امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

رضاییان: چرا در آزادی سرمان را می‌برند؟

#1
رامین رضاییان علیرغم مصدومیت در دیدار با ملوان به میدان رفت و عملکرد نه چندان راضی کننده اش را به این مساله مربوط می دانند.
[رضاییان: چرا در آزادی سرمان را می‌برند؟]

به گزارش "ورزش سه"، مدافع راست پرسپولیس که در دیدار با سایپا دچار مصدومیت شده بود یک روز قبل از بازی با ملوان به تمرین اضافه شد و اعلام می کند در همان نیمه اول شرایط بازی برایش سخت شده بود اما نمی خواست تیمش را تنها بگذارد.

رضاییان در گفتگو با "ورزش سه"، درباره دیدار با ملوان گفت: شرایط بازی سخت بود و آمده بودیم جام حذفی را جدی بگیریم. ملوان تیم خوبی بود و مردم بدانند یک روز قبل از تمرین با درد بازی کردیم. از خودم راضی نبودم با زور آمپول. میخواستم درخواست تعویض کنم اما با توجه به اینکه دیدم همه با مصدومیت از زمین خارج می شوند نتوانستم.

وی ادامه داد: مویرگ سینه ام پاره شده بود و برای پاس دادن هم به مشکل خورده بودم و درد شدیدی تحمل می کردم. خودم از بازی ام راضی نیستم و انتظار ندارم کسی از آن راضی باشد اما تمام بازیکنان می دانند با چه شرایطی در زمین حاضر بودم و امیدوارم در بازی های آینده بهتر شوم.

رضاییان در مورد علمکرد البرز حاجی پور نیز گفت: واقعا نمی دانم داوران چرا اینطور سوت می زنند. استقلال و پرسپولیس که 40 میلیون هوادار دارند حداقل باید داورانی در زمین حاضر شوند که بدانند مردم نسبت به این تیم ها حساسیت دارند و قضاوت اشتباه چه تاثیری روی روحیه و روان مردم می گذارد. آقای حاجی پور این چه کارت هایی بود که دادی؟ او بارها با سوت های بی دلیلش سرعت بازی را هم به ضرر ما می گرفت. مگر پینگ پنگ بازی می کنیم که هر لمس کوچکی خطا اعلام می شد. فوتبال یک بازی فیزیکی و با قدرت بدنی و توان بدنی بازیکنان بستگی دارد اما داوران در فوتبال ایران هر صحنه ای را خطا اعلام می کنند و انگار پینگ پنگ باید بازی کرد. چرا لیگ های معتبر اروپا از نظر سرعت بازی شرایط بهتری دارند؟ چون هر خطایی و برخوردی باعث نمی شود جریان بازی بیفتد.

وی ادامه داد: اما اینجا ما شاهد هستیم که توپ به سرم برخورد می کند پنالتی اعلام می شود! توپ به دست اگر برخورد کند همانجا روی زمین می افتد و این را هر کسی که فوتبال بازی کرده باشد می داند. توپ به سرم خورده و از آن محوطه دور شده اما داور اعلام پنالتی می کند.

رضاییان در ادامه انتقاداتش به داوری گفت:برای تیم ها پیش از مسابقات اردو در نظر می گیرند تا شرایط آمادگی برسند و سوال من این است که داوران هم اردو می روند و تعلیم داوری ببیند یا اینکه موقع استراحت به شمال می روند! اگر آموزش ببینند که این شرایط را تجربه نخواهیم کرد. وقتی در وقت های تلف شده جلو می افتیم برای چه باید مهدی طارمی دو کارته و اخراج شود؟ سوشا مکانی را اگر نگرفته بودم کار به جای باریک می کشید. با تمام مصدومیتی که داشتم او را به سمت خودم می کشیدم تا اتفاق بدی رخ ندهد و اصلا به مصدومیتم فکر نمی کردم. شما نمی توانید بگویید یک بازیکن در آن لحظه پرفشار چه واکنشی نشان می دهد. توپ جمع کن به من توپ نرسانده و کارت می دهد؟ بعد می گویند قضاوت خوب بوده. حرف هم که نمی توانیم بزنیم و جوری جوابت را می دهند که انگار هر لحظه باید منتظر مشت یا لگدی از آنها باشیم. از کمیته داوران می خواهیم نظارت بیشتری روی برخورد داوران با بازیکنان داشته باشند. به هرحال ما پاسخگوی میلیون ها هوادار هستیم و فشار در جریان بازی ممکن است اتفاقات بدی را رقم بزند که مسلما پرسپولیس و بازیکنان و هوادارانش بیشترین ضربه را خواهند خورد و این اصلا منصفانه نیست.

رضاییان در مورد دیدار با تراکتورسازی گفت: نمی خواهیم حرفی بزنیم که فشار روی داوران را زیادتر کند اما وقتی در آزادی سرمان را اینگونه می بُرند واقعا نگران بازی در تبریز و شهرهای دیگر می شویم. به هرحال ما با انجام یک بازی فنی و تاکتیکی به مصاف تراکتور می رویم و بقیه بستگی به کمیته داوران دارد!
مدافع سابق راه آهن در راستای انتقادات پایان ناپذیرش، انتقادی هم به مسوولان راه آهن بابت برکنار فرهاد کاظمی داشت: راه آهن اصلا کار قشنگی نکرد. آقا فرهاد در فصل گذشته که این تیم هیچ چیزی نداشت موفق شد با دانش فنی و البته روحیه بالایش راه آهن را در لیگ نگه دارد. او خیلی بیشتر از بازیکنان زحمت کشید و این رسمش نبود و او مطمئنا یکی از فنی ترین مربیان لیگ است که غیبتش بار به ضرر لیگ ما خواهد بود.

سپاس+نظر
mehdi king
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  حضور دوباره بانوان سوری در ورزشگاه آزادی/عکس
  رضاییان؛ دفاع راست ترمز بریده لیگ ستارگان!
  رضاییان عامل حضور برانکو در پرسپولیس! (عکس)
  بهروزی‌راد: منتظر شروع تمریناتم در آزادی هستم
  برخی مدیران سرخابی‌ها از آوردن خارجی‌ها نفع مالی می‌برند
  زمین شماره ۲ آزادی انحصاری برای استقلال است
  الشحانیه به‌دنبال تمدید قرارداد رامین رضاییان
  رونالدینیو پس از آزادی از زندان چه گفت
  رابطه پدر و دختری که اشک رامین رضاییان را درآورد!
  برتری استقلال مقابل ذوب آهن در شب ساکت آزادی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان