امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

هر آنچه در برنامه دیشب نود گذشت

#1
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، برنامه 90 شب گذشته روی آنتن رفت و به بررسی اتفاقات فوتبال در هفته گذشته پرداخت.


سوال پیامکی این برنامه به نتیجه دیدار سپاهان - پرسپولیس اختصاص داشت.

در نهایت مخاطبان برنامه رای به شکست پرسپولیس مقابل سپاهان دادند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
هر آنچه در برنامه دیشب نود گذشت 1
در ابتدای این برنامه فردوسی‌پور ارتباط تلفنی با اصغر باقریان مدیرعامل جدید سپاهان برقرار کرد و با وی به گفت‌و‌گو پرداخت.


*در سپاهان بازیکن‌سالاری نداریم

اصغر باقریان رئیس هیأت مدیره باشگاه سپاهان درباره ثبات مدیریت در این باشگاه گفت:‌ دو نوع ثبات وجود دارد ثبات در افراد و ثبات در ساختار. البته ثبات در ساختار به ثبات مدیریت ارجحیت دارد و عده‌ای در این ساختار زمان بیشتری و عده‌ای طول مدت کمتری را به مدیریت می‌پردازند اما در هر صورت ثبات در ساختار باشگاه سپاهان موج می‌زند.

وی در مورد تغییر مدیریت و قطع همکاری با خلیلیان مدیرعامل سابق سپاهان گفت: در هر مجموعه‌‌ای اختلاف‌نظر وجود دارد اما گاهی این اختلاف‌نظر به اصل کار ضربه وارد می‌کند و به همین دلیل اعضای هیأت مدیره باشگاه سپاهان تصمیم گرفتند که به صورت توافقی در یک فضای دوستانه با آقای خلیلیان قطع همکاری کنند.

باقریان در مورد خوشحالی و حرکات موزون خلیلیان بعد از قهرمانی سپاهان گفت: البته ایشان همچنان یکی از اعضای باشگاه به حساب می‌آید و شاید دلیل خوشحالی زایدالوصف او بعد از قهرمانی فشارهای زیادی بود که در طول فصل به وی وارد شده بود.

مدیر عامل باشگاه سپاهان در مورد غیبت محرم نویدکیا در تمرینات سپاهان گفت: بعد از برگشت از اردوی ترکیه ایشان در تمرینات حضور پیدا نکردند البته همه ما می‌دانیم که نویدکیا شناسنامه باشگاه سپاهان بعد از انقلاب است و در تمام افتخارات سپاهان نقش مهمی ایفا کرده است. ما با ایشان ارتباطی نداشتیم البته گویا به دلیل آسیب‌دیدگی و عدم آمادگی برای مدتی استراحت خواهد کرد و سپس با نظر کادر فنی باز خواهد گشت.

وی در مورد اینکه گویا نویدکیا هیچ هماهنگی با حسین فرکی نداشته است،‌ افزود: نویدکیا هیچ درخواستی از ما نداشته است و حتماً با نظر آقای فرکی حضور او پیش خواهد رفت اما بحث بازیکن‌سالاری مطرح نیست و ما به خاطر تمام تلاش‌هایی که او در طول سالیان برای باشگاه انجام داده برایش احترام قائل هستیم. البته برادر ایشان هم رسول نویدکیا هم هیچ اظهارنظری در این رابطه نداشته است.

در ادامه گزارشی جالب از گل‌هایی که از روی ضربات ایستگاهی در هفته گذشته لیگ برتر به ثمر رسیده است، پخش شد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
هر آنچه در برنامه دیشب نود گذشت 1
در ادامه گزارشی از حواشی بازی استقلال مقابل ملوان انزلی و رویارویی پرویز مظلومی و امیر قلعه نویی پخش شد.


ترین‌های هفته هم به تصویر کشیده شد.

فنایی داور سابق کشورمان میهمان و کارشناس داوری برنامه بود.

وی در صحبت‌هایی بازگشت محسن قهرمانی به فوتبال را خوشحال کننده توصیف کرد و عنوان داشت که همه باید کمک کنند تا این داور بار دیگر در صحنه مسابقات ظاهر شود.

کمک داور سابق کشورمان گفت که با حضور قهرمانی مشخص شد که اتهاماتی که به وی زده شده است، بی اساس بوده است.

فنایی افزود: در این میان کمیته داوران و دپارتمان داوری باید در این باره مدیریت کند و بازی‌هایی که باعث حساسیت می‌شود را قضاوتش را به قهرمانی ندهد تا باعث گرفتاری وی نشود.

*ارتباط تلفنی با محمود آذرگون سخنگوی باشگاه ملوان برقرار شد.

آذرگون اظهار داشت: با توجه به اینکه مالک قبلی اعلام کرد نمی‌تواند در این تیم کار کند از میان 2 نفر که اعلام آمادگی کرده بودند آقای بهشتی مناسب‌ترین گزینه بود اما ایشان نتوانستند و 2 روز مانده به شروع بازی‌ها انصراف خود را اعلام کردند.

وی افزود: در نهایت تیم را به قلعه‌نویی سپردیم و اعلام کردیم که هیات مدیره پشت انتخاب وی است، اما متأسفانه در 2 هفته گذشته مبلغی جزیی به تیم تزریق شد و این درشرایطی بود که قلعه‌نویی بسیار اصرار داشت که حق و حقوق بازیکنان پرداخت شود و واقعاً‌ ایشان بدون هیچ چشم‌داشتی در باشگاه حضور داشتند و دغدغه ایشان فقط مربوط به بازیکنان بود. در نهایت ما جلسه‌ای را با ایشان برگزار کردیم و به وی گفتیم که مبالغ مورد نیاز تیم با مدت زمان طولانی تأمین خواهد شد اما در نهایت نتوانستیم با قلعه‌نویی به توافق برسیم در حالی که بسیار علاقه‌مند بودیم که با ایشان کار کنیم اما قلعه‌نویی گفت که می‌تواند به عنوان مشاور به تیم کمک کند.

آذرگون افزود: برای این منظور آقای دنیامالی با حمید استیلی صحبت کرد و در نظر داریم ایشان فردا به انزلی بیاید تا چهارشنبه قرارداد خود را ثبت کند و پنج‌شنبه روی نیمکت ملوان بنشیند.

سخنگوی ملوان در رابطه با دستیاران استیلی در تیم ملوان گفت: قرار بود از آقای زرینچه استفاده کنیم اما به دلیل مشکلاتی که ایشان داشتند از حضور در ملوان انصراف دادند.

آذرگون درباره اینکه استیلی از طریق آقای حبیب کاشانی به دنیامالی و باشگاه ملوان معرفی شده است، گفت: دنیامالی با کاشانی در شورای شهر ارتباط خوبی دارند و طبیعتاً می‌تواند این ارتباط باعث حضور استیلی در تیم ملوان شده باشد.

در ادامه ارتباطی تصویری از طریق اسکایپ با میشل سالگادو هافبک سابق تیم ملی اسپانیا و باشگاه رئال مادرید برقرار شد و وی صحبت‌هایی را درباره حضور ستارگان سابق دنیای فوتبال در ایران در تاریخ 6 شهریورماه خبر داد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
هر آنچه در برنامه دیشب نود گذشت 1



میشل سالگادو هافبک سابق رئال مادرید در این‌باره اسامی این ستارگان فوتبال جهان را به شرح زیر معرفی کرد.


بازیکنانی نظیر بدو ایلگنر و ویکتور بایا، روبرتو کارلوس، کاناوارو، فرناندو هیرو، سالگادو، فرناندو کوتو، مارسی دسایی، لوئیس فیگو، مندیتا، ادگارد داویدز، گری لینکر، پائولتا و پاتریک کلایورت

سالگادو در صحبت‌هایی عنوان کرد که حضور کلایورت در چند روز آینده قطعی خواهد شد اما سایر ستارگان فوتبال جهان برایشان بلیط تهیه شده و قطعاً در ایران حضور خواهند داشت.

وی ابراز امیدواری کرد که حضور این ستارگان فوتبال جهان با استقبال گسترده هواداران همراه شود.

ارتباط تلفنی با مجید جلالی سرمربی سایپا برقرار شد و باوی پیرامون استفاده تیم‌ها از 9 بازیکن بر روی نیمکت ذخیره‌ها صحبت شد.

جلالی اعتقاد دارد که حضور 9 بازیکن بر روی نیمکت ذخیره‌ها باعث خواهد شد تا تیم‌ها جوانان بیشتری را در ترکیب خود داشته باشند و در مجموع باعث پیشرفت تیم‌ها خواهد شد اما در نهایت عادل فردوسی‌پور این عقیده را قبول نکرد و نپذیرفت.

گزارشی از حضور مهدوی مهدوی‌کیا در هامبورگ پخش شد.

در ادامه خلاصه بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس پخش شد و به موضوع درجه حرارت و ریزگردها پرداخته شد.

آنالیز بازی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان نیز پخش شد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
هر آنچه در برنامه دیشب نود گذشت 1

دکتر زهره هراتیان عضو کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد گرمای هوا اظهار داشت: با توجه به گرمای هوا و دمای 45 درجه در شهر اهواز زمان 3 دقیقه برای پایین آوردن دمای بدن بازیکنان نیاز بود که این زمان را برای تیم ها در نظر گرفتیم که با استفاده از حوله های مرطوب این امر صورت گیرد، البته من در تلویزیون و تصاویر حوله مرطوب ندیدم.


وی همچنین صحبت‌هایی را درباره اینکه گفته می‌شود چند بازیکن در لیگ برتر هپاتیت دارند، را انجام داد.

هراتی گفت که بیماری بازیکنان جزء اسرار است اما با توجه به اینکه این بیماری مسری است، از بازیکنانی که هپاتیت فعال دارند جلوگیری شده است و بازیکنانی که هپاتیت غیرفعال دارند از طریق کمیسیون پزشکی به باشگاه‌ها اعلام کرده‌ایم که در این میان برخی باشگاه‌ها زیر بار نرفته‌اند و اسامی آن‌ها را خط زده‌اند.

غلامرضا بهروان رییس کمیته مسابقات لیگ هم روی خط آمد و گفت: اگر هیئت‌ها شرایط را فراهم کنند بطوری که به فرض مثال پس از بازی، هواداران در خیابان‌ها نمانند ما بازی را می‌توانیم شب و در ساعت 21 برگزار کنیم.

تیم منتخب هفته هم توسط برنامه 90 پخش شد که استقلال تهران بیشترین سهم را در این میان داشت.

در ادامه مصاحبه‌ای از علیرضا جهانبخش پخش شد.

وحید شمسایی میهمان برنامه 90 بود و درباره قهرمانی تیم فوتسال تاسیسات دریایی در جام باشگاه‌های آسیا صحبت‌هایی را مطرح کرد.

وی در ابتدای صحبت‌های خود گفت که خدا را شکر که توانستیم پس از 3 سال ناکامی در آسیا عنوان قهرمانی را بدست آوریم و این قهرمانی را هدیه می‌کنیم به بایک معصومی عزیز که بزودی سالگرد درگذشتش خواهد بود.



دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
هر آنچه در برنامه دیشب نود گذشت 1


وی در بخش‌هایی از صحبت‌های خود گفت که ترس از فوتسال ایران ریخته شده است و در گذشته وقتی تیم‌ها مقابل فوتسال ایران قرار می‌گرفتند قبل از آغاز بازی 3 بر صفر عقب بودند اما دیگر این‌گونه نیست.


شمسایی صحبت‌هایی را هم درباره خسوس انجام داد و اظهار داشت: سطح فوتسال ما بالا است و خسوس نتوانسته به فوتسال ما کمک کند. فوتسال ایران 3 سال در آسیا مقام نیاورد که 2 سال آن مربی خارجی داشتیم.

وی به وجود اختلاف میان افراد در فوتسال هم اعتراف کرد و یکی از دلایل افت این ورزش را وجود همین مسائل دانست.
.
پاسخ
 سپاس شده توسط ḲℑℳℐÅ ، || Mιѕѕ α.η.т || ، CTG
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برنامه تمرین و غذایی برای بدنسازی
  خطر محرومیت دوباره از بیخ گوش آل‌کثیر گذشت!
  رییس موقت IWF: در حال آماده کردن برنامه کامل مسابقات وزنه‌برداری هستیم
  یک سال از فراخوان فدراسیون فوتبال گذشت/ چه خبر از لوگوی جدید؟
  نوروزی: برای لیگ بسکتبال هیچ برنامه‌ای نداریم
  در نشست خبری پرسپولیسی‌ها با اسپانسرشان چه گذشت؟
  خطر بزرگی که از بیخ گوش استقلال گذشت
  ۸ سال از لالیگای رکوردها گذشت
  ۱۵ سال از نخستین گل مسی گذشت
  پاکزاد: برنامه کمانداران به صورت آنلاین ادامه خواهد داشت

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان