امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پورمحمدی: دانشگاه تبریز به سوی بین المللی شدن حرکت می‌کند

#1
پورمحمدی: دانشگاه تبریز به سوی بین المللی شدن حرکت می‌کند 1


رییس دانشگاه تبریز، به مناسبت آغاز سال تحصیلی 95 – 94 پیامی صادر کرد.





به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، متن پیام محمدرضا پورمحمدی به شرح زیر است:



" بار دیگر بهار دانش فرا می رسد و ماه مهر با مهربانی چهره می گشاید و شور و شعف و شادمانی، محیط های علمی را عطرآگین و آفتاب عالمتاب دانایی صفحات دل و دیده را روشن می کند تا همای توسعه، پیشرفت و رفاه در باغ زندگی ایرانیان بال و پر گشاید.



دانشجویان عزیز، زمانی از باغ زندگی میوه موفقیت بدست می آید که فرصت ها در جوانی مغتنم شمرده شده و توشۀ بزرگی و کمال فراهم شود زیرا سمند زمان گریزان می گذرد و حسرت عمر از دست رفته همواره همراه انسان خواهد بود.



امروز دانشگاه های دنیا با گذر از مرزهای تولید علم و تبدیل آن به پدیده و محصول، نقشی جدید عهده دار و به دانشگاه های کار آفرین مبدل شده و در جامعه، وظیفه مهم بر عهده گرفته اند. دانشگاه تبریز نیز بر اساس همین نیاز، ضمن حضور پر رنگ در مجامع جهانی و حرکت به سوی بین المللی شدن، در عرصه داخلی نیز قدم های بزرگی در همکاری با همه نهادهای جامعه از جمله صنعت، اقتصاد و فرهنگ آغاز کرده است؛ این امر در سایه فضای سرزندگی و پویایی ایجاد شده در دولت تدبیر و امید است که اکنون ثمر داده است. پس از ثبات ایجاد شده در جامعه، رزمندگان آوردگاه مذاکرات در عرصه جهانی، با سرافرازی و قهرمانانه از حق مسلم ملت ایران و تلاش دانشمندان هسته ای در مقابل همه قدرت های جهانی دفاع نموده و اینک انقلاب اسلامی با تاثیر تمام، صدای همه مظلومان جهان را رساتر از همیشه طنین انداز می نماید و برماست که با همدلی و همزبانی میان ملت و دولت در سالی که توسط مقام عظمای ولایت، به این نام خوانده شده، از خادمان و خدمتگزاران نظام حمایت نماییم.



شما در شهر و دانشگاهی تحصیل می کنید که وارث تاریخی درخشان و پر طمطراق در همه زمینه هاست که موفقیت دانشگاه تبریز در سطح جهانی و چندین رتبه بندی معتبر بین المللی و داخلی موید این مطلب است. دانشمندان نخبه و اساتید بزرگ، آزمایشگاه های منحصر بفرد، امکانات رفاهی و ورزشی بسیار مناسب و فضای دلگشا در دانشگاه تبریز مهیا است و مدیریت دانشگاه در کنار سایر همکاران می کوشند تا محیطی پر نشاط و دل نشین با تمام امکانات رفاهی، علمی و پژوهشی برای شما را فراهم آورند.



اینجانب ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی به همه دانشگاهیان، بویژه دانشجویان جدیدالورود و گرامیداشت تقارن این ایام با هفته دفاع مقدس، ورود شما را به دانشگاه تبریز - مشهد الشهدای دانشگاه های ایران- گرامی می دارم و امید دارم در تحصیل و تهذیب همواره کوشا و موفق باشید."



انتهای پیام
پورمحمدی: دانشگاه تبریز به سوی بین المللی شدن حرکت می‌کند 1


پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Exclamation سوالات مصاحبه دانشگاه امام صادق
  نکات طلایی در خصوص حرکت گذاری_ عربی
  لیست دانشگاه های پزشکی ایران
  دانشگاه امام صادق به عنوان یک دانشگاه معتبر اسلامی شناخته میشه
  گرایش های دانشگاه فرهنگیان در رشته های تحصیلی انسانی
  امار پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال ۹۹
  معرفی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان
  دانشگاه‌ها امسال حضوری می‌شود
  «لیست دانشگاه های دبیری ایران»
  azmoon.iau.ac.ir – ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی 99

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان