امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اتهام «محارب» به عاملان سرقت مسلحانه طلا

#1
6 عضو باند سرقت مسلحانه در مشهد که با مجروح کردن طلافروش اصفهانی در بولوار فرودگاه مشهد ، بیش از 10 کیلوگرم طلا را به سرقت برده بودند در حالی با اتهام «محاربه» روبه رو شدند که در مراحل بازجویی، به صراحت دستبرد مسلحانه به خودروی حامل طلا را پذیرفتند.

  چهاردهم مهر بود که 6 عضو یک باند سرقت با طراحی نقشه ای حساب شده و در حالی که سوار بر 2 دستگاه خودرو بودند در بولوار فرودگاه مشهد به انتظار اشاره سرکرده باند نشستند تا به خودروی حامل طلا دستبرد بزنند.

دقایقی بعد وقتی تاکسی اجاره ای حامل طلافروشان اصفهانی به کمین دزدان وارد شد ناگهان با تماس تلفنی سرکرده باند تعقیب خودروی حامل طلا توسط سرنشینان یک دستگاه پراید آغاز شد. لحظاتی بعد راننده پراید خودرو را در یک تصادف ساختگی به عقب تاکسی کوبید در همین لحظه دیگر اعضای باند و سرنشینان پراید با شمشیر و چاقو و در حالی که نعره های وحشیانه ای سر می دادند به سمت سرنشینان تاکسی حمله ور شدند و با مجروح کردن طلافروشان اصفهانی بیش از 10 کیلوگرم طلا را به سرقت بردند.

گزارش خراسان حاکی است: در پی وقوع این حادثه بلافاصله پرونده ای در دستگاه قضایی تشکیل شد و با صدور دستوری از سوی دادستان مشهد در شعبه 209 دادسرای عمومی و انقلاب توسط قاضی حیدری مورد رسیدگی قرار گرفت. با توجه به اهمیت و حساسیت ماجرا مقام قضایی از کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی خراسان رضوی خواست با بسیج امکانات و استفاده از کارآگاهان زبده ، ردزنی دزدان مسلح را در دستور کار قرار دهند. هنوز 3 روز از ماجرای سرقت مسلحانه نگذشته بود که کارآگاهان با هدایت سرهنگ بیدمشکی (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) و استفاده از راهنمایی های قضایی موفق شدند عوامل این دستبرد خشن را دستگیر و مقادیر زیادی از طلاهای مسروقه را کشف کنند.

بنابراین گزارش با اعترافات صریح متهمان به سرقت مسلحانه و کشف آلات و ادوات جرم و همچنین طلاهای مسروقه، روز گذشته قاضی حیدری اتهام «محارب» را به 6 عضو این باند خطرناک تفهیم کرد و بدین ترتیب، متهمان این پرونده برای سیر مراحل قانونی و کشف زوایای پنهان سرقت مسلحانه روانه زندان شدند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شیوه عجیب دختران جوان برای سرقت از تازه عروسها
  فروش ویژه انواع درب ضد سرقت شرکت اتحاد درب
Exclamation زخمی شدن نانسی عجرم در حمله مسلحانه!
Shocked کارگردان تئاتر و سینما به اتهام قتل همسرش دستگیر شد
Heart سرقت از خانه مادر شوهر+عکس
  روزنامه شرق از مهران مدیری عذرخواهی کرد/ دروغگویی درباره اتهام فساد و پرونده ثامن
  قتل زن ثروتمند با ضربات متعدد چاقو/ پلیس: انگیزه قتل، سرقت نبوده است+تصاویر
  قتل نوجوان بی‌گناه با 20 ضربه چاقو برای سرقت دوچرخه + تصاویر
  سرقت با طعم خیارشور!/ پلیس به دنبال این سارق می‌گردد+عکس
  سونيا گاندي و پسرش به اتهام فساد مالي در دادگاه حاضر شُدند!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان