امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

غم انگیز ترین صحنه ها در بازی های ویدیویی!

#1
شاید یکی از مواردی که موجب پایدار شدن یک بازی در ذهن گیمر میشوند ، صحنه های غم انگیز و احساسی بازی ها هستند . مرگ شخصیت ها و بسیاری از عوامل دیگر که موجب میشود داستان بازی غنی تر و دوست داشتنی تر شود و چه بسا اشک خیلی ها را در آورد ! حتی یک پروگیمر با اون ابهتش جلوی این صحنه ها کم می آورد ! گریه نکن رفیق ، خواست خدا بود !! cry2
در این مقاله به بررسی غم انگیزترین صحنه های بازی های ویدئویی میپردازیم . لطفا گریه نکنید . زندگی جریان دارد !! cry2

مرگ Jenny در Darkness

بازی "تاریکی" داستان جالبی داشت.داستانی که شما را مانند "جکی استاکادو" در بطن تاریکی فرو می برد. جکی استکادو، شخصیت اول بازی برای انتقام و رو به رو شدن با اعضای یک مافیای خطرناک اجازه می دهد که نیرو های تاریکی به درون او نفوذ کنند و دو بازوی اهریمنی از دو کتف او بیرون می زنند. صحنه ای که ما از این بازی انتخاب کرده ایم صحنه ای است که اعضای مافیایی "جنی"، دوست دختر جکی را گروگان گرفته اند و جکی را تهدید می کنند. در حالی که انتظار داریم جکی با نیرو های خفنش حرکتی بزند و جنی را نجات دهد اما دیگر خیلی دیر شده. گلوله ای در مغز جنی جاخوش میکند و یکی از غم انگیز ترین لحظات در تاریخ بازی های ویدویی پدید می آید. پس از این اتفاق و ناراحتی بعدش،جکی(وما) به شدت خشمگین و عصبانی می شود و برای انتقام نیرو های تاریکی قوی تر و خطرناک تری جذب می کند. اما جنی هیچگاه زنده نمی شود .

غم انگیز ترین صحنه ها در بازی های ویدیویی! 1

مرگ "برادر بزرگتر" در A Tale of Two Sons

بازی "داستان دو پسر" آنقدر جذاب و الهام بخش بود که از سوی بسیاری از منتقد ها از هر نظر بهترین داستان سال 2013 انتخاب شد. هنر سازندگان این بازی در چند سال اخیر در بین بازی های ماجرایی سابقه نداشت. داستان بازی از جایی شروع می شود که دو برادر (یکی کوچکتر و یکی بزرگتر) برای پیدا کردن چشمه ی حیات و زندگی سفری طولانی و خطرناک را آغاز میکند. پدر آن ها تا مرگ فاصله ی زیادی ندارد و آن ها باید از این چشمه برای پدر خود آبی بیاورند. در اواخر بازی است که برادر بزرگتر مورد حمله قرار می گیرد و حال برادر کوچک است که باید جان او را نجات دهد. او به چشمه ی حیات می رسد و برای برادرش آب می آورد اما وقتی باز می گردد او را بی جان می یابد. دیدن گریه و زاری های برادر کوچک روی بدن بی جان برادر بزرگ اشک در چشمانمان جمع می کند و مارا تحت تاثیر قرار می دهد .

غم انگیز ترین صحنه ها در بازی های ویدیویی! 1

پیدا کردن Maria در Gears of War 2

این یکی با کارگردانی های عالی و شخصیت پردازی های فوق العاده ی اپیک گیمز حتما بغض تان را می ترکاند و اشکتان را سرازیر می کند. "دامینیک سانتیاگو" در بازی "چرخ های جنگ" همیشه به یاد همسرش "ماریا" است. و همیشه روزنه ای امید برای پیدا کردن او در دلش دارد. دام همسرش ماریا را در جریان جدا شدن ائتلافی ها و مردم آزاد گم کرده و در دو قسمت چرخ های جنگ و همچنین کتاب های این سری به دنبال او است. حال در قسمت دوم سری بازی های چرخ های جنگ، دام، ماریا را پیدا می کند. ابتدا تصور می شود که ماریا صحیح و سالم است و همه چیز برای دام مانند قبل عالی خواهد شد. اما این فقط تصورات دام است. در اصل ماریا پوست و موی خود را از دست داده و در محفظه های قرنطینه شده دیگر آن ماریای سابق نیست. دیدن چهره ی دام در آن لحظه اعصابتان را بهم می ریزد و دوست دارید کنترلر را به گوشه ای پرتاب کرده و زار زار گزیه کنید. از این بدتر نمی شود؟ خیلی هم می شود. دام تصمیم می گیرد ماریا را بکشد و او را از این زندگی بدبختانه اش نجات دهد.

غم انگیز ترین صحنه ها در بازی های ویدیویی! 1

مرگ Aeris در فاینال فانتزی 7

بدون تردید و قطعا فاینال فانتزی 7 بهترین فاینال فانتزی ساخته شده است. محبوبیت این عنوان آنقدر زیاد بود که اسکوئر انیکس چند سال بعد یک انیمیشن سینمایی نیز بر اساس فاینال فانتزی 7 نیز ساخت. شخصیت های محبوب فاینال فانتزی نظیر سفیروت و کلود و... یک جا دور هم جمع شده بودند و با گیم پلی شاهکار اسکوئر انیکس و موسیقی های خارق العاده ی تتسویا نومورا یک شاهکار را برایمان به امغان آورده بودند. صحنه ی مورد نظر من را شاید حدس زده باشید. زمانی که سفروت ظالم از بالا به اریس حمله می کند و دیقا جلوی چشم های کلود شمشیرش را در قلب او فرو میکند. با اینکه بازی قدیمی است و نمی تواند به پای موشن کپچر های الان برسد اما حالات شخصیت ها را به خوبی حس می کنید و غم وجودتان را فرا می گیرد. کامل کننده ی این صحنه ی خارق العاده موسیقی شگفت انگیز تتسویا نومورا و بلند کردن اریس توسط کلود است. فاینال فانتزی 7 فوق العاده بود و این صحنه به فوق العاده بودنش کمک زیادی کرد.

غم انگیز ترین صحنه ها در بازی های ویدیویی! 1

غم انگیز ترین صحنه ها در بازی های ویدیویی! 1

مرگ سارا در The Last of Us

شاهکار ناتی داگ صحنه های احساسی و غم انگیز کم ندارد. داستانی آخر الزمانی که توسط ناتی داگ کارگردانی شود معلوم است که چه می شود. صحنه ی مورد نظر من در همان فصل افتتاحیه ی بازی اتفاق می افتد. زمانی که ویروس در شهر پخش شده و همه در حال فرار کردن از شهر هستند. جوئل و دخترش سارا به همراه تامی، برادر جوئل هم همینطور. دولت دستور داده تا تمام آلوده ها کشته و نابود شوند. هنگامی هم که یک سرباز به جوئل و دخترش می رسد با این که آن ها آلوده نیستند دستور به کشتن آن ها می گیرد. جوئل برای حفاظت از دختر خود به طرفی می پرد و تامی آن سرباز را می کشد. در حالی که تصور می شود همه چیز عالی و آرام است جوئل متوجه می شود که سارا تیر خورده و در حال مرگ است. ناله های سارا، هنر نمایی تروی بیکر در نقش جوئل و هنر بی نظیر موشن کپچر اشک هر انسانی را در می آورد

غم انگیز ترین صحنه ها در بازی های ویدیویی! 1

مرگ دام در Gears of War 3

در قسمت قبل هم "چرخ های جنگ" و دامینیک سانتیاگو داشتیم. جایی که ماریا همسر دام پیدا می شود. در این قسمت اما به سراغ قسمت سوم چرخ های جنگ می رویم و با مرگ خود دام مواجه می شویم. دامینیک که زنده بودن همسرش بزرگترین امید او برای ادامه ی جنگ بود، خودش مجبور می شود او را بکشد و حال دیگر آن دام دوست داشتنی و سرحال قسمت های قبل نیست. در قسمتی از بازی گروه مارکوس با موجی عظیم از حمله ی لوکاست ها رو به رو می شوند.
این حمله آنقدر پر تعداد است که تقریبا کسی فکر نمی کند بتواند زنده از آن کار زار بیرون بیاید. اما ناگهان دام فکری به سرش می زند و خود را قربانی می کند تا بقیه زنده بمانند. او سوار تراک می شود وبا سرعت هر چه تمام تر خود را به مخزن مواد منفجره می کوبد. پس از انفجاری بزرگ تقریبا همه ی لوکاست ها کشته می شوند و دوستان دام زنده می مانند. فریاد های "دام، دام" مارکوس فینیکس که دام برایش مانند یک برادر بود و موسیقی فوق العاده ی این صحنه همه چیز را غم انگیز جلوه میداد. دامینیک سانتیاگو یک قهرمان زندگی کرد و یک قهرمان مرد...
غم انگیز ترین صحنه ها در بازی های ویدیویی! 1

مرگ جان مارستون در Red Dead Redemtion
تقاضا برای جناب جان آنقدر زیاد بود که تن این بزرگوار در گور لرزید . بازی Red Dead Redemption یا به عبارتی فارسی رستگاری سرخ پوست مرده، آنقدر محبوب و مشهور شد که شاید خود راک استار انتظار این قدر محبوبیت را نداشت. شخصیتی چند وجهی و با پتانسیل بالا مانند جان مارستون همه چیز را برای یک داستان نویس راحت می کند. داستان رستگاری جان را نمی خواهم توضیح دهم و سرتان را درد بیاوم. فقط این را بگویم که رستگاری جان آنقدر زیبا و احساسی به تصویر کشیده شد که آن را به یکی از غم انگیز ترین لحظه های بازی های ویدیویی تبدیل کرده است. جان که پس از ماجرا ها و سفر های طولانی به خانه اش بازگشته، پس از چند سال باز هم رنگ آرامش را میبیند و با زن روستایی و پسر نوجوانش روزگاز می گذراند. او به پسرش شکار، ماهی گیری و خیلی چیز های دیگر یاد می دهد و تلافی آن چند سالی که از او دور بوده را در می آورد. اما دیری نمی پاید که اعضای فاسد دولت او را پیدا می کنند و به گلوله می بندند. جان پیش از این خانواده اش را فراری داده و نوعی با این کار خود را قربانی خانواده اش می کند تا رستگاری به اوج برسد .
غم انگیز ترین صحنه ها در بازی های ویدیویی! 1

مرگ جوکر در Batman Arkham City
واقعا چه واژه ای را در باب شخصیت جوکر می توان گفت؟ چه شخصیت پردازی عمیقی در این شخصیت گنجانده شده که پس از اینهمه بلایی که سر بتمن می آورد باز هم در هنگام مرگش ناراحت و غمگین می شویم. این فقط به ما ختم نمی شود. حتی شوالیه تاریکی نیز از این اتفاق شوکه و ناراحت می شود. قضیه و داستان آرکهام سیتی بسیار طولانی است و در این مقاله نمی گنجد. فقط این را بگویم که ویروسی در شهر منتشر شده که از قضا جوکر هم به آن آلوده است برای همین پوست و سلامتی خود را از دست داده.
در سکانس پایانی آرکهام سیتی، جوکر در هدف دارد که تنها شیشه ی پادظهر را از بتمن بگیرد اما طی زد و خوردی این شیشه به زمین می افتد و می شکند. حال جوکر برای خوردن این دارو زمین را لیس می زند و به بتمن دشنام می دهد. جوکر آخرین نفس ها و سرفه هایش را می کند و دار فانی را وداع می گوید. شوالیه ی تاریکی در دیالوگی ماندگار خطاب به جوکر می گوید "من نمیخواستم تو بمیری" و همین یک جمله کافیست تا بازیبازان(مخصوصا طرفداران دو آتشه ی بتمن عین خودم) زانوی غم بغل بگیرند و زار زار گریه کنند. جوکر خندان می میرد و ما را در غم فرو می برد.

غم انگیز ترین صحنه ها در بازی های ویدیویی! 1

مرگ آگرو در Shadow of Colossus
از هر جهت بخواهیم به سایه ی کلوسوس نگاه کنیم، این بازی شاهکار و به یاد ماندنی است. غولاخر های این عنوان همیشه جزو بهترین غولاخر ها هستند، اسب این عنوان(آگرو) بهترین اسب در تاریخ بازی ها است و حال در انتخاب صحنه ی غم انگیز هم این بازی کم نمی آورد. در مقاله ی بهترین اسب ها دیدیم که اسب "واندر" یعنی آگرو بهترین اسب شد. حال به صحنه ی مرگ آگرو می رویم. در اواخر بازی واندر باید از پلی سست و شکننده عبور کند. این پل در اواخر راه می ریزد و واندر هر طور هست نجات پیدا می کند اما آگرو موفق نمی شود و این اسب به یاد ماندنی و وفادار به تاریخ می پیوندد. هر چند انتظار ناراحتی بیشتری از واندر داشتیم(واندر پس از مرگ آگرو فقط نام آگرو را صدا می کند. همین.) اما ما به واندر کاری نداریم. خودمان داشتیم از غصه می مردیم. چه غول ها و موجوداتی که با این اسب از بین نبردیم و چه ماجراجویی هایی را تجربه نکردیم...
غم انگیز ترین صحنه ها در بازی های ویدیویی! 1

مرگ لی در The Walking Dead
 می رسیم به صحنه ی غم انگیزی که به اعتقاد خیلی ها غم انگیز ترین صحنه در کل تاریخ بازی های ویدیویی است. شاهکار تل تیل آنقدر از هر جهت ستودنی و خوب بود که آدم از تعریفش عاجز می شود. داستان لی و کلمنتاین دوست داشتنی که سفری طولانی و پر خطری را در دنیایی پر از "واکر" آغاز میکنند و در هر قدم و هر فصل که جلو می روید بیشتر و بیشتر عاشق شخصیت های این بازی(مخصوصا لی و کلمنتاین) می شوید. احساس مسئولیتی که لی به کلمنتاین می کند، بهترین پدر ها نسبت به فرزندانشان نمی کنند. از طرفی با توجه به گذشته ای که لی دارد احتیاج به محبت کردن و مراقب کسی بودن دارد تا اتفاقات هولناکی که برایش افتاده فراموش کند.
در واقع عنصری که این شخصیت پردازی را بیش از همه پر رنگ می کند، خود واکر ها هستند. این موجودات نفرت انگیز یک هدیه ی خوب برایمان دارند: "در دنیای آخر الزمانی و پر خطر است که می شود روی واقعی انسان ها را دید". سکانس آخر مرده متحرک اشک سنگ را در میاورد. حال که لی آنقدر خوب شخصیت پردازی شده و ما به او وابسته شدیم، نویسنده می خواهد او را از ما بگیرد. دیالوگ های ماندگاری که در لحظات آخر بین لی و کلمنتاین رد و بدل می شود از هزار تا صحنه ی اکشن و هالیوودی بهتر است. دیالوگ "موهاتو کوتاه نگه دار کلم" یا "خودتو به امید و کریستا برسون" همیشه در ذهنمان می ماند. در آخر هم که دیگر لی مراحل آخر تبدیل شدن به واکر را می گذراند می توانید به او شلیک کنید یا او را رها کنید.(به شخصه بهش شلیک نکردم. اصلا نتونستم). غم انگیز ترین صحنه در بازی های ویدیویی به مرده متحرک تعلق می گیرد. ممنونیم تل تیل و ممنونیم از همه ی سازندگان که این صحنه های به یاد ماندنی را برایمان خلق کردند.

غم انگیز ترین صحنه ها در بازی های ویدیویی! 1
غم انگیز ترین صحنه ها در بازی های ویدیویی! 1
غم انگیز ترین صحنه ها در بازی های ویدیویی! 1

مرگ Ghost در Call Of duty MW2

و اما میرسیم به صحنه ای که از نظر من غم انگیزترین صحنه تاریخ بازی های ویدئویی است !! چه کسی میتواند این صحنه را از یاد ببرد ؟ هنگامی که روچ و گوست در خانه ماکاروف در گرجستان میروند و اطلاعات کامپیوتر شخصی ماکاروف را کپی میکنند و پس از تلفات و تلاش بسیار ، از دریاچه عبور میکنند و از جمعیت زیاد دشمن میگذرند . روچ زخمی میشود و گوست به او کمک میکند و به سمت هلیکوپتر میروند. مثل همیشه گیمر فکر میکند که الان سوار هلیکوپتر میشوند و از بالا به دشمن ها مینگرند ! اما برعکس این اتفاق افتاد . در کمال ناباوری ، ژنرال شپرد با گلوله ای که به روچ زد ، پرده از قضیه برمیدارد و لقب خیانتکار را به خود میدهد ! و سپس به گوست شلیک میکند . گوست را کنار روچ می اندازند و رویشان نفت میریزند ، و سپس ، دو نفر از دوست داشتنی ترین شخصیت های سری مدرن 2 در کمال ناباوری در آتش میسوزند . و من هنوز توی شک موندم cry2 

غم انگیز ترین صحنه ها در بازی های ویدیویی! 1

غم انگیز ترین صحنه ها در بازی های ویدیویی! 1

مرگ Captain mactavish soap در Call of Duty MW3

مثل اینکه یک بمب شیمیایی برای ماکاروف فرستاده شده است که به سیرالئون میرود . پس کاپیتان پرایس ، مک تاویش و یوری به سیرالئون میروند تا بتوانند ماکاروف را پیدا کنند . پرایس به کمک کاماروف شورشی راه انداختند تا یوری و مک تاویش به محل مورد نظر برای ترور ماکاروف برسند . همه چیز طبق برنامه پیش میرفت و برنامه این بود که ماکاروف ترور شود ، اما پرایس قصد داشت تا کاماروف را نجات دهد و هنگامی که او را به کمک یوری و مک تاویش که در برج قرار داشتند و از راه دور به او کمک میکردند ، کاماروف گفت : متاسفم پرایس .. همین موقع ماکاروف با یوری حرف میزند : یوری دوست من .. تو نباید به اینجا میومدی .. و همین موقعا است که مک تاویش متوجه بمبی در محلی که قرار دارند میشود و یوری را به بیرون پرتاپ می کند و خود نیز با انفجار بمب به بیرون پرتاب میشود . مک تاویش به شدت زخمی شده و پرایس به کمک ان ها می آید . پرایس نگران و آشفته است و با سرعت مک تاویش را از محل بیرون میبرد. او نمیخواهد دوست چندساله و پسرش را از دست دهد . بعد از تلاش فراوان و کشتن دشمن ها به محل امن میرسیم . مک تاویش را روی تخت میگذاریم . پرایس نگران است و نمیخواهد اتفاقی برای مک تاویش بیفتند . در همین حین مک تاویش میگوید که ماکاروف یوری را می شناسد و میمیرد .. تلاش ها و رفتارهایی که پرایس در طول مرحله از خود نشان میدهد و ناراحتی ای که بعد از مرگ مک تاویش دارد ، اشک من را در اورد !!

عکس با کیفیتی پیدا نکردم ، خودمم حال نداشتم برم عکس بگیرم ، بعدا درستش میکنم !!

غم انگیز ترین صحنه ها در بازی های ویدیویی! 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Brooklyn Baby ، Tᴀᴍᴏʀᴀ Pɪᴇʀᴄᴇ ، ʜɪᴅᴅᴇɴ ، ๒lคςк ๔єค๔ ، kiana-khanoomi ، ţђę ɱąŋ wђǫ şǫɭd ţђę wǫŗɭd ، _ʀᴇᴠᴇʀsᴇ sᴇɴsᴇ_ ، (-_-) ، Son of anarchy ، Aiden Pearce ، # αпGεʟ ، FARID.SHOMPET ، mr.destiny ، Magical Girl
آگهی
#2
مک تویش تو mw3

توی assassins creed brotherhood هم اون دختر بلونده
The blood runs free
The rain turns red
Give me the wine
You keep the bread
پاسخ
 سپاس شده توسط Mason ، Son of anarchy ، Aiden Pearce ، # αпGεʟ
#3
(10-08-2015، 21:48)Gang$ta نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
مک تویش تو mw3

توی assassins creed brotherhood هم اون دختر بلونده

آخ راست میگی ! انقد برای گوست بغضم گرفته بود مک تاویشو یادم رفت !!

بازی نکردم متاسفانه ..
پاسخ
 سپاس شده توسط ţђę ɱąŋ wђǫ şǫɭd ţђę wǫŗɭd ، # αпGεʟ
#4
مرگ mario در بازی assassins creed brother hood
یا مرگ clara در بازی watch dogs 
غم انگیز ترین صحنه ها در بازی های ویدیویی! 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
 سپاس شده توسط Mason
#5
خب یه توضیحی هم در موردشون بدین بد نیس !
پاسخ
 سپاس شده توسط Aiden Pearce ، # αпGεʟ
#6
(11-08-2015، 19:16)exanimate نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
خب یه توضیحی هم در موردشون بدین بد نیس !


ماریو : نظر آقای پایینی 
کلارا هم که از دوستان آیدن بود و هنگامی که به آیدن خیانت کرد آیدن دوستیش رو با کلارا قطع کرد و کلارا هم میدونست که دختر آیدن کشته شده و دشمن ایدن به او خبر داده بود که کلارا در قبرستون برای فاتحه خوندن برای دخترت اومده و قراره کشته بشه 
آیدن هم خودشو به سرعت میرسونه ولی اون افراد کلارا را د ر جلوی چشمای ایدن میکشن  crying
ناموسا من که اصلا گرفتم نمیگیره این صحنه رو دیدم گریم گرف 
غم انگیز ترین صحنه ها در بازی های ویدیویی! 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
 سپاس شده توسط Mason ، # αпGεʟ
آگهی
#7
(11-08-2015، 19:21)Aiden Pearce نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(11-08-2015، 19:16)exanimate نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
خب یه توضیحی هم در موردشون بدین بد نیس !


mario در جلوی چشمان برادرش ezio کشته شد توسط یه فردی که یادم نیس اسمشو 
کلارا هم که از دوستان آیدن بود و هنگامی که به آیدن خیانت کرد آیدن دوستیش رو با کلارا قطع کرد و کلارا هم میدونست که دختر آیدن کشته شده و دشمن ایدن به او خبر داده بود که کلارا در قبرستون برای فاتحه خوندن برای دخترت اومده و قراره کشته بشه 
آیدن هم خودشو به سرعت میرسونه ولی اون افراد کلارا را د ر جلوی چشمای ایدن میکشن  crying
ناموسا من که اصلا گرفتم نمیگیره این صحنه رو دیدم گریم گرف 

ezio برادرزاده ماریو بود  اون فرد هم اسمش چزاره برجا بود


? WHAT YOU KNOW ABOUT LOVE


? WHAT YOU KNOW ABOUT LIFE


? WHAT YOU KNOW ABOUT BLOOD
پاسخ
 سپاس شده توسط Aiden Pearce
#8
(11-08-2015، 19:26)lloc نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(11-08-2015، 19:21)Aiden Pearce نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(11-08-2015، 19:16)exanimate نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
خب یه توضیحی هم در موردشون بدین بد نیس !


mario در جلوی چشمان برادرش ezio کشته شد توسط یه فردی که یادم نیس اسمشو 
کلارا هم که از دوستان آیدن بود و هنگامی که به آیدن خیانت کرد آیدن دوستیش رو با کلارا قطع کرد و کلارا هم میدونست که دختر آیدن کشته شده و دشمن ایدن به او خبر داده بود که کلارا در قبرستون برای فاتحه خوندن برای دخترت اومده و قراره کشته بشه 
آیدن هم خودشو به سرعت میرسونه ولی اون افراد کلارا را د ر جلوی چشمای ایدن میکشن  crying
ناموسا من که اصلا گرفتم نمیگیره این صحنه رو دیدم گریم گرف 

ezio برادرزاده ماریو بود  اون فرد هم اسمش چزاره برجا بود


مرسی از اطلاعات من یادم رفته بود آخه 4 ساله بازی نکردم 
غم انگیز ترین صحنه ها در بازی های ویدیویی! 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
#9
به نظرم مرگ پدر برادر پسر عمو ezio در assassins creed2
هم یک لحظه ای بود ولی غم ناک بود

مرگ ماریا در assassins creed black flag

مرگ یوسف تازیم و مرگ ماریان زن الطایر در assassins creed revelation

مرگ mason که توسط دوست قدیمیش woods ناخواسته کشته شد  یادتون نره در call of duty black ops 2

مرگ woods که جونشو برایه دوستش میخواست فدا کنه و در قسمت بعدی فهمیدیم نمرده black ops 1

(11-08-2015، 19:30)Aiden Pearce نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(11-08-2015، 19:26)lloc نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(11-08-2015، 19:21)Aiden Pearce نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(11-08-2015، 19:16)exanimate نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
خب یه توضیحی هم در موردشون بدین بد نیس !


mario در جلوی چشمان برادرش ezio کشته شد توسط یه فردی که یادم نیس اسمشو 
کلارا هم که از دوستان آیدن بود و هنگامی که به آیدن خیانت کرد آیدن دوستیش رو با کلارا قطع کرد و کلارا هم میدونست که دختر آیدن کشته شده و دشمن ایدن به او خبر داده بود که کلارا در قبرستون برای فاتحه خوندن برای دخترت اومده و قراره کشته بشه 
آیدن هم خودشو به سرعت میرسونه ولی اون افراد کلارا را د ر جلوی چشمای ایدن میکشن  crying
ناموسا من که اصلا گرفتم نمیگیره این صحنه رو دیدم گریم گرف 

ezio برادرزاده ماریو بود  اون فرد هم اسمش چزاره برجا بود


مرسی از اطلاعات من یادم رفته بود آخه 4 ساله بازی نکردم 
من هر ماه یک دوری میکنم براهمون یادم میمونه Big Grin

راستی  مرگ کومپو و اون یکی دوستش در بتلفیلد3 هنگامی که به مرز ایران و اذربایجان نزدیک شده بودند یک هواپیمایه بدون سرنشنین اونارو میکشه بعدش هم کمی غم ناک میشه


? WHAT YOU KNOW ABOUT LOVE


? WHAT YOU KNOW ABOUT LIFE


? WHAT YOU KNOW ABOUT BLOOD
پاسخ
 سپاس شده توسط Mason ، Aiden Pearce
#10
غم انگیز ترینشون مرگ جوکر بود
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  چند عدد از عجیب ترین رمز ها در بازی های ویدئویی|WUNDER-GUG-GAMERS
  چند عدد از سخت ترین بازی های تاریخ که پلیر رو حرفه ای میکنند|WUNDER-GUG-GAMERS
  Infliction، ترسناک‌ترین بازی سال
  دوست دارین تو کدوم دنیای بازی ویدیویی باشید؟نسخه 1
  معرفی چند بازی برای کنسول های بازی برای گیمر هایی مثل خودم+عکس
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  معرفی بازی های اندرویدی که قابلیت پشتیبانی از دسته بازی را دارند
  10 بازی که شما را به خاطر بازی کردن روی درجه سختی Easy آزار می دهند
  خطرناک‌ترین و مرگبار‌ترین بازی‌های آنلاین

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان