امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

7 توصیه استفاده از بازاریابی محتوا و بهبود رتبه و سئو سایت در جستجوگرها در سال 2016

#1
Wink 
7 توصیه استفاده از بازاریابی محتوا و بهبود رتبه و سئو سایت در جستجوگرها در سال 2016



در این مقاله برآنیم تا هفت نوع از بازاریابی محتوا را برای بهبود تکنیک های سئو سایت و استراتژی های بازاریابی محتوا برای ابقا در جایگاه مناسب نتایج موتورهای جستجو در سال 2016 را معرفی نماییم.
انواع سئو وب سایت در سال 2016

1-کیفیت بالای محتوا (محتوای معتبر)

2-استفاده از کلمات کلیدی

3-جاگذاری کلمات کلیدی در ادرس url

4-طراحی سایت از نوع mobile-friendly

5-سرعت بالای لود سایت

6-ترقی و ترفیع محتوا

7-خلاص شدن از صفحات تکراری

حال پس از معرفی این موارد به شرح آنها پرداخته تا با درک کافی و بکارگیری آنها در روند ساخت سایت، رتبه بندی سئو را در سال پیش رو ارتقا دهیم.
1- کیفیت بالای محتوا:

تکنیک های جدید جستجو، موتورهای جستجو را مجهز به تشخیص محتوا و مطالب یکتا وجالب و ممتاز نموده است. به علاوه تغییرات جدید الگوریتم های این موتورها حاکی از آن است که فرم طولانی محتوا یک هنجار گردیده است و یکی از ملاک های رتبه بندی و سئو وب سایت توسط موتورهای جستجو، محتوایی است که دارای تعداد کلمات بین 1500 تا 3000 عدد است و مخصوصا گوگل محتوای پویایی که شامل عناصر بصری چون عکس و ویدیو است را به محتوای ایستایی چون فقط متن، ترجیح می دهد.
2- استفاده از کلمات کلیدی:

یکی از نکات کلیدی بهینه سازی سایت، استفاده از کلمات کلیدی در عنوان و بدنه مطلب است. البته این موضوع نباید موجب وسوسه فرد برای استفاده مکرر از کلمات کلیدی گردد. بهترین شیوه بهره گیری از این امکان استفاده طبیعی و بجا در متن است.
3- جاگذاری کلمات کلیدی در آدرس url:

قبل از اقدام به این کار مطمئن شوید که url شما کوتاه بوده و تعداد کاراکتر آن بین 50 تا 60 و یا کمتر باشد تا نمایش و خوانایی آن افزایش یابد. از کلمات بهره بگیرید و از هر نماد ویژه از قیبل خط فاصله و حروف تصادفی و .. اجتناب کنید.
4- طراحی وب سایت از نوع mobile-friendly:

با توجه به آمار قابل توجه 3.65 بیلیونی کاربران جهانی موبایل و افزایش 43 درصدی این آمار به طور سالانه و بر طبق تغییرات الگوریتم گوگل در سال 2015 که سایت های mobile-friendly دارای رتبه بالاتری در موتورهای جستجو هستند پی به اهمیت این نوع طراحی برای هر سایتی خواهیم برد. استفاده از فونت هایی که اندازه مقیاس پذیر آنها با زوم کردن، متناسب تغییر می کنند و نیز استفاده از دکمه های راهنما برای یافتن اطلاعات مورد جستجو در این نوع طراحی وب سایت ضروری است.
5- سرعت بالای لود سایت :

هرچه سایت جالب یا سرگرم کننده باشد، آنچه درموفقیت سئو حیاتی است سرعت لود سایت است. بر اساس آمار دریافتی از سایت Usabilla.com، 50 درصد از کاربران انتظار لود سایت را در 2 ثانیه یا کمتر دارند. لود سریع سایت نیز کمک به رتبه بالاتر در نتایج جستجو سایت می نماید.
6- ترقی و ترفیع محتوا:

یکی از روش های ترقی و بهبود محتوا بهره گیری از سایت های معتبر و تاثیرگذار با استفاده از گذاشتن پست مهمان در بلاگ های آنها و یا درخواست از وب مسترهای آنها برای به اشتراک گذاری مطالب و محتوای سایت خود در شبکه های اجتماعی شان با مخاطبان بی شمارشان است.
7- خلاص شدن از صفحات تکراری :

سایت ممکن است به دلیل داشتن صفحه مخصوص پرینت دارای صفحات تکراری باشد که این صفحه های تکراری گامی منفی در روند بهینه سازی وب سایت خواهد بود. برای حل این مشکل می توان از تغییر مسیر
صفحه های تکراری به صفحه ای درست استفاده کرد و تگ روبرو را در کد html قرار داد. [‘’rel=’’ canonical’’]
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
طراحی سایت ، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سئو سایت ، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ساخت سایت ، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بهینه سازی سایت ،دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
طراحی وب سایت ، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سئو ، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بهینه سازی وب سایت ، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سئو وب سایت
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی سایت ttsmaker
  آموزش سئو سایت
  آموزش جامع تولید محتوا در اینستاگرام
  نحوه تشخیص سایت نیم بها با LinkIrani.ir
  محدود کردن استفاده کاربران مهمان از WiFi
  • سایت‌های کاربردی گوشیت۴
  استفاده از گیف در استوری اینستاگرام
  معرفی_سایت / سایت همه‌فن‌حریف برای تبدیل فایل‌ها!
  معرفی سایت حذف صدای خواننده
  معرفی چند سایت گوگل برای فونت

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان