امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

خواص اسطوخودوس را دست کم نگیرید

#1
خواص اسطوخودوس را دست کم نگیرید

گیاه اسطوخودوس خواص بی‌نظیری دارد که مصرف منظم آن می‌تواند سلامتی افراد را تضمین کند و بسیاری از بیماری‌ها را از فرد دور کند.
خواص اسطوخودوس را دست کم نگیرید 1به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بسیاری افراد اسطوخودوس را گیاهی بسیار زیبا می‌دانند و بدون اینکه از خواصش آگاه باشند، این گیاه را در باغچه خانه‌شان کاشت می کنند؛ در صورتی که این گیاه خواص پزشکی و دارویی بسیاری دارد و می‌تواند دوای هر دردی باشد. علاوه بر این، می‌توان آن را به راحتی در خانه کاشت و از فواید آن استفاده کرد.

روغن این گیاه و خشک کردن آن نیز بسیار مفید و موثر است. نگهداری اسطوخودوس خشک‌شده در کابینت‌ها و کمدها سبب تازگی و بوی بسیار خوب و مطلوب مواد موجود در اطراف آن‌ها می‌شود. علاوه بر این، اسطوخودوس قوی‌ترین و طبیعی‌ترین آرام‌کننده است که می‌تواند اضطراب را کاهش دهد و بسیار آرامش‌بخش باشد.

اسطوخودوس خواص ضدباکتریایی نیز دارد و می‌تواند به راحتی دستان شما را ضدعفونی کند. به همین علت روغن یا ژل اسطوخودوس به همراه آلوئه ورا بسیار موثر و محبوب است. علاوه بر این، اگر از بی‌خوابی یا بدخوابی رنج می‌برید،این گیاه بیش از هر درمان دارویی و مضری می‌تواند به طور طبیعی شما را درمان کند. قرار دادن این گیاه زیر بالش می‌تواند خوابی راحت را به ارمغان بیاورد و خستگی کل روز را از شما بزداید.

پاسخ
 سپاس شده توسط تکتم۹۴
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان