امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

طالع بینی سالانه برای متولدین اذر ماه

#1
Star 
پروانه بر آتش زند از بهر تــو خود را *** ای شمع توهم حرمت پروانه نگه دار

وقتی جایتان در یک سیرک باشد که تماشاچیان بجای آدمها اسکناس باشند و شما بندباز خطرآفرین و طنابها شل شده باشند و میروید که.....خب گفتن ندارد دیگر! همین اتفاق برای عده ای از آذرماهی ها افتاده.. و حالا بعد از یکی دوسال نشسته اید و برافتادن خود بر دشک نجات فکر میکنید.. و مرور می کنید لحظه های پیچ و تاب خوردن هائی که میخواسته ایدخطرآفرین باشید.اما بخت زیاد یارتان نشده است.از دو سه روز مانده به تحویل سال این یادآوریهاست که شدت گرفته میشود. میتوان امیدوار بودکه در این سال درپیش اگر بخواهید باز به چرخشهای خطرآفرین بپردازید و طنابها محکم و کارآ باشند.شعف چرخ زدن..چرخیدن درآسمان ریسکها..ریسکهای مالی..آیاتماشاچیان برایتان دست خواهند زد..؟
خب..تربیعات متعدد پلوتو و اورانوس،زورشان رازده اند و تاثیرشان به تدریج کم و کمترشده و بحرانهای اسکناسی می روندکه از شما فاصله بگیرند و باحرکت سیاره ی مشتری در برج اسد با کمک تجربه های گذشته به عقایدی نو و تازه در اشتیاق به جستجو و درک زندگی دست پیدا کنید..
واما...اواخرخرداد چند روزی مانده به اول تیرماه عصبانی شدن یک متولد اسفند یا خرداد می تواند به موضوع مربوط باشد.موضوعی که فراموش کرده بودید و دوباره یادتان آمده.دختران آذر ماهی حواسشان را جمع کنند.درخیابان کیف و موبایل خود را محکم نگه دارند.ماشینهای ناشناس و شخصی، رانندگی با سرعت بالا خطرآفرین و حتی شوخیهای افراطی میتواند مسئله سازباشد..
اواسط مرداد که سیاره تان مشتری میخواهد برج اسد را ترک کند و پا گذارد به برج سنبله، احساستان به شما خواهد گفت وقایع تازه ای درحال رقم خوردن است.
می توانید به قماری دست بزنید که درنهایت احتمال برد آن زیاد نخواهدبود.
به نیمه ی دوم اکتبرکه برسیم (اواخرمهرماه) امیدواری و نشاط در محیط کارتان بیشتر می شود.وعده ای ندهیدکه بعدا نخواهید عمل کنید.مجردها ممکن است تصمیم به ایجاد رابطه ای بگیرند و شاید احتمال ازدواج... یک متولد شهریور هم سرراهشان نظرشان راجلب کرده ،اگر رابطه سرگیرد سال آینده تاثیرش بر زندگی شما بیشترخواهدشد.در هرحال از عمل به انگیزه های آنی ، انتظارحاصل پربار نمیتوان داشت.و مطالعه در اخلاق و رفتار شریک زندگی آینده نقش زیادی درغم و شادیهای آینده ی شما خواهد داشت. مشورت بدنیست..
و ماه آبان که زهره و مریخ در برج میزان حرکت دارند بالاخره پنجره ای را باز و گشوده می یابید و هوایی تازه به دور از اندوهها و گره های دنیوی ومالی را استنشاق خواهید کرد.
اوایل آذر خصوصا اگر خودتان هم متولد همین اولهای آذر باشید به یک نقطه ی اوج ذهنی میرسید و تصمیمی را میگیرید که مدتها بود از شما انتظارش می رفت.در همین اوقات سالخوردگان هم می توانند نقش مهمی برایتان ایفا کنند.بعضی از متولدین شاغل آذرماهی ممکن است زودتر از موعد بازنشست شوند یا از شغلشان کناره گیرند.در هر حال با یک نفردرگیرخواهید بود. منتها این برخورد الزاما خشونت آمیز نیست..
در کارهای ابتکاری این فشار می تواند تصورات انتزاعی جالبی را در شما ایجاد کند و اما نکته ی دیگر، مراقب تحریکاتی که شما را بسوی مواد تخدیری دعوت میکنند باشید.دل گرفتگیها، افسردگیها میتوانند باعث دخول تحریکاتی اینچنین به ذهن شما گردند.اوایل اسفند معلوم میشود که چقدر دل به این تحریکات داده اید.
در دیماه کمی احساس کندی و عدم تحرک خواهید داشت که اواسط اسفند با ورود مریخ به قوس کمی جبران خواهدشد.
وسخن آخر ...می رویم که درسال 1395 به تربیع دوم زحل و مشتری برسیم و این نقطه ی عطف نسبتا مهمی درتصمیمات پانزده ساله ی اخیر شما خواهد بود.زحل درقوس و مشتری درسنبله پس یادتان باشد متولدین خرداد و شهریور در چندسال آینده در زندگی شما نقش خواهندداشت.



بچه ها ماه تولدتون رو بنویسید تا براتون طالع سالتون رو بذارم Smile

نظر سپاس فراموشش نشه Sleepy Sleepy Sleepy
طالع بینی سالانه برای متولدین اذر ماه 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  سوال برای پسرا چه دختری برای ازدواج مناسبه؟
Heart این اتفاقی که برای من افتاد سعی کنید برای شما نیافته{این داستان واقعیه و دردناک}
  همین الان یه نگاه به پشت سرت بنداز اولین وسیله یا هرچیزی که می بینی بگو....
  ترس های متولدین هر ماه
  طالع بینی ماه های سال 1399
  اشیاء متولدین هر ماه+عکس نوشته جدید برای همهء ماه ها
  متولدین ماه ِ خرداد بیاین داخل
  دوخصوصیت مهم متولدین هرماهــ!!(اپدیت شدهــ)
Thumbs Up چند طالع بینی...
  طالع بینی تیپ زدن

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان