امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مصاحبه سلنا با مجله ی مصاحبه جدید سلنا با US.A TODAY

#1
درباره سفر به مکزیک و لندن و تمام کردن سفراتش در آپریل

من لحظه هایم رو خراب کنم فقط به خاطر یک لایک ؟ ( منظورش اینستاگرامه) نه من همچین کاری نمیکنم ! من الان عین یک دختر بچه دیوونه 12 ساله میمونم که دوست داره آتیش بسوزونه و اینور  و اونور بدو ئه و سرزمین پدریه من یعنی مکزیک بهترین جا برای این شلوغ کاری های منه! من عاشق سفر کردم و مطمئنم همه سفر کردنو دوست دارند! من روز ها و شبها تو گوگل میچرخیدم و از تیتر ها و عنوان های مطالب در باره خودم گریم میگرفت و خوشبختانه مکزیک تنها جایی بود ک منو از این غم نجات داد مردم اونجا منو خیلی دوست داشتند و انقدر فضای اینجا ( امریک.ا/*) بد بود که یادمه حتی یه بار یکنفر بهم گفت من خیی چاق هستم و من در عضو با او عکس نگرفتم! همچنین من صدای پچ پچشون رو میشنیدم که میگفتند: او دیوانه است ! مثل یک بشقاب کلم بروکلی میمونه ! و میگویند من ضعف دارم! وقتی اینارو به طور متوالی بشنوی دیدنت نسبت به دنیا عوض میشه و نیخوای همشونو تیکه پاره کنی و حقیقتو درباره خودت بهشون بگی و بگی این تقصی تو نبوده(رابطش با جاستین) من در سفر هایم با خودم خوشحالم و دیگر حرف مردم هم برایم اهمیت ندارند حتی اگر بگویند سلنا یک هر..زه روانی است! اینهرا صد بار شنیده ام و فهمیدم توی این دنیا تنها کسانی که تورا خیلی خوب درک میکنند پدر و مادرت هستند! و میتوانم فقط اعلام کنم : نزارید آنها برنده شوند و شایعات آنهارا گوش ندهید من کاملا خوشحالم پس به حرف اون بی مصرف ها اهمینت ندهید گرچه شاید خود شما هم یکی از آنها باشید....
سلنا الگوی طرفداران آمریکاییش
من د لندن سعی کردم شادتر از قبل باشم چونکه در اونجا طرفدارانی بودند که منو الگوی خودشون خطاب میکردند و این خیلی دلگرم کننده بود این طرفداران الهام بخش باعث میشوند من قوی تر شوم  میدونید رسانه ها فقط دنبال شایع ای هستند که با منبع معتبر اونو انتشار بدن و دنبال Hک کردن من تا یه عکس برهنه ام رو انتشار بدن  و من از این باره رنج میبرم من قادر به کنترل طرفدارانم هستم پس سعی میکنم اونهارو ب راه خوب بکشونم  من نمیخوام مردم چیزی با نام پست منو بشناسن پس برای یک نام خوب تلاش میکنم ! توی رابطه های قبلیم مردم گفتند که من باردارم و این مثل این بود که یک لیوان آب داغ بریزن رو سرت! من دیگه نمیخوام کاری کنم که همچین شایعاتی درباره من ایجاد بشه!
درباره کاور آلبوم جدیدش
خب این خیی جالب بود ه من بتونم بدون هیچ لباسی این کاور رو زیبا کنم من درباره این کار با مامانم مشورت کردم و اون بمن گفت سلنا حتی اگ دوست داری اینکار رو بکنی یه شورت تا کمرت بپوش ... منم به حرف مامانم گوش دادم و همچنین طوری ژست گرفتم که هیچ جا از زیبایی های بدن ن نمایان نباشه! این کار خیلی جالب بود من در پشت صحنه از چسب سینه استفاده کردم تا عکاس ها و آرایش گر ها سینه های منو نبینن و همینطور یک حوله سفید پوشیده بودم و یک جا کز کرده بودم! به نظرم این آلبوم جالبترین آلبومم خاهد بود چون من برای اولین بار نسخه لوکس آلبوم رو بیرون دادم و نمیدونم در آینده چی پیش میاد   در تور هام چه اتفاقی میوفته فقط از سلناتورها میخوام که منو همینجوری که هستم بپذیرند من تغییر نخواهم کرد!
مصاحبه سلنا با مجله ی مصاحبه جدید سلنا با US.A TODAY 1
 
مترجم:Maryam SM 
ای سلنا
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
PISHY
مصاحبه سلنا با مجله ی مصاحبه جدید سلنا با US.A TODAY 1


مصاحبه سلنا با مجله ی مصاحبه جدید سلنا با US.A TODAY 1


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
*.*
پاسخ
 سپاس شده توسط mari z 1381
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مصاحبه جدید با علی سورنا
  سلنا و جاستین دوباره با هم :)
  دکوراسیون منزل زیبای سلنا گومز*خیلی خوجله ^__^
Music سلنا گومز رکورد اینستاگرام را شکست!
Music حمایت سلنا گومز از مهاجران غیرقانونی
  سلنا گومز: سرانجام به سنی رسیده‌ام که تنها بودن را دوست دارم
  سلنا گومز: آهنگ‌هایی که از لحاظ عاطفی با مردم ارتباط برقرار می‌کنند محبوب من هستند
  واکنش رئیس اینستاگرام به انتقادات سلنا گومز
  معنی نوشته پروفایل سلنا چیست؟ Light, space, zest -that’s God
  بیل مری: مامان کاش زنده بودی سلنا را می دیدی!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان