه نه به کسی میگیم این بازی رو انجام بده یا نده فقط تنها خواهشی که می تونم ازتون کنم به این بازی فقط به چشم یک بازی نگاه کنیم و جیب دشمنان خودمون را با خرید جم یا همون الماس پر نکنیم .  تمام چیزهایی که در ادامه گفته میشه با عکس قرار گرفته و خودتون هم می تونید اون ها را در محیط بازی ببینید و قضاوت کنید .


می توان بازی کلش آف کلنز رو هم مثل خیلی از بازی های دیگه ولی با خلاقیت بیشتری که سازندگان اون توی طراحی اون انجام دادن هم جز بازی های فراماسونری و شیطان پرستی دانست . هرچی بیشتر به محیط بازی بیشتر دقت کنید نمادهای مختلفی از شیطان پرستی رو میشه در اون دید که دور از چشم ما در محیط بازی جای داده شده اند .  قرار دادن این نماد ها و دیدن اون شاید برای ما موضوع ساده ای باشد ولی این سوال رو از خودتون بپرسید اگر این نماد ها بی ارزش هستند چرا در محیط بازی و اون هم دور از چشم مخاطبینشون قرار دارند ؟؟؟  



سطح شطرنجی بازی :

تا حالا به محیط نقشه بازیتون دقت کردید آیتم های بازی کجا قرار دارند !!! درسته روی یک سطح شطرنجی

یک سطح شطرنجی خیلی مرتب و جذاب که همه ما فکر میکنیم واسه راحت قرار دادن و مرتب کردن نقشه بازی به این شکل طراحی شده ولی واقعیت چیز دیگریست سطح شطرنجی ٬ از زمان مصر باستان در معابد مورد استفاده قرار می گرفته و بیش از آنکه جنبه ی تزئینی داشته باشد٬ دارای مفهومی رمزآلود است.امروزه٬  این نوع کفپوش یکی از نمادهای مهم فراماسونری و مکانی برای اجرای مراسم فرقه ای در کلیه ی لژهای ماسونی به شمار می رود.تشریفات ویژه ی ورود به این سازمان می بایست بر روی این سطو ح٬  که کنایه از آمیختگی زندگی انسان با خیر و شر است ٬ انجام گیرد.


تصویری از سطح شطرنجی بازی :

نماد های شیطان پرستی در clash of clans 1
تصویری نزدیکتر از سطح شطرنجی بازی :

نماد های شیطان پرستی در clash of clans 1

حالا به تصویر کلی این تفاوت ها دقت کنید البته یکم با رنگ عکس بازی کردم شاید بهتر دیده بشه
نماد های شیطان پرستی در clash of clans 1

فکر کنم متوجه تصویر خرگوش در پس زمینه شطرنجی بازی شدید باید بگم که خرگوش یکی دیگر از نماد های شیطانپرستی محسوب میشه که خرگوش در فراماسونری نشان رابطه ی نزدیک با یک دیگر است و برای خرگوش فرق نمیکنه که با مونث باشد یامذکر باشد و باهردو نزدیکی میکند ودر ماسون خرگوشی که چشم چپش معلوم باشه نشان همجنس بازی است.

ماد بز یا قوچی به نام بافومت

اگر به گوشه بالای سطح شطرنجی بازیتون بندازید متوجه یکی دیگر از علایم شیطان پرستی به شکل بز یا قوچی به نام بافومت میشید .بافوت یکی دیگر از نمادهای کثیف شیطان پرستیت که در عرفان کابالا«عرفان یهودی» اهمیت خاصی دارد این علامت فقط مخصوص شیطان پرستان است و در جواهرات هم بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. سر بافومت معمولا در میان ستاره پنج پر طراحی می شود.

نماد های شیطان پرستی در clash of clans 1

نماد مار

در بالای نماد قبلی باز هم یک نماد دیگر از شیطانپرتی یعنی مار رو میشه دید که می توان گفت مار حیوان مورد علاقه ماسونها و شیطان پرستان است . تا جایی که آن به عنوان  حیوان خانگی خود استفاده می نمایند. حتی این نماد رو می توان روی دلار هم دید که بیشتر به مار امو (OMO) معروف است .

نماد های شیطان پرستی در clash of clans 1

نماد جغد فراماسون

بازهم یک نماد ترکیبی در بالای محیط بازی و اینبار جفد فراماسون ، همونطور که توی تصویر میبینید در قسمت بالایی یک جغد قرار دارد قسمت سایه محدوده سر جغد رو نشون میده که به صورت نیمی از سر جغد آمده و قسمت قهوه ای رنگ نوک جغد و دو دایره ریز و تیره چشم اون رو تشکیل میده و فضای سبز پایین هم با حالت هایی که میبنید بدن و بال و پای جغد رو کامل میکنن و اینکه باید بگم که جغد یکی از حیوانات مقدس فراماسون هاست ، گردن جغد 360 درجه میچرخه به این نشانه است که ما برهمه جا مشرف هستیم.و یکی دیگه از خصوصیات اینه که جغد شب بیداره ومنظرشون اینه که وقتی شما خوابین ما بیداریم و در حال برنامه ریزی هستیم. و یه چیز مهم دیگه اینه که خدای ملوخ را با جغد نشان میدهند.


نماد های شیطان پرستی در clash of clans 1

نماد ستاره شش پر

با دقت به نماد الماس یا همون جم بازی کلش میشه یکی دیگه از نماد های فراماسونری و یهودیت رو دید، نماد ستاره 6 پر در دل یک الماس سبز و زیبای شش گوشه که روزانه میلیون ها دلار رو به حساب فراماسون های پشت پرده ی این بازی میریزه جالبش اینجاست که با زبون بی زبونی خودشون هم دارن میگن که این پول داره کجا میره ...

نماد های شیطان پرستی در clash of clans 1

ستاره شش پر یکی از مهمترین نمادهای یهودیت فراماسونری و شیطان پرستان این نماد دارای دو مثلث رو به بالا و رو به پایین است مثلث رو به بالا نماد مرد و قدرت و مثلث رو به پایین نماد زن و تعادل بود و شبیه به رحم زن است و ترکیب این دو مثلث نماد تعادل و توراون است و نماد اصول کابالا است اگر دوستان دقت کنند هر دینی دارای اصول است مثلا در دین اسلام توحید معاد و نبوت سه اصل اساسی است اما در کابالا دو اصل وجود دارد تعادل و توازون یعنی همه چیز از تعادل و توازون تشکیل شده به عبارت ساده تر خدایی وجود ندارد این نظریه کفر امیز اصول کابالا است و ستاره شش پر نماد ان است اکثر نماد های تعادلی کفر امیز بود مثل سیاه و سفید و مرد و زن یا نر و ماده این ستاره دارای شش مثلث شش ضلع و شش زاویه است که میشود ۶۶۶ یا همان عدد ابلیس که در قاعده اهرام ثلاثه هم ۶۶۶ وجود دارد همچنین این ستاره یکی از مهمترین نماد های شیطان پرستان بوده و این نماد را یکی از قویترین نماد های خود میدانند .

نماد شاخ شیطان

با نگاه به سربازخانه اکسیری کلش و بعد از به پایان رساندن 10 سطح این ساختمان به آخرین سرباز اکسیری یعنی پکا دست پیدا خواهید کرد سربازی با دو شاخ عجیب روی سر اون با لبه های نورانی ، علاوه بر اون شکل سرباز خونه هم به شکل این سرباز تغییر پیدا میکنه و سر این سرباز روی سرباز خونه قرار میگیره چیزی که توی 9 سطح قبلی به این شکل نبوده است که میشه گفت همان نماد شاخ شیطان است که با پایان دادن به این ساختمان اون رو در بالای سرباز خونه میشه دید .

اگر به شاخ ها دقت کنید متوجه قسمت های رنگی نوک شاخ ها و یه شکاف نور در میان سر پکا خواهید شد که از دیگر علامات شیطان‌پرستی این شاخ ها می‌توان به منعکس شدن نور از «تک چشم» نام برد که خود یک علامت فراماسونری است . متاسفانه از این نماد بر روی برج ساعت در شهر مکه هم استفاده شده که توی تصویر زیر اون رو میبینید .

نماد های شیطان پرستی در clash of clans 1

نماد های شیطان پرستی در clash of clans 1

نماد های شیطان پرستی در clash of clans 1

اگر به مپ های سینگل پلی بازی مراجه کنید باز هم نماد شاخ شیطان می تونید مشاهده کنید .

نماد های شیطان پرستی در clash of clans 1

چشم شیطان یا چشم جهان بین

در ادامه نماد های شیطان پرستی در بازی کلش آف کلنز این بار میشه به چشم جهان بین یا چشم شیطان اشاره کرد که به شدت از این نماد در بازی استفاده شده و یکی از نماد های مهم در فراماسون و شیطان پرستی به حساب میاد .
تصویری از محیط سینگل پلی بازی :
نماد های شیطان پرستی در clash of clans 1

این تک چشم نماد پول رایج آمریکا(دلار) بسیاری از شرکت های سرمایه داری و آرم کالاها و... می باشد . فراماسون ها طبق اساسنامه خود بایستی طی ۲۰ سال آینده تمامی شهرهای بزرگ دنیا را مملو از نمادهای فراماسونی همچون چشم جهان بین ، هرم ، ابلیسک (مشترک بین فراماسون ها و شیطان پرستان) و ...  نموده به طوریکه ذهن و چشم مخاطبان کشورهای مختلف را برای پذیرش عقائد فراماسونری در تمامی شئونات زندگی در آینده عادت دهند. متاسفانه این نماد در قالب معماری به بسیاری از کشورها از جمله ایران نیز نفوذ کرده است.

آنها معتقدند که اين چشم لوسيفر(شيطان) است و کسي که قدرت کنترل آن را دارد بر تمام دارايي ها حکومت مي کند. اين علامت در پيشگويي ها به کار ميرود. جادوها، نفرين ها، کنترل هاي روحي و تمامي انحرافات تحت اين علامت کار ميکنند. اين علامت روشنفکران است . به پول رايج ايالات متحده نگاهي بيندازيد، راس هرم یک چشم قرار دارد که دور آن روشنایی خاصی قرار گرفته است . طبق روایات ائمه معصومین (ع) این جریان (فراماسون ها) همان دجال یک چشم است که اين علامت اساس نظم نوين جهاني را در معاصر تشکیل داده است. از لحاظ فلسفی انسان دو دیدگاه (چشم) دارد . یکی دیدگاه معنوی و یک دیدگاه مادی . در حقیقت فراماسون ها به یک دیدگاه (چشم) اعتقاد دارند و آنهم دیدگاه (چشم) مادی (سرمایه داری) است . و معنویت (دین) در عقائد فراماسون ها یا بهتر بگوییم لیبرالیست ها حذف شده و معنای حقیقی چشم جهان بین نیز همین است. چشم (جهان) بین ، یعنی دنیا را با چشم ما(مادی) ببینید!!

نماد های شیطان پرستی در clash of clans 1
نماد های شیطان پرستی در clash of clans 1

دو ستون فراماسون ها یا عدد محبوب فراماسون ها 11

اینفرنو یکی دیگر از ساختمان های بازی کلش آف کلنز است که کاملا با نماد های فراماسونی عجین شده است. این ساختمان رو در سطح 10 تاون هال میشه ساخت که تعداد اونها 2 تا هستش که به عنوان ستون های فراماسونی در نقشه بازی  شما جای خوش می کنن آنان معتقد اند که در ابتدای ورودی معبد سلیمان دو ستون یکی به رنگ سفید و دیگری به رنگ قرمز قرار داشته است و حال اگر این دو ستون را در کنار هم بگذاریم میشود دو تا 1 و این دو تا 1 در کنار هم عدد 11 را تشکیل میدهند. نام این دو ستون بوآز و جاشین است . در واقع این دو ستون دروازه وردی جن ها به دنیای انسان هاست .
نماد های شیطان پرستی در clash of clans 1
نماد های شیطان پرستی در clash of clans 1
نمایش عدد 11 با اینفرنو
نماد های شیطان پرستی در clash of clans 1
نماد گونیا و پرگار فراماسون

با نگاهی به یکی دیگر از ساختمان های کلش میشه نماد دیگری از فراماسون ها یعنی گونیا و پرگار رو دید که در طراحی ایکس بو از اون استفاده شده است باید گفت یکی از مهمترین نماد های فراماسونری گونیا و پرگار است که ابزار یک ماسون یا معمار است زیرا فقط با گونیا و پرگار است که شما میتوانید مستطیل طلایی را رسم کنید
نماد های شیطان پرستی در clash of clans 1
پاسخ
 سپاس شده توسط mahya . m ، عاغامحمدپارسا:الکی ، MaDixOl ، omidkaqaz ، kiana-khanoomi ، Mr.Unnamed ، Silver Sun ، saeid ، حسن CR7 ، Cigarettes.at.daybreak ، محمدرضا.ر ، KING ERFAN ╬ ، Sмιle ، F A R D I N ، ❀இℬℯѕ✟♚ℊⅈℛℒஇ❀ ، **zeinab** ، نـــفـــ nafas ـــس ، ...Maryam... ، امیر حسین 222 ، کوهزاد ، امیرحسین آی آر آی ، 8zahra1 ، Tᴀᴍᴏʀᴀ Pɪᴇʀᴄᴇ ، parsman ، سارا.s ، Mania.
آگهی
#2
ممنون
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نماد های شیطان پرستی در clash of clans 1
...Never mind


پاسخ
 سپاس شده توسط پری رویا ها
#3
دومی دیگه زیادی سخت گیریه هاااااا کجاش بافوت داره اخه؟
عوضی بازی درنیار! :cool: [b]
پسر بودن جرم نیست بلکه بیماریست بیایید باآنها مهربان باشیم. Big Grin
[/b]

پاسخ
#4
ممنون
پاسخ
#5
عالیههههههههههههههههههههههههههههههه اینوحتمابایدب داداشامنشون بدم
خوبی اخلاق سگی ایه ک بهر گربه صفتی پانمیده

هه ب هرطرف نگاه میکنم یه رنگیه اما توی دلم سیاسفیدشترنجیه

خداخسته م درکم کن
پاسخ
#6
چه جالب مرسی
پاسخ
آگهی
#7
مرسی عزیزم من که بازی نکردم تاحالا این بازیو  Big Grin
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نماد های شیطان پرستی در clash of clans 1
پاسخ
 سپاس شده توسط حسن CR7
#8
حتما الان یه عده میان میگن که اینا تصادفی هستش همشون زایده ذهن نویسنده ... الکی ایراد نگیرین 
تصادفی میشه یه بار دوبار سه بار نه ده بار 
چرا بعضیا نمیخوان قبول کنن اینا همش واقعیت برنامه ریزی شده اس...
دل مرنـجــان کــــه ز هــــر دل بــــه خــــدا راهـــی هـــســت
پاسخ
 سپاس شده توسط حسن CR7 ، 8zahra1
#9
شاخ های پکاه چه ربطی به شیطان پرستی داره هزاران کاراکتر هست که شاخ دارن
یا شطرنجی بودن زمین (شطرنجم شیطان پرستیه لابد)
و...
حالا تو با اینا شیطان پرست شدی؟

خداوندا دستهایم خالی است ودلم غرق در آرزوها-یا به قدرت بیکرانت دستانم را توانا گردان یا دلم را از آرزوهای دست نیافتنی خال کن

 ((کوروش بزرگ))Heart
پاسخ
#10
نمي تونمـ‌قضـآوت كُنمـ مرسي :‌)
Cats are answer to everything                           


نماد های شیطان پرستی در clash of clans 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  باب اسفنجی(شیطان پرستی)
  چهره یک شیطان پرست در راهپیمایی امروز-عکس
  به نظرتون این بچه واقعا بچس یا یک شیطان روانی
Heart ازدواج زن 18ساله هندی با یک سگ برای شکستن طلسم شیطان+عکس
  مطالب خواندنی درمورد شیطان
  کار تون های شیطان پرستی
  حماقت عجیب شیطان پرست ها ببینی به خدا از غذا می افتی +18عکس
  ☠☠شیطان ماهی☠☠
  نماد های شیطان پرستی (فقط عکس)
  افراد معروفی که شیطان پرست هستند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان