امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کاردنال: در صورت جدایی کاتالونیا، بارسا مثل آیاکس یا سلتیک می شود

#1
به گزارش ESPN، در پایان هفته مرد کاتالونیا به پای صندوق های رای می روند تا در یک همه پرسی برای استقلال این کشور از اسپانیا رای مثبت یا منفی دهند. این در حالی است که سال گذشته در یک رفراندوم غیر رسمی، 80 درصد مردم این ایالت مایل بودند که از اسپانیا جدا شوند. خاویار تباس، رئیس سازمان لالیگا دیروز در توویتی عنوان کرد که جدایی کاتالونیا به معنای از هم پاشیدن لالیگا است ولی بارتومئو ریاست باشگاه بارسلونا می گوید در صورت این اتفاق بارسلونا به مسیر طبیعی خود ادامه خواهد داد.
حال کاردنال، رئیس شورای ورزشی اسپانیا می گوید، بازی بارسا در لیگ کاتالونیا دیگر قرارداد های تجاری برای آن ها به دنبال نخواهد داشت، در نهایت آن ها نمی توانند بازیکنان بزرگ را نگهداری و یا خرید کنند که این به معنای آن است دیگر قدرت رقابت در بالاترین سطح را نخواهند داشت. وی در این مورد به AS گفت:


تراز مالی باشگاه ها توسط درآمد آن ها از حق پخش تلویزیونی تعیین مى شود. در یک کاتالونیای مستقل که هشت میلیون نفر جمعیت دارد، شما نهایتاً تیمی بر پایه سیستم بازیکن سازی و جوانان مثل آیاکس، سلتیک، استاندارد یا ... خواهید بود و در بهترین حالت به عنوان مثال به دور یك هشتم یا یك چهارم لیگ قهرمانان اروپا خواهید رسید. این تشویش اذهان عمومی نیست. من طرفدار اتلتیك بیلبائو هستم و می دانم که هیچوقت در لالیگا قهرمان نمی شویم ولی آن را قبول می کنم. اگر جداسازی اتفاق بیافتد، فكر كردن به جایى كه تیم ها در آن بازى خواهند كرد، با در نظر گرفتن تمام اتفاقات این كشور، مثل یك جوك خواهد بود.




چیزهای مهم تری نسبت به فوتبال وجود دارند. ورزش بر پایه موقعیت جغرافیایی است و اگر یک بخش دیگر عضوی از آن نباشد نمی تواند جزئی از آن رقابت محسوب شود. مدتى است كه مى گویم قدرت ها در كاتالونیا از ورزش به عنوان ابزار استفاده مى كنند و مطمئنم تلاش كرده اند كه بارسلونا را در دست گیرند.
پاسخ
 سپاس شده توسط majid001
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بارسا 3-3 سیتی: 6 گل به افتخار اونسوئه
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  وکلای بارسا در تلاش برای سد راه انتقال مسی به PSG
  واکنش آگوئرو به شایعه جدایی از بارسلونا (عکس)
  مخالفت هافبک ناکام با جدایی از بارسلونا
  آزمون: توی صورت بحرینی‌ها خندیدم
  عصبانیت و نا‌امیدی هالند؛ جدایی نزدیک است؟ (عکس)
  موافقت باشگاه استقلال با جدایی مهاجم مغضوب
  واکنش جرارد پیکه به توقف تلخ و لحظه آخری بارسا
  حسرت ستاره بارسا؛فرصت بی نظیری را از دست دادیم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان