امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

برانکو به فکر موقعیت خراب‌کردن مهاجمانش باشد نه اشتباهات داوری

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
برانکو به فکر موقعیت خراب‌کردن مهاجمانش باشد نه اشتباهات داوری 1

اسدی؛
برانکو به فکر موقعیت خراب‌کردن مهاجمانش باشد نه اشتباهات داوری
دبیر فدراسیون فوتبال معتقد است که برانکو به جای گیردادن به داوران و فدراسیون باید به فکر موقعیت خراب‌کردن مهاجمان تیمش باشد.
 این روزها بازیکنان، کادر فنی و هواداران تیم فوتبال پرسپولیس اعتراضات فراوانی را به داوری داشتند. حتی معتقد بودند که اتفاقات به وجود آمده توسط فدراسیون و کمیته‌ی داوران مهندسی شده است.

 
علیرضا اسدی دبیر فدراسیون فوتبال در این‌باره می‌گوید: چه کسی جرئت دارد بازیهای تیم فوتبال پرسپولیس را مهندسی کند؟ اطلاً چنین حرفی عقلانی نیست از برانکو می‌خواهم که چنین شایعاتی راه نیندازد. برانکو باید به بازیکنانش گیر بدهد که موقعیت‌های مسلم را به گل تبدیل نمی‌کنند. منکر این قضیه نمی‌شود که داوری مشکل دارد ولی علت نتیجه نگرفتنش پرسپولیس بازیکنان این تیم است نه داوری و فدراسیون. اگر بازیکنان سرخ‌پوشان خوب عمل کنند 42 داور هم که بخواهند این تیم ببازد این اتفاق نمی‌افتد.
 
** الان زمان رسیدگی به حواشی خانبان نیست

وی درباره حواشی مهرداد خانبان، آنالیزور تیم ملی ادامه داد: درباره‌ی این قضیه خود کفاشیان تصمیم گیرنده خواهد بود. به نظر شما حالا تیم ملی ایران در مسابقات مقدماتی جام حذفی 2018 روسیه قرار دارد فرصت خوبی برای رسیدگی به حواشی مهرداد خانبان است؟

البته منکر اصول اخلاقی نیستم اما همه‌ی ما می‌دانیم که مردم نتایج ملی حساس‌اند و موقعیت این تیم چقدر در نشاط اجتماعی تاثیر دارد.

اگر عجولانه تصمیم بگیریم به مشکل خواهیم خورد و نمی‌توانیم پاسخگوی اعتراضات مردم باشیم.
 
اسدی درباره تیم ملی امید کشورمان افزود: دعا می‌کنم که پس از 40 سال تیم ملی امید کشورمان بتواند به المپیک ریو راه پیدا کند و فدراسیون از خجالت مردم دربیاید.
 
** قطری‌ها از ایران می‌ترسند

دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره مشکلات به وجود آمده برای تیم ملی امید که در قطر برای حضور در رقابت‌های غرب آسیا بیان کرد: قطری‌ها ساعت برگزاری مسابقات تیم ملی را در اوج گرما قرار دارند که تیم ما به دور بعد صعود نکند.

این اتفاق طبیعی است چون آنها از ایرانمی‌ترسند به محمد خاکپور سرمربی تیم ملی امید گفتم که با غیرتی که بچه‌ها دارند با وجود گرمای شدید باید تمام حریفان گردن کلفت را شکست داد و به موفقیت رسید. تیم ملی امید به هر شکلی که شده باید المپیک ریو راه یابد.
 
** رفتار سوشا مکانی را تایید نمی‌کنم/ در تربیت فرزندانمان کوتاهی کرده ایم

وی درباره سوشا مکانی و اعتراضات فراوانی که به داوری داشت اظهار کرد: مکانی و تمام جوانانی که در فوتبال کشورمان بازی می‌کنند مثل فرزندانمان هستند ما آنها را تربیت می‌کنیم باید پیش از این که رفتار آن‌ها را بررسی کنیم از خودمان بپرسیم که آیا الگوی مناسبی برای جوانان کشور بوده‌ایم یا خیر؟ زمانی که دو مدیر یا مربی در رسانه‌های مختلف حرف‌های نامتعارف به یکدیگر می ‌زنند این اتفاقات رخ می‌دهد، البته رفتار سوشا را تایید نمی‌کنم اما وقتی کارشناسانه به این جریان نگاه می‌کنیم به این نکته می‌رسیم که در بحث تربیتمان ضعیف عمل کردیم من مکانی را از تیم امید می‌شناسم او باید قدر خودش را بیشتر بداند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Video مسابقه آریا داوری در برابر آکیرا توزاوا
  کارشناسی داوری جنجالی دیدار استقلال- الاهلی
  مربی فولاد: السد باید خوشحال باشد، نه ما
  گاف برانکو در تیم ملی عمان جنجالی شد
  تیم داوری بازی پرسپولیس و الوحده معرفی شد
  دست مجیدی روی هافبک مورد علاقه برانکو
  حراج پیراهن و دستکش دنیل داوری پس از شگفتی بزرگ
  پیرلو: اینتر به ندرت حتی یک موقعیت داشت
  عصبانیت کونته؛ یوونتوس باید مودب تر باشد!
  بیرانوند که باشد شما از او میترسید.!!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان