امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کاراکترها و لوکیشن‌های «فیل‌شاه» طراحی شدند

#1
کاراکترها و لوکیشن‌های «فیل‌شاه» طراحی شدند 1

«فیل‌شاه»، پروژه جدید سازندگان «شاهزاده روم» هم اکنون در مراحل نهایی طراحی کاراکترها و لوکیشن ها قرار دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، با پایان نگارش فیلمنامه انیمیشن سینمایی «فیل‌شاه»، پروژه جدید سازندگان «شاهزاده روم» رسما وارد فاز تولید شد و هم اکنون در مراحل نهایی طراحی کاراکترها و لوکیشن ها قرار دارد.

حامد جعفری، رئیس هیات مدیره گروه «هنر پویا» درخصوص آخرین وضعیت تولید انیمیشن «فیل‌شاه» به خبرنگار ما گفت: نگارش فیلمنامه انیمیشن سینمایی «فیل‌شاه»، پروژه سینمایی جدید سازندگان «شاهزاده روم» به پایان رسیده است و هم اکنون طراحی کاراکترها و لوکیشن‌های انیمیشن به مراحل نهایی نزدیک شده است.

وی افزود: به دلیل فشردگی زمانی، تلاش برای تجربه مجدد یک فرآیند تولید بهینه در ساخت انیمیشن، در حال انجام است و مراحل تولید تا حد ممکن به طور موازی پیش می رود.

جعفری ادامه داد: «فیل‌شاه» محصول گروه «هنر پویا» به کارگردانی هادی محمدیان است که از اوایل دی ماه ۹۴ رسما کلید خورده و در تلاشیم تا این انیمیشن را به جشنواره سی و پنجم فیلم فجر برسانیم و همچنین بنا داریم در زمان مناسبی درسال ۹۶ اکران آن را انجام دهیم.

در خلاصه داستان «فیل‌شاه» آمده است: «در جنگلی در آفریقا رئیس گله فیل ها صاحب فرزندی می ‌شود که همه انتظار دارند جانشین رئیس گله باشد، اما برخلاف تصور همه «فیل‌شاه» بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می ‌شود…»
کاراکترها و لوکیشن‌های «فیل‌شاه» طراحی شدند 1


پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان