امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ماجراجویی لوکس در استرالیا

#1
بسیاری از مردم به دنبال ماجراجویی لوکس بر روی کشتی هستند. تعطیلاتی که بیشک هزینهی بسیار بالایی خواهد داشت، اما در برخی از مواقع ارزش امتحان کردن را دارند. ایده سفر با کشتی Silversea واقعا یک ایدهی بسیار جذاب است، چراکه سفر دریایی بسیار لوکس وقتی با هیجان سفر اکتشافی به مناطق دور دست ترکیب میشود، بینظیر خواهد بود. گذراندن زمان و تعطیلات بر روی عرشه Silver Discoverer با نوشیدنی در درست در یک سفر اکتشافی و صرف شام در رستوران بسیار مجلل و یا زیر سایه ستارهها در The Grill، بیدار شدنهای زودهنگام از خواب به منظور تماشای از نزدیک مناظر و حیاتوحش در مسیرهای ستارهشناسی به کمک کارکنان باتجربه بسیار خاص خواهد بود.
ماجراجویی لوکس در استرالیا 1
منطقه کیمبرلی (Kimberley) واقع در شمال غرب استرالیا مکانی ایدهآل برای چنین سفری خواهد بود. کیمبرلی به منطقهای بسیار بزرگ، حدود سه برابر وسعت کشور انگلیس، با بیابانها و دشتهای بسیار زیبا گفته میشود. شاید باور نکنید اما خطوط موجود در میان صخرههای نارنجی رنگ بسیار زیبای این منطقه حدود ۱/۸ میلیون سال عمر دارند. سفر زیبا و اکتشافی خود را از بندر آفتاب سوخته قدیمی مروارید شکل Broome آغاز کرده و به سمت شرق و شمال، منطقهای موسوم به داروین (Darwin) حرکت کنید.
ماجراجویی لوکس در استرالیا 1
به میان راه شاهد پرتگاهها، خلیجها، رودخانهها و آبشارهای مختلفی بروید که نام آنها برگرفته از کاشفان انگلیسی قرن ۱۹ میلادی خود همچون خلیج Collier، رودخانه Prince Regent، King Cascade و Montague Sound بود. محیط خیلی تغییر نکرده است. حتی حکاکیهای ملوانان با مضمون “Mermaid 1820″ باقی مانده بر روی درخت غولپیکر بائوباب در Lonely Careening Bay نیز بسیار تازه به نظر میرسد.
ماجراجویی لوکس در استرالیا 1
روزگاری مردم بومی این منطقه در میان درختان اکالیپتوس، اقاقیا و مانگرو قدم میزدند. تنها با ۴۵ متر پیاده روی در خلیج Swift شاهد نقاشیهایی روی صخرهها خواهید بود که به پنج هزار تا ۱۷ هزار سال قبل برمیگردد؛ سالهایی که نسلهای بسیاری از ماهیها، پرندگان، لاکپشتها و حتی انسانها در دره Windjana، محل ارواح زندگی کرده و از بین رفتهاند.
ماجراجویی لوکس در استرالیا 1
اکنون هیچ انسانی در این منطقه زندگی نمیکند. از حیاتوحش بسیار بینظیر شمال این قاره، تنها کانگروها، والابیهای کوهی (گونهای از کانگرو)، پرندهای همچون Brahminy و مرغان دریایی شکم سفید، سفره ماهی Manta Ray، مارمولکهای سهپا و Mudskipper (نوعی ماهی پرنده که قادر به بالارفتن از درخت است) به چشم میآید. البته قادر به تماشای کروکودیلهای آب شوری نیز خواهید بود که برای گرم کردن خود بر روی سطوح گلی دراز کشیدهاند؛ کروکودیلهایی که برای ایجا ترس دهان خود را باز کرده تا دندانهای وحشتناک درون دهان زرد رنگ خود را به نمایش بگذارند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.kojaro.com/wp-content/uploads/2015/07/MtKimberley.jpg
در طول این سفر میتوانید، ضمن چشیدن طعم لوکس سفر بر کشتی تفریحی، مناطق طبیعی شگفتانگیز و دورافتادهی استرالیا را نیز تماشا کنید. در این کشتی کمی پس از صرف صبحانه، سرو نوشیدنیهای خوشمزه در کنار استخرهای کوچک بر روی عرشه عقبی کشتی آغاز میشود. کارکنان و خدمه بینالمللی کشتی به نحو احسن از مسافران و کابینها مراقبت میکنند. جالب است بدانید تمامی نوشیدنیهای سرو شده در این کشتی رایگان هستند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بزرگترین هتل لوکس جهان در مکه (عکس)
  ماجراجویی و تفریح در جزیره ونکوور
  جاذبه های ترسناک استرالیا
  یک ماجراجویی واقعی در شهر رنگارنگِ «سیم ریپ»
  ویلاهای لوکس در دبی (عکس)
  سفرنامه هتل مردان پالاس، لوکس و بی نظیر
  لوکس ترین هتل های ارمنستان
  شهر پرت - استرالیا
  با جاذبه های توریستی استرالیا آشنا شوید
  عکس از جاذبه های گردشگری استرالیا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان