امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

قبل از کاشت ناخن، این مطلب را بخوانید

#1
یک متخصص پوست و مو با بیان اینکه تغییر رنگ و ورود عفونت‌های قارچی و میکروبی از شایعترین عوارض کاشت ناخن است، اظهار داشت: کوتیکول به عنوان محافظ در قسمت بالایی ناخن قرار دارد که در صورت آسیب دیدن از طریق مانیکور و کاشت منجر به ورود باکتری و در پی آن عفونت‌های قارچی و میکروبی می‌شود.

دکتر محمد گلشنی در گفت وگو با ایسنا، کاشت ناخن را یکی از شیوه‌های رایج زیبایی در بین خانم‌ها دانست و اظهار داشت: ناخن یکی از قسمت‌های مهم انگشتان است که در زیبایی آن بسیار تاثیرگذار است به همین دلیل خانم‌ها سعی می‌کنند با انجام دادن تغییراتی از لحاظ فرم و رنگ بر روی ناخن آن را زیبا جلوه دهند که استفاده از ناخن‌های مصنوعی یکی از روش‌های متداول زیباسازی آن است.

این متخصص پوست و مو با اشاره به اینکه شکنندگی و تغییر حالت دادن ناخن‌های اصلی از جمله عوامل ترغیب کننده برای کاشت ناخن است، افزود: ناخن‌های مصنوعی از جنس فایبرگلاس که به راحتی قابل دسترس است و حتی خانم‌ها می توانند بدون مراجعه به آرایشگاه از آن استفاده کنند و پلی استیل که در واقع از شایع‌ترین شیوه‌های کاشت ناخن است و روش ژل ناخن مصنوعی یکی دیگر از انواع کاشت‌ها است.

وی در ادامه با بیان اینکه کاشت ناخن و انجام اصلاحات بر روی آن موجب ایجاد خطوط ریزطولی شکل خواهد شد، گفت: استفاده آرایشگران از چسب‌های شیمیایی برای چسباندن ناخن منجر به تغییر رنگ، اگزمای پوستی و عفونت‌های قارچی می شود که استفاده از این چسب‌ها برای خود آرایشگران هم بسیار مضر است.

دکتر گلشنی در ادامه با اشاره به اینکه گرفتن گوشه‌های ناخن و دستکاری بیش از اندازه آن منجر به ورود باکتری و قارچ به ناخن می‌شود، گفت: کوتیکول به عنوان محافظ در قسمت بالایی ناخن قرار دارد که در صورت آسیب دیدن از طریق مانیکور و کاشت منجر به ورود باکتری و در پی آن عفونت های قارچی و میکروبی می‌شود و باید مانع ضربه زدن به محافظ ناخن شد.

این متخصص پوست در پایان افراد را به رعایت بهداشت ناخن و مراقبت از آن توصیه کرد و اظهار داشت: افراد در صورت مشاهده هرگونه تغییرات در ناخن می توانند با مراجعه به دکتر پوست و انجام دادن نمونه برداری بر روی ناخن به علت بیماری پی ببرند و نسبت به درمان آن اقدام کنند.
به سه چیز تکیه نکن

غرور، دروغ و عشق

آدم با غرور می تازد

با دروغ می بازد

و با عشق می میرد
پاسخ
 سپاس شده توسط Apathetic
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ایمپلنت دندان دیجیتال، جدیدترین تکنولوژی کاشت دندان
  بخوانید و شگفت زده شوید از فواید علمی روزه گرفتن
Thumbsup تغییرات بدن بعد 30 سالگی ؛ برای پیرنشدن بخوانید !
  لطفا بدون خستگی ۵ دقیقه راجع به خستگی بخوانید:)
  آموزش بالایام یا یوگای ناخن برای تقویت موی سر
  عادات رایج امروزی که ناخن ها رو خراب می کنه
Heart عشق دختران نوجوان نسبت به ستاره ها.حتما بخوانید.
  علت خطوط روی ناخن چیست و برای درمان آن چه کنیم؟
  هر مشکل ناخن، نشان از یک بیماری دارد
  اگر قصد دارید عمل برداشتن تخمدان انجام دهید بخوانید!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان