امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

رفتار بی‌سرانجام دایی مثل مورینیو/ فوتبالی که حوصله سر می‌برد

#1
رفتار بی‌سرانجام دایی مثل مورینیو/ فوتبالی که حوصله سر می‌برد 1
سرمربی صبا در پایان بازی با پرسپولیس همانطور که انتظار می‌رفت از هر آن چیزی که دلش خواست گفت جز وضعیت فنی تیمش. دایی تساوی مقابل پرسپولیس را حاصل جانبداری داور می‌داند موضوعی که برانکو را غافلگیر کرد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و صبای قم در نیمه اول درحالی به پایان رسید که دو تیم بازی خسته کننده‌ای به نمایش گذاشتند. اینکه برانکو ایوانکوویچ گفته این بازی تحت تاثیر مرگ هادی نوروزی بسیار احساسی برگزار شد قابل قبول نیست چون پرسپولیس به مانند گذشته از ضعف دروازه‌بان، مشکلات خط دفاعی و کارآمد نبودن خط حمله رنج می برد. اما برانکو در ادامه به ارائه نکات فنی هم می پردازد از جمله نبود عالیشاه و احمدزاده که واقعا نبودشان قابل احساس بود.

تیم صبا در نیمه دوم زیر فشار سنگین پرسپولیس بود که البته امری طبیعی است و البته یکی، دو موقعیت هم بر روی ضد حمله به دست آورد که با کم دقتی از دست رفت.

اینکه دایی در پایان بازی حق تیمش را سه امتیاز می داند را نباید از بی انصافی این مربی دانست. دایی در واقع همان بازی‌های کلامی همیشگی که حوصله سر بر هم شده را به نمایش می گذارد. پرسپولیسی‌ها می توانند روی گلی که دریافت کردند اعتراض داشته باشند چون داور می توانست در سوت خود به علامت خطا که در نهایت منجر به گل شد، ندمد.

اما برانکو قواعد بازی را می داند. این مربی جنتلمن اعتراضی نمی کند. برانکو گفته شاهین حاج بابایی می توانست حتی بر روی مهدی طارمی خطای پنالتی اعلام کند. اما باز هم این مربی کروات، علت بد بازی کردن تیمش را به نبود نفرات کلیدی تیمش، و هماهنگ نبودن به دلیل در اختیار نداشتن بازیکناتن تیمش ربط می دهد.

این سبک بازی ها (بازی های کلامی دایی) را چند صباحی است که ژوزه مورینیو انجام می دهد و خیلی هم بهتر از دایی اما راه به جایی نبرده است. رسانه‌ها و مردم نیک می‌توانند خوب را از بد تشخیص دهند. مورینیو که زمانی تیتر یک رسانه‌ها بود این روزها زیر فشار همان رسانه‌هاست چون دیگر کسی از این مربی پرتغالی بازی نمی‌خورد.

دایی می تواند مثل همیشه پس از گل تیمش شادی کند، می تواند قبل از بازی خیلی ها را در رابطه با مرگ هادی نوروزی بازیگر بخواند، همه نوع جریان را علیه تیمش بخواند و..... اما این حرف ها برای حتی آنهایی که دوستش دارند حوصله سر بر شده است.

چهره شاخص فوتبال ایران بهتر است در عرصه مربیگری چیزی به فوتبال اضافه کند. فوتبال ایران برای موفقیت باید ابتدا در سطح باشگاهی به اعتلا برسد. دایی واقعا در دیدار با صبا چه سبک ویژه ای از فوتبال را به نمایش گذاشت؟ اینکه در انتهای بازی، داور را متهم به جانبداری از تیمی می کند حتی می تواند برای وی محرومیت در پی داشته باشد. البته شاید کمیته داوران هم دیگر از این حرف ها حوصله اش سر رفته است.
منبع: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اخبار ورزشی
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تور ترکیه
پاسخ
 سپاس شده توسط *VENUS*
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مورینیو: به خاطر کریم بنزما ناراحت شدم
Subarrow یوزها سرانجام رختکن منامه را هم فتح کردند (عکس)
  مورینیو ستون‌نویس جدید سان در مسابقات یورو
  فوری: ژوزه مورینیو از تاتنهام اخراج شد
  گواردیولا و برابری با رکورد ویژه ژوزه مورینیو(عکس)
  سون، سولسشر و مورینیو را به جان هم انداخت(عکس)
  نگاه خشمگین رونالدو به علی دایی (عکس)
  هزینه 40 میلیون یورویی برای اخراج مورینیو
  رونمایی از عجیب ترین تتوی فوتبالی ایران! (عکس)
  مورینیو: بازیکنانم فکر کردند من دیوانه ام

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان