امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بهترین مراکز خرید در کوالالامپور مالزی (عکس)

#1
گردشگری مالزی ، بهترین مراکز خرید در کوالالامپور مالزی : با چنین طیف گسترده ای از مراکز خرید در کوالالامپور ، جای تعجب نیست که این کشور مکانی جدی برای خرده فروشی ها باشد. بیش از هشت مرکز عمده را می توانید در قلب شهر پیدا کنید، در حالی که منطقه دره کلنگ (Klang Valley) که تنها 20 دقیقه دور تر است، محل برپایی 12 مرکز خرید اضافه تر می باشد. لیست ما از بهترین مراکز خرید در کوالالامپور شامل مجتمع هایی می شود که دارای خرده فروشی های بزرگ، مارک های برتر، بوتیک های محلی و برخی از بازارهای خیابانی هفتگی می شود. هر مرکز دارای مجموعه ای از فروشگاه های مختلف و در نتیجه فضاهای متنوع در هر محل، برای ایجاد یک تجربه ی بسیار متنوع خرید در کوالالامپور است.
بهترین مراکز خرید در کوالالامپور مالزی (عکس) 1
لوو یات پلازا ، که معمولا به نام (LYP یا Low Yat) به آن اشاره می شود، مرکز خریدی خوب ساخته شده در مرکز شهر شلوغ کوالالامپور می باشد. این مرکز خرید برای محصولات الکتریکی و فناوری اطلاعات اختصاصی شده است. به عنوان یکی از بهترین و شناخته شده ترین نقاط شهر برای نرم افزار ، سخت افزار و تکنولوژی روز دنیا در رتبه بندی بالایی قرار دارد. این مرکز خرید 12 طبقه ، به دو سری فروشگاه داخلی متصل به هم تقسیم شده است.
بهترین مراکز خرید در کوالالامپور مالزی (عکس) 1
سونگی وانگ پلازا

مرکز خرید سونگی وانگ پلازا بیش از حدود دو دهه است که باز شده است و یکی از قدیمی ترین موسسات در منطقه بوکیت بینتانگ می باشد. با وجود اینکه توسط رقیبان پر زرق و برق تری احاطه شده است، هنوز هم بعد از این همه سال جمعیت کثیری از بازدیدکنندگان را جذب می کند. این مرکز خرید دارای بیش از 500 خرده فروشی از مواد غذایی تا لباس است، بالاترین طبقه به مد برای جوانان از انواع برچسب های مارک دار با برندهای مختلف اختصاص یافته است.
بهترین مراکز خرید در کوالالامپور مالزی (عکس) 1
یوتاما وان

مرکز خرید یوتاما وان یک مرکز خریدی گسترده است و دورتر از مرکز شهر اما در داخل محدوده کوالالامپور قرار دارد ( توسط مردم محلی به نام U1 شناخته می شود).این مرکز خرید دارای بیش از 650 فروشگاه با رستوران ها و سرگرمی ها می باشد. یوتاما وان به اندازه 5 میلیون متر مربع است، و در بندر یوتاما (Bandar Utama) ، یک حومه کوچک نزدیک لبوهرایا دامانسارا - پوچُنگ (Lebuhraya Damansara-Puchong) قرار دارد.
بهترین مراکز خرید در کوالالامپور مالزی (عکس) 1
سان وی پیرامید

مرکز خرید سان وی پیرامید مرکز خریدی با 1.7 میلیون فوت مربع مساحت و طراحی مصری در مجاورت پارک تفریحی سان وی لاگون (Sunway Lagoon Theme Park) در بندر سان وی ، سوبانگ جایا (Bandar Sunway, Subang Jaya) قرار دارد. این مرکز خرید نقطه قابل توجه و متمایزی از خرده فروشی ها می باشد، و یکی از مهم ترین مراکز خرید کشور است و دارای تنها زمین اسکی روی یخ سرپوشیده می باشد. برخی از مارک ها که در این مرکز وجود دارند شامل : کوچ (Coach) ، میس سلفریج (Ms. Selfridge) ، مانگو (Mango) و تیمبرلند (Timberland) می شود.
شما نه جنگیدینو بردین


ما جنگیدیم و باختیم ..
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان